Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Słynny serwis na Żytniej a ksero dowodu zakupu



dgcracker
04-04-2008, 22:35
Witam,
krótkie pytanie - z informacji na stronie e-csi (serwis Żytnia) wynika, że do naprawy gwarancyjnej wymagają gwarancji + dowodu zakupu. Czy dowód zakupu (paragon faktura) musi być oryginalny czy zadowolą się ksero?
Może ktoś to przerabiał - nie chodzi mi o nabijanie postów i gdybanie "moim zdaniem" albo o rady zadzwoń i zapytaj tylko interesują mnie konkretne doświadczenia użytkowników forum.
Dziękuję za informacje,
Pozdrawiam,
D.C.

Kalina
04-04-2008, 22:47
Moze byc ksero.

MacGyver
04-04-2008, 23:11
Witam,
krótkie pytanie - z informacji na stronie e-csi (serwis Żytnia) wynika, że do naprawy gwarancyjnej wymagają gwarancji + dowodu zakupu. Czy dowód zakupu (paragon faktura) musi być oryginalny czy zadowolą się ksero?
Wystarczy ksero. Z kilku powodów natury formalno - prawnej nie mogliby żądać oryginałów nawet gdyby chcieli (chyba że do wglądu, ale w przypadku wysyłkowego dostarczenia sprzętu byłoby to raczej trudne do zrealizowania :-) )

...rady zadzwoń i zapytaj ...
Szkoda Ci na telefon czy boisz się tej pani, która odbiera telefony ? ;-)

dgcracker
04-04-2008, 23:36
Szkoda Ci na telefon czy boisz się tej pani, która odbiera telefony ? ;-)

1. Tej informacji potrzebuje na już, a z tego co wiem to serwis nie działa 24h na dobę :(
2. To co mówi Pani to jedno, a doświadczenia tych, którzy przerabiali ten temat to drugie. O działaniu serwisu wiele razy była mowa więc nie rozwijajmy tego tematu.

Pozdrawiam,
D.C.

MacGyver
05-04-2008, 00:32
1. Tej informacji potrzebuje na już, a z tego co wiem to serwis nie działa 24h na dobę :(

Fakt :-)
Ja wysyłałem z kserem i oczywiście nie było problemu.
Do Żytniej wiele osób miało zastrzeżenia ale jeśli chodzi o regulamin, zasady, terminy realizacji itd to wszystko odbywa się tak jak napisane jest na ich stronie (tyle że naprawy gwarancyjne trwają dłużej od płatnych).

dgcracker
05-04-2008, 00:40
Do Żytniej wiele osób miało zastrzeżenia ale jeśli chodzi o regulamin, zasady, terminy realizacji itd to wszystko odbywa się tak jak napisane jest na ich stronie (tyle że naprawy gwarancyjne trwają dłużej od płatnych).

No to dobrze, że chociaż z tym są OK. Z naprawami na gwarancji masz rację - wysłałem im szkiełko do podregulowania i myślałem, że się z tym w miarę szybko uwiną (dzwoniłem ;) wcześniej, żeby wybadać ile to będzie trwało i miało być maks. tydzień), a tymczasem są już prawie 2 tygodnie i szkło jeszcze nie zrobione. No ale niby mają 14 dni więc nic mi innego nie zostaje jak czekać.
Pozdrawiam,
D.C.

MacGyver
05-04-2008, 00:45
Za naprawę płatną wynagrodzenie mają praktycznie "od ręki", za gwarancyjne rozliczają się z Canonem zapewne "hurtowo", więc mają słabą motywację żeby się spieszyć :-)

dgcracker
05-04-2008, 00:54
Za naprawę płatną wynagrodzenie mają praktycznie "od ręki", za gwarancyjne rozliczają się z Canonem zapewne "hurtowo", więc mają słabą motywację żeby się spieszyć :-)

Powiedzmy, ze to jeszcze mogę zrozumieć... Mam tylko nadzieję, że do napraw gwarancyjnych nie podchodzą z "pewnym uprzedzeniem" i nie robią ich gorzej niż płatnych. Ale na dniach się przekonam na własnej skórze, a w zasadzie własnym szkle...
Pozdrawiam,
D.C.

Wielad
27-12-2008, 10:12
Wystarczy ksero. Z kilku powodów natury formalno - prawnej nie mogliby żądać oryginałów nawet gdyby chcieli (chyba że do wglądu, ale w przypadku wysyłkowego dostarczenia sprzętu byłoby to raczej trudne do zrealizowania :-) )


MacGyver, poszerz temat powodów natury formalno-prawnej żądania oryginału zakupu, jeżeli możesz :)
Dzięki :)

brunovis
27-12-2008, 14:07
Oryginał Faktury VAT musi znajdować się w firmie. Spróbuj wyciągnąć oryginał od księgowej :-D
Edit:
Paragon natomiast wysyłasz oryginalny.

Wielad
27-12-2008, 23:09
Ale nie wszystkie serwisy (ogólnie elektroniczne) żądają papierka, czasem kartka gwarancyjna wystarczy.
Tzn. źle się wyraziłem wcześniej, zamiast "oryginału" myślałem "dowodu" zakupu.
No bo to, że wystarczy kopia to wiem... Chodzi o sam fakt posiadania dowodu zakupu.
Np. zgubiłem paragon albo nie napisali mi daty zakupu na karcie gwarancyjnej.