Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Słynny serwis na Żytniej a ksero dowodu zakupu

  1. #1
    Coś już napisał
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    48
    Posty
    88

    Domyślnie Słynny serwis na Żytniej a ksero dowodu zakupu

    Witam,
    krótkie pytanie - z informacji na stronie e-csi (serwis Żytnia) wynika, że do naprawy gwarancyjnej wymagają gwarancji + dowodu zakupu. Czy dowód zakupu (paragon faktura) musi być oryginalny czy zadowolą się ksero?
    Może ktoś to przerabiał - nie chodzi mi o nabijanie postów i gdybanie "moim zdaniem" albo o rady zadzwoń i zapytaj tylko interesują mnie konkretne doświadczenia użytkowników forum.
    Dziękuję za informacje,
    Pozdrawiam,
    D.C.

  2. #2
    Początki nałogu Awatar Kalina
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    292

    Domyślnie

    Moze byc ksero.
    Pkt 8 regulaminu forum

  3. #3
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dgcracker Zobacz posta
    Witam,
    krótkie pytanie - z informacji na stronie e-csi (serwis Żytnia) wynika, że do naprawy gwarancyjnej wymagają gwarancji + dowodu zakupu. Czy dowód zakupu (paragon faktura) musi być oryginalny czy zadowolą się ksero?
    Wystarczy ksero. Z kilku powodów natury formalno - prawnej nie mogliby żądać oryginałów nawet gdyby chcieli (chyba że do wglądu, ale w przypadku wysyłkowego dostarczenia sprzętu byłoby to raczej trudne do zrealizowania :-) )
    ...rady zadzwoń i zapytaj ...
    Szkoda Ci na telefon czy boisz się tej pani, która odbiera telefony ? ;-)
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  4. #4
    Coś już napisał
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    48
    Posty
    88

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MacGyver Zobacz posta
    Szkoda Ci na telefon czy boisz się tej pani, która odbiera telefony ? ;-)
    1. Tej informacji potrzebuje na już, a z tego co wiem to serwis nie działa 24h na dobę
    2. To co mówi Pani to jedno, a doświadczenia tych, którzy przerabiali ten temat to drugie. O działaniu serwisu wiele razy była mowa więc nie rozwijajmy tego tematu.

    Pozdrawiam,
    D.C.

  5. #5
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dgcracker Zobacz posta
    1. Tej informacji potrzebuje na już, a z tego co wiem to serwis nie działa 24h na dobę
    Fakt :-)
    Ja wysyłałem z kserem i oczywiście nie było problemu.
    Do Żytniej wiele osób miało zastrzeżenia ale jeśli chodzi o regulamin, zasady, terminy realizacji itd to wszystko odbywa się tak jak napisane jest na ich stronie (tyle że naprawy gwarancyjne trwają dłużej od płatnych).
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  6. #6
    Coś już napisał
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    48
    Posty
    88

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MacGyver Zobacz posta
    Do Żytniej wiele osób miało zastrzeżenia ale jeśli chodzi o regulamin, zasady, terminy realizacji itd to wszystko odbywa się tak jak napisane jest na ich stronie (tyle że naprawy gwarancyjne trwają dłużej od płatnych).
    No to dobrze, że chociaż z tym są OK. Z naprawami na gwarancji masz rację - wysłałem im szkiełko do podregulowania i myślałem, że się z tym w miarę szybko uwiną (dzwoniłem wcześniej, żeby wybadać ile to będzie trwało i miało być maks. tydzień), a tymczasem są już prawie 2 tygodnie i szkło jeszcze nie zrobione. No ale niby mają 14 dni więc nic mi innego nie zostaje jak czekać.
    Pozdrawiam,
    D.C.

  7. #7
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Za naprawę płatną wynagrodzenie mają praktycznie "od ręki", za gwarancyjne rozliczają się z Canonem zapewne "hurtowo", więc mają słabą motywację żeby się spieszyć :-)
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  8. #8
    Coś już napisał
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    48
    Posty
    88

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MacGyver Zobacz posta
    Za naprawę płatną wynagrodzenie mają praktycznie "od ręki", za gwarancyjne rozliczają się z Canonem zapewne "hurtowo", więc mają słabą motywację żeby się spieszyć :-)
    Powiedzmy, ze to jeszcze mogę zrozumieć... Mam tylko nadzieję, że do napraw gwarancyjnych nie podchodzą z "pewnym uprzedzeniem" i nie robią ich gorzej niż płatnych. Ale na dniach się przekonam na własnej skórze, a w zasadzie własnym szkle...
    Pozdrawiam,
    D.C.

  9. #9

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MacGyver Zobacz posta
    Wystarczy ksero. Z kilku powodów natury formalno - prawnej nie mogliby żądać oryginałów nawet gdyby chcieli (chyba że do wglądu, ale w przypadku wysyłkowego dostarczenia sprzętu byłoby to raczej trudne do zrealizowania :-) )
    MacGyver, poszerz temat powodów natury formalno-prawnej żądania oryginału zakupu, jeżeli możesz
    Dzięki
    "chcesz mieć tele z górnej półki, jedz suchary zamiast bułki"
    Canon 400D, Tamron 90/2.8, kit, Helios 2/58 i mnóstwo pomysłów na zdjęcia...
    www.wieladek.ovh.org

  10. #10
    Coś już napisał Awatar brunovis
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Silesia
    Wiek
    57
    Posty
    62

    Domyślnie

    Oryginał Faktury VAT musi znajdować się w firmie. Spróbuj wyciągnąć oryginał od księgowej :-D
    Edit:
    Paragon natomiast wysyłasz oryginalny.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •