Zobacz pełną wersję : [ piszczal ] ślubne
piszczal
05-08-2008, 06:34
Witam.
Zapewne większość z Was czynnie fotografujących popełniła kiedyś jakiś ślub.
Tak zdarzyło się i mnie kilka lat temu, następnie zadowolenie młodzi podali namiar na mnie kolejnym i tak z polecenia zebrało się tych ślubów kilka, więc za amatorskimi zdjęciami przyszedł czas na równie amatorską ich prezentację.
Zapraszam do oglądania i pozdrawiam
Piszczał
www.starczewski.ovh.org
Dla mnie te zdjęcia są nudne do bólu. Właściwie każda sesja wygląda podobnie, ale nie znam się za bardzo na tego typu tematyce i być może to że są nudne i takie same w tym przypadku jest atutem. Ale jak widziałem zdjęcia ślubne kaliny i markab to tam nie widziałem sztampy, każda sesja u nich jest świeża i unikalna. Ale możliwe że dużo zależy od pary na jaką się trafi. Pozdrawiam.
piszczal
05-08-2008, 17:09
kalina i markab to nie ta liga raczej :-)
pozdrawiam
No to może najwyższy czas przenieść się do innej ligi?
piszczal
05-08-2008, 17:18
nie wiem, sprawia mi przyjemność fotografowanie znajomych podczas ich ślubu, a zawracanie sobie głowy zawodowstwem pozostawiam tym którzy postanowili żyć z fotografii.
Miałem na myśli raczej same zdjęcia niż motywy ich robienia. To że fotografujesz znajomych nie przeszkadza chyba w podpatrywaniu najlepszych, wyciąganiu wniosków i wcielaniu tego w czyn? W Twojej galerii widać stagnację, jakbyś, zadowolony z osiągniętych wyników zupełnie nie miał ochoty na robienie lepszych zdjęć. No chyba że nie masz.
Piotrfoto
05-08-2008, 17:30
kilka ujęć bardzo fajnych, kilka skopany kolor...
piszczal
05-08-2008, 17:31
to bardzo ciekawe co piszesz, postaram się na przyszłość zastosować do Twoich rad, dziękuję
tyle plenerów juz za sobą, ale kadry monotonne brak ciekawych pomysłow, ale dobrze ze sie wychyliłes moze zaczniesz zwracac uwage na detale, szczegóły, wdrozysz cos świerzego w swoje fotografie, tu nie chodzi o bycie pro by robic lepsze kadry, czy miec lepsze pomysly na zdjecia.
piszczal