Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Adapter CANON FL 50mm > EOSa

Dżamal
18-09-2008, 12:51
Mam z tym wielką zagwozdkę :-? , kupiłem na allegro obiektyw
CANON FL 50mm 1.4 II z nadzieją, że szybko kupię przejscie i będę mógł się nim bawić. Niestety nigdzie w sieci nie widzę informacji o przejsciu z FL na EF.
Byłem na giełdzie w Stodole i lipa, nikt nie ma a jedni mówią że takich wogóle nie ma a drudzy że były ale nie ma i że drogie.

Pytanie następujące, czy aby nie jest tak, że dosyć popularne przejscia z FD na EF pasują do obiektywu FL. Nie znam się na różnicach między tymi obiektywami i nie wiem czy przejsciówka FD>EF załatwiła by sprawę???

Jesli nie to czy ktokolwiek słyszał o przejsciu z FL (wiem, to są stare obiektywy) na EF ???

Dzięki za pomoc!

Krzychu
18-09-2008, 13:17
Ja nigdy nie slyszalem - nie lepiej bylo sprawdzic czy istnieje przejsciowka przed kupnem ?

XLesio
18-09-2008, 13:23
Mam w domu teleconverter saiteka, który jest dedykowany pod szkła FL & FD. Na twoim miejscu dopadłbym kogoś z pierścieniem pod FD, i sprawdzał organoleptycznie.

Co więcej, liczę na to że po przetestowaniu umieścisz na forum jakieś podsumowanie ;)

Dżamal
18-09-2008, 15:27
Ja nigdy nie slyszalem - nie lepiej bylo sprawdzic czy istnieje przejsciowka przed kupnem ?

Pewnie tak, choć mam nadzieję, że jednak się uda - tak jak zakładałem :)

Mam w domu teleconverter saiteka, który jest dedykowany pod szkła FL & FD. Na twoim miejscu dopadłbym kogoś z pierścieniem pod FD, i sprawdzał organoleptycznie.

Co więcej, liczę na to że po przetestowaniu umieścisz na forum jakieś podsumowanie ;)

To jest mysl! Jesli nikt mi nie powie na bank że przejscie z FD > EF jest kompatybilne z FL to będę musiał spróbować samemu.

Dzięki.

fret
18-09-2008, 15:42