Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: [ piszczal ] ślubne

Początki nałogu Awatar piszczal
    Miasto
    Lublin

Domyślnie [ piszczal ] ślubne

Witam.

Zapewne większość z Was czynnie fotografujących popełniła kiedyś jakiś ślub.
    Tak zdarzyło się i mnie kilka lat temu, następnie zadowolenie młodzi podali namiar na mnie kolejnym i tak z polecenia zebrało się tych ślubów kilka, więc za amatorskimi zdjęciami przyszedł czas na równie amatorską ich prezentację.
    Zapraszam do oglądania i pozdrawiam

Piszczał

www.starczewski.ovh.org
    aktualnie: Canon EOS R6 | Sigma A 35/1.4 DG HSM | Canon 135/2 L | Canon 16-35/4 L

Pełne uzależnienie Awatar pank
    Miasto
    wawa

Domyślnie

Dla mnie te zdjęcia są nudne do bólu. Właściwie każda sesja wygląda podobnie, ale nie znam się za bardzo na tego typu tematyce i być może to że są nudne i takie same w tym przypadku jest atutem. Ale jak widziałem zdjęcia ślubne kaliny i markab to tam nie widziałem sztampy, każda sesja u nich jest świeża i unikalna. Ale możliwe że dużo zależy od pary na jaką się trafi. Pozdrawiam.
    Nazywam się Piotr Knap, to i informacja że moje nazwisko można wyguglać nie jest zdaje się sprzeczne z 8 punktem regulaminu forum więc nie rozumiem czemu zostało to usunięte. Albo inaczej, rozumiem, ale powód jest dość żenujący

Miasto
    Lublin

Domyślnie

kalina i markab to nie ta liga raczej :-)
    pozdrawiam
    aktualnie: Canon EOS R6 | Sigma A 35/1.4 DG HSM | Canon 135/2 L | Canon 16-35/4 L

Miasto
    wawa

Domyślnie

No to może najwyższy czas przenieść się do innej ligi?
    Nazywam się Piotr Knap, to i informacja że moje nazwisko można wyguglać nie jest zdaje się sprzeczne z 8 punktem regulaminu forum więc nie rozumiem czemu zostało to usunięte. Albo inaczej, rozumiem, ale powód jest dość żenujący

Miasto
    Lublin

Domyślnie

nie wiem, sprawia mi przyjemność fotografowanie znajomych podczas ich ślubu, a zawracanie sobie głowy zawodowstwem pozostawiam tym którzy postanowili żyć z fotografii.

Miasto