Zobacz pełną wersję : Fotografia Miesiąca - REAKTYWACJA
Tak sobie przeglądam zaprzyjaźnione forum i bardzo mi się podoba właśnie ten dział (Zdjęcie miesiąca). Może by i u nas wprowadzić? Już nawet nie bawić się w tygodnie, a zbiorczo raz w miesiącu.
http://forum.nikon.org.pl/forumdisplay.php?f=86
Mam nadzieję, że nie zlinczujecie mnie za link :)
też uważam że to dobry pomysł...odetchnąć od tych technicznych zagadnien...a wziąść się za art...co nam sprawia najwięcej przyjemności
Powiem tak tam jest prawdziwe forum o fotografii a tutaj jest zaprzeproszeniem pie..... o dupie maryni widzieliscie ile tam bylo fotek z barborki a ile tutaj ?? tam bylo 6 topicow z rajdu a u nas jedna strona i 6 stron pieprzenia o niczym ze za ciemne za jasen nie ostre itp i klotnie na ten temat wezcie sie do roboty a nie bo jak dla mnie za duzo czytacie testow i zamiast robic ftoki prawdziwe to robicie fotki scian, baterii, banknotow i doszukujecie sie jakis winet, glebi itp.... to tyle w tym topicy :)
heeeee...ostro pojechane...
wezcie sie do roboty a nie bo jak dla mnie za duzo czytacie testow i zamiast robic ftoki prawdziwe to robicie fotki scian, baterii, banknotow i doszukujecie sie jakis winet, glebi itp.... to tyle w tym topicy :)
nie wiem w jakim jezyku to napisales, ale na pewno nie po polsku, a przynajmniej nie majac na uwadze zasady gramatyki (trudne slowo :) ) i interpunkcji (jeszcze trudniejsze slowo :) ) tego jezyka :)
pomijam zupelnie fakt, ze nie mam pojecia, skad wiesz lepiej ode mnie, jakie zdjecia robie kiedy mam czas ruszyc sie sprzed kompa
ale czy tak nie jest ?? ze u nas sie rozpisuja na tematy strikte techniczne zamiast pokazac zdjecie "idealne swoje" jako przyklad to tu sie kloca ze ostre a nie jednak za ciemne a moze nie ostre i tak w kolko macieju:/ a tam fotka krotki komentarz nastepna that's it....
Rany! Do pralni! Ja nie pytam o opinie na temat forum, tylko działu "Zdjęcie miesiąca" Ghrrrr
Edit
No i może właśnie to by było miejsce żeby pogadać właśnie o fotografii, a nie o sprzęcie
Edit 2
A w ogóle po co gadać. Wysłać zdjęcia, oddać głos w ankiecie i koniec, bez zbędnej dyskusji
wlasnie o to chodzi ze nie wiem bo wiecej spedzacie czasu przed kompem piszac tutaj uwagi niz, robicie i wstawiacie fotek i ot caly problem
wlasnie o to chodzi ze nie wiem bo wiecej spedzacie czasu przed kompem piszac tutaj uwagi niz, robicie i wstawiacie fotek i ot caly problem
1. Jak byś powstawiał przecinki, było by łatwiej czytać
2. Jesteś za nowym działem pt. "Zdjęcie miesiąca" czy przeciw?
sniper88
14-12-2007, 15:24
Dorzuc ankiete do watku:) Mnie pomysl sie podoba;)
oczywiscie, ze za nowym dzialem:) sorry ale z przyzwyczajenia uzywania komunikatora itp zapominam o tego typu wypowiedziach :/ ale zeby nie bylo mozliwosci w takim topicu gadania na temat zdjec tylko czysta "sztuka" nic wiecej i ankieta ofc :)
a te wczesniejsze uwagi byly do dzialu galerie uzytkownikow, gdzie wiecej sie gada niz pokazuje
Generalnie o to właśnie chodzi, zdjęcia, ankieta, dobre i bez gadania. Jak się komuś podoba to głosuje, a jak nie to nie...
adalbert
14-12-2007, 16:15
Powiem tak tam jest prawdziwe forum o fotografii a tutaj jest zaprzeproszeniem pie..... o dupie maryni
A może Kolega przyjmie do wiadomości, że wielu użytkowników traktuje to miejsce jako forum stricte SPRZĘTOWE (np. ja) i nie ma potrzeby umieszczania tutaj swoich zdjęć w wielkich ilościach - poza przypadkami, które rozstrzygają o jakiejś kwestii technicznej (np. BOKEH), pokazują możliwości poszczególnych obiektywów czy puszek, dają sposobność porównań, etc. (okraszenie tych kwestii zdjęciami oczywiście bardzo pomaga :D ) ...
Galerie użytkowników traktuję jako miły dodatek.
Generalnie jednak - są od tego inne portale. Canon-board to dla mnie społeczność ludzi posługujących się sprzętem canona i wymieniających uwagi na jego temat. I nie ma się co na to oburzać - taka specyfika tego miejsca.
Nawiązując do tematu wątku - pomysł ZDJĘCIA MIESIĄCA - jak najbardziej ok :) - kolejne urozmaicenie obok BATTLE
to moze kolego traktuj sobie to forum stricte sprzetowo ale w dzialach dot sprzetu !! a nie w galerii galeria jak sama nazwa wskazuje dotyczy pokazywania czegos w tym przypadku zdjec zrobionych przez forumowiczow ktorzy chca sie pochwalic nowymi dobrymi zdjeciami i rozmowa o sprzecie ze ma FF BF i caly inny zlepek literek w tego typu topicach jest dla mnie bezsensem !! no ale to moje zdanie jak dla mnie galeria to galeria. i jest wystarczajaca ilosc topicow mowiacych o sprzecie dla "onanistow" sprzetowych zeby mogli sie tam wyzyc :) that's all :)
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
to mzoe kolego adalbert chodzisz do Muzeum narodowego, Luvru i innych tego typu miejsc ogladac pedzle, palety czy obrazy ?? jak odpowiesz sobie na to pytanie bedziesz wiedzial do czego sluzy galeria na tym forum :D
RASTLINa? sam trolujesz.
On ma niestety racje, moze wyraza swoje mysli w sposob lekko nieokrzesany, ale nie sposob nie przyznac mu slusznosci. Masz cos przeciwko wiekszej ilosci dobrych zdjec w w miejscu tak tlumnie odwiedzanym jak CB?
adalbert
14-12-2007, 16:41
Proponuję nie karmić...
Racja - dla mnie IGNORE...
... Masz cos przeciwko wiekszej ilosci dobrych zdjec w w miejscu tak tlumnie odwiedzanym jak CB?
Absolutnie nie :)
Macie racje trochę spospob "niekorzesany" ale to tylko po to zeby dyskusje pociagnac:) bo w porownaniu z Galeriami z forum NIKONa to u nas w Galerii nie ma wogole zdjec:(za duzo tam "gadamy" i rozpisujemy sie na tematy stricte technicze ze to wina obiektywu, aparatu ze ma plamy na matrycy itp, tego typu uwagi mozna przeslac na PRIV a w galerii tylko pisac czy fotka dobra czy zla i co by sie zmienilo bez klocenia sie kto ma tam racje... jezeli kogos urazilem moimi slowami to przepraszam ale przyznam sie bez bolu ze specjalnie tak pisalem zeby poruszyc ta wazna sprawe :) bo do tej pory nie znalalzem odpowiedniego topicu :)
Pzdr
RASTLINa? sam trolujesz.
Sprawdź definicję trolowania zanim zaczynasz tym szastać.
On ma niestety racje, moze wyraza swoje mysli w sposob lekko nieokrzesany, ale nie sposob nie przyznac mu slusznosci.
Może i ma, ale styl prowadzenia dyskusji (właśnie po to by wzniecić negatywne emocje, zaczepiać, plus brak gramatyki i interpunkcji) pozostawia wiele do życzenia.
sniper88
14-12-2007, 19:43
Vitez-to sie nazywa offtopic, wypowiedz sie w temacie watku:twisted:;)
Ponawiam prosbe o doczepienie sondy, bedzie od razu widac z jakim odzewem spotyka sie ten pomysl:)
fotokor1
14-12-2007, 20:43
ja głosuję za tak
Vitez - a co o tym sądzisz jako moderator?
Vitez - a co o tym sądzisz jako moderator?
Można dorzucić do podforum Battle Cage. Formuła i sposób wysyłania zdjęć chyba by nie uległy zmianie. Tyle że akurat Batle Cage i wystawianie tam ankiet to nie moja działka.
jeśli można to proponuję
jako dział w forum Galerie
Battle Cage ze względu na sondę wydaje się lepszy.
A dla równowagi, żeby nikt nie poczuł się pokrzywdzony, proponuję dział Zakup Miesiąca ew. Najostrzejszy Obiektyw Miesiąca:twisted: :mrgreen:
Bo jakby nie patrzeć od robienia zdjęć to się tylko sprzęt zużywa:mrgreen:
zdjęcie każdego może być oddzielnym wątkiem z 1 punktową ankietą
wtedy nie będzie ograniczeń w ilości uczestników
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
też uważam że to dobry pomysł...odetchnąć od tych technicznych zagadnien...a wziąść się za art...co nam sprawia najwięcej przyjemności
Tak na marginesie
Mam wrażenie że Nikon jest bardziej związany z Fotografią
Fajny jest u nich ten dział "Fotografia - zdjęcia i ich obróbka"
A może stworzyć dział pt. "Konkursy" i tam wrzucić "Zdjęcie miesiąca", battlecage i ewentualnie inne, okazjonalne konkursy, jak ten na zdjęcie telefonem komórkowym...
Pomysł wydaje się ciekawy - pytanie tylko :
- jak go zorganizować?
- kto będzie tego pilnował?
- jak z ocenianiem?
Jeśli wyklaruje się jakaś przejrzysta koncepcja i są chętni do takich zabaw to ja jestem otwarty na takie propozycje (a kwestia stworzenia podforum to 5 minut pracy)
ad 1. Ustalić prosty regulamin (tematyka dowolna, termin nadsyłania np. do 5-ego następnego miesiąca itp. )
ad 2. raz w miesiącu założyć watek i wstawić nadesłane zdjęcia to chyba nie jest dożo roboty...
ad 3. Nie przypuszczam żeby często zdarzało się, że będzie więcej niż 10 zdjęć, więc proponuję zwykłą ankietę. Wygrywa ten kto dostanie najwięcej głosów
to takie uwagi na szybko. Można podejrzeć / podpytać na zaprzyjaźnionym forum, lub wprowadzać poprawki i modyfikacje z czasem
nie wiem w jakim jezyku to napisales, ale na pewno nie po polsku, a przynajmniej nie majac na uwadze zasady gramatyki
OT...
Na początku chciałem Ci odpisać, potem jednak zrezygnowałem. Kiedy jednak zobaczyłem w Twojej stopce STOP BYKOM, stwierdziłem, że to do czegoś jednak zobiązuje...
Jeśli już kogoś ganisz (abstrahując od celowości tej przygany), wytykając mu błędną pisownię, to wypadałby, abyś sam korzystał z zasad pisowni języka polskiego. I nie chodzi mi już o znaki diakrytyczne, ale o tak podstawowe sprawy jak zaczynanie zdania wielka literą i kończynie kropką.
Do admina:
Szkoda, że forum nie posiada funkcjonalności wygaszania postów. Przydałaby się, nie tylko do takich postów, jak ten mój.
Pomysł bardzo ciekawy !
To kiedy zaczynamy ?
Grudzień jest bardzo dobrym miesiącem żeby zacząć, choć równie dobrze możemy startować od przyszłego roku :D
Jestem za, a nawet przeciw!
No, może trochę więcej za :-)
Boję się tylko tego, by nie spłynęło 500 zdjęć na miesiąc...
Pomysł wydaje się ciekawy - pytanie tylko :
- jak go zorganizować?
- kto będzie tego pilnował?
- jak z ocenianiem?
Jeśli wyklaruje się jakaś przejrzysta koncepcja i są chętni do takich zabaw to ja jestem otwarty na takie propozycje (a kwestia stworzenia podforum to 5 minut pracy)
Nie lubie takiej wazeliny, więc żeby przyśpieszyć nieco tą organizacje dam jakiś wstępny projekt. Bedziecie mieli chociaż do czego się odnosić, krytykować, pochawlać, negować.
- Każdy użytkownik może przesłać tylko jedno zdjęcie;
- podajmy, że zdjęcie nie może być większe niż 800px po dłuższym boku - jedyny format to .jpg;
- zdjęcie powinno mieć zapisany exif - myślę, że da to jakiś argument w dyskusji, bo pewnie będzie takowa;
- zdjęcie powinno być bez ramki (bo po co?) oraz znaków wodnych;
- autor pozostaje anonimowy do końca trwania konkursu w danym miesiącu i nie może ujawnić które zdjęcie zgłosił do konkursu - ściągnięte z battle cage'a;
- zdjęcie powinno być nadesłane na mail'a moderatora tej akcji do 5 dnia następnego miesiąca do godzn. 23:59.
To tak z grubsza, czekamy na opinie.
O to byłbym spokojny. Pierwszy miesiąc, może dwa... a potem zostanę tylko ja :D bo reszcie się znudzi :) i moje gnioty będą zajmowały pierwsze miejsca...
Malin: ze dwie strony wcześniej padł pomysł, żeby nie było dyskusji. Zdjęcia i ankieta.
sniper88
17-12-2007, 22:33
Malin: ze dwie strony wcześniej padł pomysł, żeby nie było dyskusji. Zdjęcia i ankieta.
A toto mi sie nie podoba:p Jako ze watek bedzie jeden (nie tak jak w BC wyzwanie+dyskusja i sonda) to dyskusja moze spokojnie sie toczyc pod spodem (chyba wlasnie tak jest to na zoltym forum):)
a jak mam w exifie imie i nazwisko to co wtedy?
Zdjęcia zdecydowanie bez exif'ów. Możemy się umówić wstępnie tak, że będzie dyskusja o zdjęciach (osobiście uważam ją za zbędną). Jeżeli jej poziom będzie żenująco niski to poprosimy modów o wyłączenie możliwości wypowiadania się po ankiecie. Ustalmy wstępny regulamin, a z czasem będziemy go modyfikować.
Czyli tak:
- jedno zdjęcie / osobę (bez exif'u)
- termin do 5 dnia następnego miesiąca do północy (decyduje data stempla pocztowego ;))
- rozmiar zdjęcia 800px na dłuższym boku
- dyskusja możliwa, ale po zakończeniu ankiety (żeby każdy oceniał wg własnego sumienia, a nie że ktoś tam powiedział, że do d*** to musi być złe)
sniper88
18-12-2007, 00:00
To juz nie pozostalo nic innego jak poproszenia o stworzenie nowego działu;)....no i robienia zdjec na grudzien 2007:)
Więc jeszcze taka propozycja (o czym już pisałem) żeby utworzyć nowy dział "Konkursy" i przenieść tam Battle Cage i utworzyć podforum Zdjęcie miesiąca. Będzie tam też miejsce na inne, okazjonalne konkursy, które się od czasu do czasu zdarzają. Czy miłościwie-nam-panujący się zgadzają?
A Wy naprawdę patrzycie w te exify zdjęć?
Mi by się nie chciało. ;)
Ja czasem zaglądam, ot tak z onanistycznej ciekawości czym kto robi :)
dentharg
18-12-2007, 14:49
Ja proponuję zajrzeć jak są zorganizowane *Weekly Assignment* i *Monthly Assignment* na forum Freda Mirandy. Może przyjąć podobną formułę?
Co konkretnie masz na myśli?
No więc jak? Realizujemy pomysł czy nie?
ja jestem za :)
tylko pytanka, to mają być zdjęcia z danego miesiąca czy jakiekolwiek i tylko startuje w tym miesiącu?
potem zdjęcia miesiąca można umieszczać w kalendarzu :)
sniper88
19-12-2007, 22:26
Zdjecia zrobione w danym miesiacu, bo w innym wypadku to kazdy zacznie wysylac jakies starocie i zadna frajda z focenia:p
Generalnie to o to niby chodzi, żeby to było zdjęcie zrobione w danym miesiącu. Oczywiście nikt nie będzie nikogo ścigał i doszukiwał się daty cyknięcia. Tu chodzi raczej o uczciwość i wierność zasadom. Co do kalendarza to też już o tym myślałem :) ale to osobny temat
Czy już postawiliśmy krzyżyk na "zdjęciu miesiąca"?
moim zdaniem swietny pomysl - zacznijmy w styczniu - z nowym rokiem ;)
hazan mogę tego przypilnować
zasady proste, wszak na forum nikona maja coś podobnego
- jedno zdjęcie w miesiącu max na autora
- zdjęcie wcześniej nie prezentowane
- zdjęcie zrobione w aktualnym miesiącu
- anonimowo
- bez exifa
- bez ramek
- bez dyskusji (można podyskutować po ogłoszeniu wyników)
- zdjęcia nadsyłane do końca miesiąca głosujemy przez następny
- sonda anonimowa pojedynczego wyboru
- brak specjalizacji czy kategorii, wszystko do wspólnego wora
- wymiary 800x533 w poziomie i 700x467 w pionie, kwadraty 700x700
- wieszamy na jednym serwerze (ja mogę dać na początek, ale to służbowy i szybko skończy mi się miejsce). Potrzeba dobrych ludzi z miejscem na serwerze.
- zdjęcia wysyłać do moda - mogę to być ja chyba że któryś inny bardzo pragnie
- powinno wisieć w galeriach, bo BC jest i tak już we wspólnym dziale i się bałagan zrobi
- ostra moderacja: wycieczki osobiste, filozoficzne wynurzenia czy trolowani ciąć jednym ruchem
- zdjęcia miesiąca będą pod koniec roku głosowane na Zdjęcie Roku, można pomyśleć o nagrodzie
- można zorganizować mini wystawy wygranych prac
- autor zdjęcia roku robi wykład w Szkole Fotografii
Jeśli zrobisz dział, to napiszę regulamin. Można zdążyć jeszcze w styczniu.
iktorn92
22-01-2008, 17:36
Świetny pomysł z chęcią wezmę udział. Jeden pomysł powinien być chyba taki watek w którym chociaż można będzie napisać kto już wysłał.
- zdjęcia miesiąca będą pod koniec roku głosowane na Zdjęcie Roku, można pomyśleć o nagrodzie
- można zorganizować mini wystawy wygranych prac
- autor zdjęcia roku robi wykład w Szkole Fotografii
Mój dopisek odnośnie tych punktów - autor zdjęcia miesiąca będzie miał możliwość zaprezentowania go (oraz swojego pozostałego dorobku) w magazynie Lustrzanka (tmf.waw.pl) . Wystawa również może być zorganizowana przez wydawcę - w warszawskiej galerii w "Piwnicy u Pana Michała" .
To samo (i tym bardziej) dotyczy zdjęcia roku.
Zaproponowane i potwierdzone przez wydawcę magazynu - Sergiusza Kornatowskiego.
Pomysł fajny, tylko coś mi się zdaje, że skończy się to tak samo jak z kalendarzem.
Świetny pomysł z chęcią wezmę udział. Jeden pomysł powinien być chyba taki watek w którym chociaż można będzie napisać kto już wysłał.
to bez sensu. Napisze snowboarder, że wrzucił zdjęcie, po czym zobaczymy do głosowania fotkę z Patagonii. Napisze Ptaku, że dał, po czym zobaczymy czaple a innych ptasiarzy akurat w głosowaniu nie będzie :confused:
Dyskutować można o wynikach głosowania po fakcie.
Sergiusz
22-01-2008, 20:47
Ja bym miał tylko taką jedną maleńką prośbę o dopisanie literki "s" w tytule czasopisma. Dziękuję.
EDIT Kubaman: zrobione :)
sniper88
22-01-2008, 21:05
Ja jestem calkowicie za, punkty wspomniane przez Kubamana uwazam za sensowne:) Co prawda fajnie by bylo moc pogadac o zdjeciach w trakcie glosowania (bo potem moze sie juz nikomu nie chciec), ale rozumiem przeciwne argumenty:p
Ja mogę użyczyć serwera max. na rok, a potem zobaczymy co dalej... Dlatego trzeba będzie zrobić co miesiąć backup na komputer któregoś mod'a. Daje póki co pewność na rok bo na tyle mam wykupione.
Mój dopisek odnośnie tych punktów - autor zdjęcia miesiąca będzie miał możliwość zaprezentowania go (oraz swojego pozostałego dorobku) w magazynie Lustrzanka (tmf.waw.pl) . Wystawa również może być zorganizowana przez wydawcę - w warszawskiej galerii w "Piwnicy u Pana Michała" .
To samo (i tym bardziej) dotyczy zdjęcia roku.
Zaproponowane i potwierdzone przez wydawcę magazynu - Sergiusza Kornatowskiego.
ooo.. nie pochwaliłeś się a widzę z opisu że jesteś specjalistą od kotów (to wiedziałem) i dzieci (a tu niespodzianka;) ).. gratulacje...
Ale to bardzo fajny pomysł, da motywację do przykładania się...
ooo.. nie pochwaliłeś się a widzę z opisu że jesteś specjalistą od kotów (to wiedziałem) i dzieci (a tu niespodzianka;) ).. gratulacje...
Do bycia specjalistą od dzieci się nie przyznaję - jest wyraźnie napisane jak powstał ten artykuł :p . Ot taka promocję forum zrobiłem :twisted:
Na temat - jedno małe zastrzeżenie co do ewentualnej publikacji Zdjęcia Miesiąca. To najlepsze wybrane musi być naprawdę porządnej jakości, coś przedstawiać no i autor powinien być komunikatywny (czyli żeby opisał jak to zdjęcie zrobił - koncepcyjnie, sprzętowo, coś o sobie itp).
Jeśli zdarzy się miesiąc posuchy i wygra słabe zdjęcie wybrane spośród jeszcze słabszych to szanse na publikację są nikłe.
Kubaman - dręczysz privem hazana?
No ruszyło się coś :D. Tylko dwie propozycje, o których pisałem już wcześniej, ale powtórzę:
1. Nadsyłanie do piątego dnia następnego miesiąca (no jak ktoś zrobi 31 to żeby miał parę dni na obróbkę i wybór), a głosowanie może być do końca miesiąca
2. Może jednak osobne podforum "Konkursy" i tam wrzucić BattleCage'a, Zdjęcie miesiąca, Zdjęcie roku itd
No to mamy już dział "Fotografia Miesiąca", teraz jeszcze tylko stworzyć przejrzysty regulamin i jedziemy z fotkami ;)
sniper88
27-01-2008, 21:46
Tak przy okazji mozna jeszcze wrzucic Battle Cage do dzialu galerie, bo chyba tam pasuje lepiej niz w 'ogolnym':)
No to mamy już dział "Fotografia Miesiąca", teraz jeszcze tylko stworzyć przejrzysty regulamin i jedziemy z fotkami ;)
Kubaman w poście #52 obiecał napisać Regulamin... czekamy i już na początku lutego głosujemy! Szykować zdjęcia!
Proponuję aby każdy autor najlepszego "zdjęcia miesiąca" (o ile będzie miał na to ochotę) napisał wykład w Szkole Fotografii żeby można było się czegoś więcej dowiedzieć, nauczyć etc.
Proponuję aby każdy autor najlepszego "zdjęcia miesiąca" (o ile będzie miał na to ochotę) napisał wykład w Szkole Fotografii żeby można było się czegoś więcej dowiedzieć, nauczyć etc.
Popieram, sam miałem o tym napisać
Proponuję aby każdy autor najlepszego "zdjęcia miesiąca" (o ile będzie miał na to ochotę) napisał wykład w Szkole Fotografii żeby można było się czegoś więcej dowiedzieć, nauczyć etc.
Jak najbardziej, i tego typu wykład/wywiad byłby wydrukowany w "Lustrzance" 8) .
wreszcie zaczniemy robić zdjęcia...:mrgreen:
wreszcie zaczniemy robić zdjęcia...:mrgreen:
Pod warunkiem, że dyskutować będziemy po zakończeniu głosowania :)
A no i najważniejszy punkt regulaminu:
1. Zdjęcia muszą być wykonane aparatem marki...??? :D:D:D
nie zgadnę canon? :mrgreen:
styczen sie konczy - komu wysylac?
Czy zdjęcia mają być wysyłane z exifem ?
styczen sie konczy - komu wysylac?
Czy zdjęcia mają być wysyłane z exifem ?
http://canon-board.info/showpost.php?p=417727&postcount=52
:roll:
pracuję nad regulaminem
styczeń odpadł, jak pewnie niektórzy zauważyli ;)
Trudno, tak wyszło.
od przyszłego tygodnia będzie można słać do mnie zdjęcia na luty, wystawię je w marcu.
Mamy już regulamin (http://www.canon-board.info/announcement.php?a=16) i nabór do pierwszego konkursu http://www.canon-board.info/showthread.php?p=426577#post426577.
Wszelką dyskusję proszę prowadzić tutaj dla porządku.
Pomysł fajny ale może by wprowadzić tematy na poszczególne miesiące. Przy temacie dowolnym będzie duża "sieczka, mydło i powidło" trudno będzie wybierać zdjęcie w którym będzie i ładny pejzaż dobry akt czy portret. Może chociaż zawęzić do ogólnych np. przyroda, pejzaż itp.
nie
wprowadzając zawężenie do przyrody na przykład natychmiast pojawi się dwadzieścia innych propozycji - portret, koty, koncerty. Będą spory, będą waśnie i masa pretensji. Na Nikonie działa tak jak proponujemy i idzie im bardzo dobrze. Najlepsze zdjęcie jest jedno.
w ramach zasad regulaminu chciałem zapytać, czy jeżeli zdjęcie zostanie odrzucone, to będzie informacja zwrotna z jakiego powodu???
tak, nie widzę problemu
ale mam nadzieję, ze to się nie będzie zdarzało za często. Ten wpis jest tylko po to ,żeby można było reagować jak ktoś przyśle porno, tudzież fotografię motocyklisty rozjechanego przez tira
czy punk mowiacy, ze zdjecie nie moze byc nigdzie wczesniej publikowane, jest po to, zeby zachowac anonimowosc i nie wypaczyc wynikow glosowania?
tutaj moje pytanie, czy jest sens takiego punktu, bo raczej ludzie glosuja na zdjecie niz na autora i jego popularnosc? po za tym ogranicza to w znaczacy sposob publikacje dalsza zdjecia, bo jesli chcemy dac tutaj na konkurs, to automatycznie odpada opcja szybkiego oddania zdjecia, np. modelkom, ktore sobie je publikuja juz bez naszej wiedzy.
tak ten punkt jest po to, aby głosowanie było anonimowe a wyniki obiektywne. Teza o głosowaniu na zdjęcia a nie autorów nie ma niestety racji bytu - co bardzo łatwo sprawdzić choćby na Obiektywnych.
Zdaję sobie sprawę, że w pewnych sytuacjach będzie to sprawiało trudności. Przypominam, że to jest głównie zabawa. Jeśli zdjęcie ukazało się w portfolio modelki bez twojej wiedzy, to nikt cię ścigał nie będzie. Chodzi o to, żebyś ty tych zdjęć wcześniej nie publikował.
Ponownie przypominam, że nie wymyślamy prochu. Forum NKP bawi się dokładnie w ten sposób już od długiego czasu i nikomu nic nie wadzi.
Ponownie przypominam, że nie wymyślamy prochu. Forum NKP bawi się dokładnie w ten sposób już od długiego czasu i nikomu nic nie wadzi.
To może zamknąć ten wątek, bo po co dyskusja? :twisted:
Rozumiem, że jest to konkurs na zdjęcie miesiąca, ale pozwole sobie jednak na pytanie: jak dalece dopuszczalna jest ingerencja w samo zdjęcie, czy ma to być tylko "lekkie podciągnięcie" zdjęcia np. poprawienie ekspozycji, usunięcie szumów czy lekkie wyostrzenie, czy tez dopuszczalne jest potraktowanie zdjecia jako "półproduktu", który zostanie poddany gruntownej modyfikacji np. w PS?
wydaje mi się, że ponieważ nie ma kategorii, to możesz robić co chcesz, dopóki materiał na którym pracowałeś to fotografia.
P.S> tyle było szumu i zachwytów nad niesprzętowym tematem, a jak na razie odzew jest znikomy podczas gdy tematy "co kupić" i "450D czy 1Ds" idą pełną parą.
ten punkt, o ktorym mowilem sprawia, ze raczej brac udzialu nie bede, wiec odpuscilem tez dalsza dyskusje
Ja także a propos punktu mówiącego o tym, by nie publikować nigdzie zdjęć.
Praktycznie wyklucza to fotografów pracujących jako fotografowie dla agencji fotograficznych - wszelakie agencje z zasady publikują swoje zdjęcia. :)
A wiadomo, że pragnąc zarobku wysyła się najlepsze zdjęcia....
Oczywiście mogę to olać i wysłać zdjęcia mimo to (tak zrobiłem kiedyś w battle cage i nikt się nie zorientował ;D ), ale skoro pojawia się jakieś przebąkiwanie a propos nagród rzeczowych, to nie chciałbym wprowadzać zamętu.
Sądzę zresztą, że oprócz mnie jeszcze parę innych osób z forum będzie zainteresowanych odpowiedzią. :)
aha, rozumiem także, że punkt: III.6 autor Zdjęcia Roku robi wykład w Szkole Fotografii nie jest tożsamy z propozycją Viteza a propos publikacji tychże wypocin w magazynie Lustrzanka?
aha, rozumiem także, że punkt: III.6 autor Zdjęcia Roku robi wykład w Szkole Fotografii nie jest tożsamy z propozycją Viteza a propos publikacji tychże wypocin w magazynie Lustrzanka?
IV.2 :roll:
Choć oczywiście najlepiej i najłatwiej to połączyć - autor zdjęcia pisze krótki artykulik 'jak powstało to zdjęcie' i za jednym zamachem publikuje i w Szkole Fotografii i w magazynie.
Ha!
I tu Ciebie mam. :)
Bo IV.2 nie oznacza wcale, że to zdjęcie będzie zaprezentowane --> ja to rozumiem tak, że autor będzie miał możliwość (acz nie musi z niej skorzystać).
Bo ja np gdybym przypadkem wygrał, to bardzo chętnie napiszę do forumowej szkoły fotografii... ale to wcale nie oznacza, że równie chętnie opublikuje to w Lustrzance. :)
kompletny brak zainteresowania
jak na razie zgłosiły sie w lutym dwie osoby. Skoro nikt nie jest zainteresowany, to zupełnie nie rozumiem po co było tyle gadania i upominania się o nowy dział, często ostro i z krytyką forum sprzętowego. Gdzie jest Rastlin i spółka?
Jeśli temat wraz ze swoją realizacją na forum stracił atrakcyjność to ten dział po prostu zniknie w przyszłym miesiącu.
mysle, ze wplyw na zainteresowanie ma regulamin po czesci :)
korona-pl
18-02-2008, 23:50
kompletny brak zainteresowania
Dopiero połowa miesiąca...
Poza tym ja czekam na wiosnę, bo na razie pogoda nie dopisuje 8-)
sniper88
19-02-2008, 00:27
Chcialbym jeszcze zauwazyc, ze w tym miasiacu byla (jest) sesja, przez co studenci na pewien czas odpadli z focenia;)
Zgadzam sie z przedpiścami. Ja np mam kilka kandydatur, ale wstrzymuję się do ostatnich dni lutego, aby mieć pewność, że nic więcej ciekawego nie pstryknę (i tak nie pstryknę ale muszę mieć pewność :D ). Poza tym proponuję edycję lutową potraktować jako testową, rozgrzewkową. Na pewno w cieplejszych miesiącach zainteresowanie będzie większe.
Chcialbym jeszcze zauwazyc, ze w tym miesiacu byla (jest) sesja, przez co studenci na pewien czas odpadli z focenia;)
No co Ty?! No co Ty?! (http://youtube.com/watch?v=7MxeA4G0sD4)
pepeplaza
19-02-2008, 12:27
"kompletny brak zainteresowania"
W mojej ocenie to nie brak zainteresowania sprawia, że zgłasza się mało osób. Wielu fotoamatorów - wśród nich ja sam - czeka na pierwszą odsłonę by przykonać się jaki będzie poziom zdjęć w tej rywalizacji/zabawie. Wiele osób krytycznie ocenia swoje fotografie i ma świadomość, że wysyłanie swoich marnych wypocin może źle wpłynąć na rangę tego bardzo ciekawego wątku. Z czasem nawet tacy zwykli niedzielnie pstrykacze (tych jest przecież wikszość) coś fajnego pstrykną i wówczas z pewnością wejdą do gry.
Ja np. jeszcze czekam, bo a nóż coś uda się zrobić ciekawego do końca ferii zimowych, no i wtedy będzie co wysłać, a jak nie zrobię nic nowszego lepszego, to będę szukał w zbiorach z tego właśnie miesiąca :)
Ja jak narazie czekam na okazję żeby zrobić jakieś zdjęcie, bo jak narazie to aparat biorę do ręki żeby sobie przypomnieć jak wygląda ;)
Ha!
I tu Ciebie mam. :)
Bo IV.2 nie oznacza wcale, że to zdjęcie będzie zaprezentowane --> ja to rozumiem tak, że autor będzie miał możliwość (acz nie musi z niej skorzystać).
Bo ja np gdybym przypadkem wygrał, to bardzo chętnie napiszę do forumowej szkoły fotografii... ale to wcale nie oznacza, że równie chętnie opublikuje to w Lustrzance. :)
Nigdzie mnie nie masz i dobrze rozumujesz. Publikacja w Lustrzance czy w Szkole Fotografii jest dobrowolna.
Jak komuś sława przeszkadza czy nie chce się dzielić tajnikami wykonanej fotografii to zrozumiałe... tylko w takim razie po co brać udział w konkursie? :twisted:
kompletny brak zainteresowania
jak na razie zgłosiły sie w lutym dwie osoby. Skoro nikt nie jest zainteresowany, to zupełnie nie rozumiem po co było tyle gadania i upominania się o nowy dział, często ostro i z krytyką forum sprzętowego.
To nie wiesz że we wszelkich konkursach jak i naszych Battle Cage najwięcej uczestników i prac pojawia się w przedostatni i ostatni dzień przed deadlinem?
No i skoro to ma być najlepsze zdjęcie miesiąca to jaki ma sens wysyłanie zdjęcia w połowie miesiąca gdy coś ciekawszego może się w drugiej połowie trafić?
Spodziewałbym się zatrzęsienia zdjęć w pierwszym tygodniu marca, gdy już luty będzie zakończony.
Cierpliwości...
Ja jestem za. Jeśli coś zrobię na pewno prześlę. Czasu mało, ale pomysł bardzo fajny. Już się dosyć naczytałem o FF, BF, ergonomii , poważnych problemach i innych "problemach". Aparat jak sama nazwa wskazuje służy do aparacenia i fajnie będzie te owoce pstrykania zobaczyć i wybrać te najlepsze z całego miesiąca.
piszczal
25-02-2008, 22:12
witam, moje lutowe poszło na mail
witam, moje lutowe poszło na mail
Wszystkich następnych proszę o nie branie złego przykładu i NIE PISANIE tego typu postów.
Nie ma sensu spamować i nabijać postów. Można w nieco lepszy sposób zachęcić do wysyłania, np "mam nadzieję że nikt nie zapomniał o tym konkursie?" itp.
Jak by ten wątek wyglądał gdyby co miesiąc pojawiało się tu kilkadziesiąt postów klasy "wysłałem" ? Jaki to ma sens?
Włączcie myślenie... PRZED napisaniem posta - zadajcie sobie pytanie po co go piszecie i co on wnosi do tematu?
piszczal
26-02-2008, 16:25
mam się samoubiczować, czy jakoś inaczej poddać samokrytyce za brak włączonego procesu myślenia ;-P
acha, a żeby w poście tym zachęcić do wysyłania zdjęć, napiszę za radą:
mam nadzieję że nikt nie zapomniał o tym konkursie? ;-)
mam się samoubiczować, czy jakoś inaczej poddać samokrytyce za brak włączonego procesu myślenia ;-P
E tam... po prostu zostaniesz zdyskwalifikowany ;) .
ewa_olsztyn
01-03-2008, 13:18
Chętnie bym obejrzała, co naród nadesłał, ale znaleźć nie mogę...?
fotokor1
01-03-2008, 14:17
proszę o usunięcie tego posta miało być w innym miejscu sorki
No ja niestety się*nie wyrobiłem :( Nauka zabrała wolny czas, a to co zrobiłem w lutym... to już większość była publikowana w galerii na CB i innych.
ewa_olsztyn
01-03-2008, 16:07
proszę o usunięcie tego posta miało być w innym miejscu sorki
Nie mam nic przeciw, ale bardzo bym chciała wiedzieć, gdzie te zdjęcia można obejrzeć. Jeszcze się zbyt swobodnie po CB nie poruszam i o wyrozumiałość proszę...
jeszcze ich zobaczyc nie mozna ;)
michalab
02-03-2008, 22:32
Dziwnie podzielone. Chyba lepiej było podzielić 8-7-7. Tak to w ostatnim wyniki będą niemiarodajne, przez to, że tylko 2.
Już można.
W praniu wyszły następujące problemy:
po pierwsze ankiety mogą mieć najwyżej 10 pozycji. Teraz mamy 22 zdjęcia. Sprawa o tyle kłopotliwa, że w efekcie można głosować trzy razy, czyli lekko nie fair. Dopóki nie znajdę rozwiązania technicznego - jeśli istnieje, proszę po prostu: głosujcie na jedno zdjęcie.
Druga sprawa: przyjąłem tak jak planowałem od początku głosowanie przez cały miesiąc. Dzięki temu mamy szansę na wybór zwycięzcy sensowną liczbą głosów, a oceniający mają czas na powracanie do zdjęć i weryfikację pierwszych wrażeń. Ale mam głos, że powinno być krótko - np. pięć dni. Co myślicie?
W kwestiach formalnych: zaczynamy zabawę i jest fajnie. Ale na przyszłość będę wymagał stosowania się do regulaminu - skoro jedni mogą, to inni powinni to uszanować. Otrzymałem dwa zdjęcia z których nie usunięto EXIFów, trzy zdjęcia o rozmiarze większym niż 200kb, oraz jedno zdjęcie po terminie (co prawda minutę ale zawsze). Proszę - zapoznajcie się z regulaminem i się zastosujcie. A jak macie lepsze pomysły - zaproponujcie w tym wątku.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Dziwnie podzielone. Chyba lepiej było podzielić 8-7-7. Tak to w ostatnim wyniki będą niemiarodajne, przez to, że tylko 2.
po pierwsze ankiety mogą mieć najwyżej 10 pozycji. Teraz mamy 22 zdjęcia. Sprawa o tyle kłopotliwa, że w efekcie można głosować trzy razy, czyli lekko nie fair. Dopóki nie znajdę rozwiązania technicznego - jeśli istnieje, proszę po prostu: głosujcie na jedno zdjęcie.
Nie głosujemy na zestawy, tylko na jedno zdjęcie - co zresztą w regulamienie jest jasno podane :twisted:
sniper88
02-03-2008, 22:57
Problem z sondami moznaby rozwiazac w taki sposob, ze stworzyloby sie domene powiedzmy zdjeciemiesiaca.canon-board.info, i tam umieszczaloby sie osobny skrypt do glosowania, ktory by nie mial ograniczenia co do ilosci opcji. Wystarczyloby jeszcze zrobic jakies zabezpieczenie login/haslo podpiete do bazy danych na forum i chulaj dusza;) Co prawda nie wiem jak zrobic ten skrypt z loginem, ale przypuszczam ze co lepsi informatycy/webmasterzy na forum by sobie z tym poradzili:)
Pierwsze koty za płoty! Fajnie, że pomysł wypalił! Piękne zdjęcia. Gratulacje dla autorów!
a może by zrobić jeszcze 1 osobny wątek ze wszystkimi zdjęciami? Łatwiej będzie ocenić...
No i wg. mnie jednak krótszy czas głosowania - powiedzmy tydzień - w zupełności wystarczy.
1. Z jednej strony miesiąc na głosowanie to troche za dużo, z drugiej strony jednak, szanse na oddanie głosu maja też Ci, którzy bywają na CB rzadko, albo nieregularnie. Proponowałbym skrócić czas do dwóch tygodni od momentu rozpoczęcia głosowania.
2. Skoro ankiety nie da się rozbudować to może wogóle zrezygnować z ankiety na rzecz przycisku "głosuję" umieszczonego przy każdym zdjęciu. Dopóki sie nie zagłosuje wszystkie będą aktywne, w momencie oddania głosu na jakieś zdjęcie reszta przestaje być aktywna. Prawo do głosowania mieliby, oczywiście, tylko zalogowani uczestnicy CB i dopiero po zalogowaniu się przyciski byłyby widoczne. ( nota bene, zielonego pojęcia nie mam o tworzeniu skryptów:) )
Zauważyłem jeszcze jedną rzecz, otóż wątki do głosowania zostały umieszczone na forum w dosyć dużym odstępie czasowym ( wątek I po godzinie 17tej a wątki II i III po godzinie 23). Nie wiem czy istniała możliwość oddania głosu zaraz po umieszczeniu I wątku czy dopiero po umieszczeniu ostatniego. Jeśli już po umieszczeniu pierwszego wątku istniała mozliwość oddania głosu, to zakładając oczywiście, że uczciwie podejdziemy tym razem do sprawy i oddamy tylko jeden głos to ktoś kto oddał głos np. o godzinie 20tej na któreś ze zdjęć z wątku I to automatycznie nie powinien już głosować na żadne z pozostałych zdjęć w wątku II i III.
Napisał michalab
Dziwnie podzielone. Chyba lepiej było podzielić 8-7-7. Tak to w ostatnim wyniki będą niemiarodajne, przez to, że tylko 2.
Myślę, że liczy się ilość oddanych głosów na zdjęcie a nie procenty jakie sie pokazują na ankiecie, zatem... nie jest tak źle z tą miarodajnością :)
Dzięki dla Kubaman za dobrą inicjatywe !!!
Faktycznie można dzielić zdjęcia w wątkach po równo. Proszę tym którzy wysłali zdjęcia niezgodne z regulaminem to uswiadomić. Na początku się pewnie uczymy.
W razie batów trza się zaopatrzyć w odtrutkę :-D
ale niektóre fotki przepiękne
pozdrawiam
michalab
03-03-2008, 10:58
Założę się, że będą osoby, które zagłosują w każdej ankiecie - dlatego lepiej było podzielić równomiernie.
1) nic na to nie poradzimy, dzieląc lub nie ludzie którzy będą chcieli mogą sobie głosować więcej razy
2) nie widzę związku z wynikami końcowymi. Wybieramy jedno zdjęcie.
3) idąc dalej tym, tropem pojawi się sugestia, aby pokazywać zdjęcia w "odpowiednim" rozłożeniu. Jeśli do jednego wątku trafią dwa dobre zdjęcia a do drugiego jedno dobre, to to pojedyncze dobre ma teoretycznie większe szanse. Przy założeniu że głosujący łamią reguły. Ale jak je rozdzielić? Jak ocenić co to jest dobre zdjęcie? Itd, itp, itvp. Niewykonalne.
4) Bawimy się! Nie ma tu miejsca na arthhyysm. Może niektórzy chcą grać o sławę i pieniądze, ale to raczej nie tutaj. Jeśli zabawa okaże się mało zabawna, to po prostu z tego zrezygnujemy.
5) wszystkich którzy jednak nie będą potrafili się oswoić z przyjętą formą odsyłam uprzejmie do innych tego typu konkursów i zabaw na rozmaitych zaprzyjaźnionych forach. Uczestnictwo jest nieobowiązkowe.
michalab...zakładasz ze na tym forum są jacyś posłowie głosujący więcej niz jeden raz? :))) oj, nieładnie tak podejrzewać kolegów, nieładnie :))
michalab
03-03-2008, 17:50
Kubaman masz rację, skoro nie da się zrobić idealnie to nie ma sensu nic zmieniać, niech będzie jak jest.
Adso, myślałem raczej o pomyłkach i nieznajomości regulaminu - to nie jest chyba takie niespotykane.
Jeśli by dało się zrobić ankietę z jednym głosowaniem - byłoby super.
Ja nie wiedząc o tym zagłosowałem w pierwszej ankiecie. ;)
Ale tak jak pisaliście - zmieniać nie będę. :)
Tak samo zrobiłem ja, ale co sie stało to sie nie odstanie ;) Mogło być tylko jakieś info na ten temat w pierwszej ankieci.
Zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby ukryć wyniki aż do momentu zakończenia głosowania, by nie sugerować się dotychczasowymi ocenami.
Zakładam, że większość (jeśli nie wszystkie) osób na CB ma swoją własną skalę oceny zdjęcia, swoje preferencje, tematykę, która ich szczególnie interesuje i raczej nie ma problemów z wybraniem tego jedynego zdjęcia w danej rundzie. Ale wyjątkowo może sie zdarzyć, że dwa zdjęcia podobają się nam równie mocno. Tak mocno, że im dłużej na nie patrzymy, tym mamy więcej wątpliwości, które z nich obdarzyć naszym cennym (bo jedynym) głosem. Założę się, że większość osób wybierze zdjęcie z większą ilością już zdobytych punktów.
Poza tym myślę, że całkiem fajnie byłoby poczekać sobie w napięciu np. 2 tygodnie na ogłoszenie wyników (chyba na fredmiranda.com działa to właśnie w taki sposób).
Zrobiłem tek samo - zagłosowałem w pierwszej bo nie było jasnego info o tym że w kolejnych nie będę mógł głosować (znaczy technicznie mogę ale oczywiście nie będę) a rozrzut czasowy był dosyć spory
pytanie jest, czy zmienilibyście teraz swój głos :)
bo jak nie to loozik, jeśli tak to lutowe wyniki będą trochę wypaczone.
Tzn moim zdaniem info było - było napisane Zdjęcie Miesiąca - część I (czy jakoś tak).
Zatem przyznaje się bez bicia, że to moja głupota. ;)
A i tak uważam, że zagłosowałem na fajne zdjęcie. :)
Też jestem za ukryciem wyników głosowania do momentu rozstrzygnięcia konkursu.
Mogło być tylko jakieś info na ten temat w pierwszej ankieci.
było,
Głosowanie - Luty 2008 [część I]
Zapraszam do głosowania w naszej zabawie na zdjęcie lutego 2008.
W związku z ograniczeniami ankiety mamy 3 wątki do głosowania.
Nie znalazłem nigdzie opcji do blokowania wyświetlania wyników.
mysle ze wyjscia sa dwa.
1. "wydzierganie" osobnej podstronki tylko do glosowania - wtedy bedzie sprawiedliwie, ladnie itp.
2. zostawienie tak jak jest i wiara w to, ze dobre zdjecie obroni sie samo.
osobiscie jestem za opcja 2. to ma byc zabawa..
pytanie jest, czy zmienilibyście teraz swój głos :)
Miałbym ten problem, o którym pisze pkwiat :wink:
Kubaman, nie wiem czy mi się zdaje, ale w części II i III było chyba wyraźnie podkreślone żeby głosować tylko jeden raz, a w częśli I nie było. A że przyzwyczaiłem sie do formuły Battle Cage to zagłosowałem od razu :-?
malinowski
08-03-2008, 16:56
"wydziarganie" tej osobnej podstrony byłoby chyba najrozsądniejszym wyjściem (moim zdaniem) i jesłi chodzi o sprawę techniczną to też byłaby to "chwila" bez większych problemów (już nie takie rzeczy się na wariata w nocy robiło :P)
ewa_olsztyn
08-03-2008, 20:14
michalab...zakładasz ze na tym forum są jacyś posłowie głosujący więcej niz jeden raz? :))) oj, nieładnie tak podejrzewać kolegów, nieładnie :))
Zaraz podejrzewać! Ja zagłosowałam na 3 zdjęcia, w trzech ankietach - pomyslałam sobie, że tym w trzeciej, najmniej licznej, sprzyja statystyka, bo jakoś do mnie nie dotarło, że trza tylko na jedno. Teraz mi głupio, bom nieuważna. Przepraszam Koleżeństwo:-|
i tak liczy sie ilość głosów a nie statystyka:) więc niech Ci nie będzie głupio:) Nie wiem jak Koleżeństwo ale ja Ci wybaczam:):):):):)
było,
nie było, albo bylo niejasne.
czując problem nie zagłosowałem, a odpowiedź na pytanie 'ile razy mozna zagłosować?' znalazłem dopiero w niniejszej dyskusji.
Nie znalazłem nigdzie opcji do blokowania wyświetlania wyników.
no właśnie...
wg mnie cały konkurs zasługuje na osobny i bardziej inteligentny skrypcik rejestrujący nie tylko zwycięzcę, ale także poszczególne punkty (głosy) na koncie zdjęć i autorów - wybieranie tylko tego 'jednego jedynego' jest strasznie mało ciekawe (już teraz widać, kto, albo raczej co, zwyciężyło ;-)) - a rejestracja wszystkich innych 'zawodników', nie tylko z pierwszej, ale także z drugiej ligi, byłaby bardziej fair.
stworzenie takiego skryptu/bazy to jest przecież pikuś, wystarczy chcieć. tym bardziej, że licencja na 'nasz' vBulletin zawiera coś takiego: "vBulletin is a 'visible source' product, which means that you have access to the PHP source code of the product. You are free to modify the product in any way, provided you retain the vBulletin/Jelsoft copyright notices."
(swoją drogą ww. oznacza, że wystarczy tylko gdzieś zmienić '10' na np. '100', żeby wszystkie zdjęcia można było umieścić w jednej sondzie :roll:)
poza tym uważam tak, jak inni:
- wszystko powinno być w jednym głosowaniu,
- wyniki niejawne aż do zakończenia,
- głosowanie przez 7-14 dni,
- głosowanie tylko na jedno zdjęcie (choć np. w wersji 'punktowej' każdy mógłby przyznawać np. 5, 3 i 1 pkt.)
- brak głosowania na swoje zdjęcie
itp.
itd.
- wszystko powinno być w jednym głosowaniu,
- wyniki niejawne aż do zakończenia,
- głosowanie przez 7-14 dni,
- głosowanie tylko na jedno zdjęcie
pod tym sie podpisze :)
nie, no ok, ale skoro na jedno zdjęcie to po kiego grzyba te punkty? Jeden głos na jedno zdjęcie i po krzyku...
dająć na 5, 3 i 1 lub 3,2 i 1 punkty klasyfikacja staje się wyraźniejsza, widać kolejne (dalsze) miejsca, a nie tylko czołówkę ;)
a nieprawda... oddając jeden głos na jedno zdjęcie punktacja jest bardziej przejrzysta...
weźmy np sytuację kiedy troje ludzi zagłosuje na jedno ze zdjęc i przyzna mu po 5 punktów...czyli zdjęcie otrzyma w sumie punktów 15... ale czwoto innych uzytkowników forum zagłosuje na inne zdjęcie jednak przyzna nie 5 a 3 punkty... czyli w sumie 12. I co teraz?...czy wazniejsze jest ilu ludzi zagłosowało na dane zdjęcie?...czy ilośc punktów jaki zdjęcie otrzymało?
dlatego myśle, ze jeden głos na jedno zdjęcie i zadnych punktów, procentów i innych kombinacji bo to tylko zagmatwa całą sprawe.
nie było, albo bylo niejasne. podałem cytat. Nie mogę odpowiadać za rozumienie tekstu pisanego forumowiczów.
wg mnie cały konkurs zasługuje na osobny i bardziej inteligentny skrypcik zawsze możesz coś napisać, zwłaszcza jeśli to dla ciebie taki pikuś
Wszystkim chcącym brać udział w zabawie polecam lekturę
http://www.canon-board.info/announcement.php?f=42&a=16
podałem cytat. Nie mogę odpowiadać za rozumienie tekstu pisanego forumowiczów.
jak widać po ilości problemów, sam cytat (a w zasadzie link, nie cytat) nie wystarczył.
zawsze możesz coś napisać, zwłaszcza jeśli to dla ciebie taki pikuś
he, he, jasne, ale przy wybieraniu tylko jednego foto miesięcznie - nie jestem zainteresowany :roll:
(swoją drogą ww. oznacza, że wystarczy tylko gdzieś zmienić '10' na np. '100', żeby wszystkie zdjęcia można było umieścić w jednej sondzie :roll:)
wg fragmentu kodu ktory znalazlem na http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=138596 maksymalna liczba pozycji w ankiecie jest definiowana w opcjach albo pliku konfiguracyjnym:
<label for="polloptnum">
<if condition="$vboptions[''''maxpolloptions'''']">
$vbphrase[maximum]: $vboptions[maxpolloptions]
</if>
<input type="text" class="bginput" size="5" name="polloptions" value="$polloptions" id="polloptnum" tabindex="1" />
</label>
trzeba by bylo znalezc tylko ta $vboptions[''''maxpolloptions''''] i odpowiednio ja zwiekszyc...
Co za problem : robisz zrzut całego katalogu z forum na kompa, skrót : "logo_windows + F", "wyraz lub fraza w pliku" - to co trzeba, i znajduje. Ew jak będzie za dużo wyników, to można ręcznie popatrzeć po nazwach plików gdzie to może być zadefiniowane.
(pewnie można jeszcze zahaxować i znaleźć to on-line jakimiś bashowymi komendami przez shella, ale ja się na tym nie znam, to nie doradzę :P)
Do kodu zrodlowego forum ma dostep tylko hazan.
Maćkowiec
18-06-2008, 12:50
1.Gdzie jest główna strona tego konkursu? Czy jest jakiś wątek o tym konkursie (oprócz przyklejonego regulaminu)
2. Czy są jakieś kategorie zgłaszanych zdjęć w tym konkursie ? Czy mogą ze sobą konkurować np. portret z krajobrazem ?
ewa_olsztyn
18-06-2008, 13:26
1.Gdzie jest główna strona tego konkursu? Czy jest jakiś wątek o tym konkursie (oprócz przyklejonego regulaminu)
Regulamin wystarczy - wszystko tam jest.
2. Czy są jakieś kategorie zgłaszanych zdjęć w tym konkursie ? Czy mogą ze sobą konkurować np. portret z krajobrazem ?
Nie ma. Mogą.
PS: Cześć Maciek! (to Kot do Kota) ;)
a regulamin jest tu:
http://www.canon-board.info/announcement.php?f=42&a=16
a d okeidy w ogole jest glosowanie?
a d okeidy w ogole jest glosowanie?
W wątkach z ankietami, na samej górze:
"This poll will close on 18-06-2008 at 22:13"
ewa_olsztyn
19-06-2008, 08:15
Koniec głosowania na zdjęcie miesiąca.
I co?
I nic.
Cisza.
Będę z uporem powtarzać - akcja jest fajna, ożywia forum, a brak jej należytego zakończenia. To tak jakby ktoś sobie pięknie pościelił, po czym położył się spać na podłodze. Proponuję po rozstrzygnięciu wyników umieszczenie posta z informacją o autorach wszystkich zdjęć - autorom może być niezręcznie informować "to moje", a poza tym mogą przeoczyć i takie tam. Kuba chyba ma wszelkie informacje, żeby to zrobić.
Czy zwycięskie zdjęcia ukazują się w "Lustrzance"?
hihi lepiej żeby nie ;) rozumiem że liczy się liczbę głosów a nie procent podany obok sondy?
sniper88
19-06-2008, 14:40
Ja musze napisac, ze trzecie zdjecie wyglada, jakby ktos wyjal kadr wprost z telewizora:mrgreen: Gdzie ono bylo robione?;)
o które zdjęcie chodzi? i o co chodzi z tym kadrem z telewizora?
sniper88
19-06-2008, 17:39
To (http://www.danly.nazwa.pl/Jakub%20Szyma/Inne/zmiesiacamaj08/canon%20board.jpg) zdjecie mialem na mysli:) Mnie ono po prostu przypomina kadr z jakiegos starego filmu. Nie wiem dlaczego, ale tak jest:P
zgadzam się ;) wg mnie bardzo dobre zdjęcie:)
Proponuję po rozstrzygnięciu wyników umieszczenie posta z informacją o autorach wszystkich zdjęć - autorom może być niezręcznie informować "to moje", a poza tym mogą przeoczyć i takie tam. Kuba chyba ma wszelkie informacje, żeby to zrobić.
no właśnie nie do końca. Ludzi ślą mi zdjęcia czasami podając imię i nazwisko, czasami nicka z forum. Nie idzie tego dopasować do forumowych realiów.
ewa_olsztyn
20-06-2008, 10:41
Ludzi ślą mi zdjęcia czasami podając imię i nazwisko, czasami nicka z forum. Nie idzie tego dopasować do forumowych realiów.
Publikuj jak podają - lepiej tak, niż zostawiać uczestników w.. mgle nieostrości ;)
Ja musze napisac, ze trzecie zdjecie wyglada, jakby ktos wyjal kadr wprost z telewizora:mrgreen: Gdzie ono bylo robione?;)
Sorki, że dopiero teraz odpisuje ale jakoś wcześniej nie zauważyłem pytania :oops: Zdjęcie zostało zrobione z Zakładzie Sztuki Kościelnej w Piekarach Śląskich.
zgadzam się ;) wg mnie bardzo dobre zdjęcie:)
Dziękuję :)
ewa_olsztyn
08-09-2008, 07:49
A zdjęcie sierpnia będzie?
Ja niestety znów zapomniałam :(
Ech!
No właśnie co ze zdjęciem sierpnia?? Akurat ja nie zapomniałem, a tu już za chwilę połowa września. Czyżby miało nie być sierpniowego głosowania??
talarczyk
08-09-2008, 18:23
Czy tylko seja i ja wysłaliśmy fotkę na Zdjęcie Miesiąca? ;)
Troszkę szkoda by było gdyby konkurs się nie odbył... pierwszy raz wziąłem udział :mrgreen:
Ja tradycyjnie (z braku przypominajki) zapomniałem ;)
MrDeadhead
08-09-2008, 18:43
A ja w tym miesiacu sie zbuntowalem :P
będzie, już na dniach. Za dużo rumorsów czytam ;)
Ja tradycyjnie (z braku przypominajki) zapomniałem ;)
wystarczy sobie w komorce ustawic cykliczny "alarm" :twisted:
wystarczy sobie w komorce ustawic cykliczny "alarm" :twisted:
Jest też http://calendar.google.com (http://calendar.google.com/), gdzie również można ustawić wydarzenia cykliczne i przypomnienie majlem lub esemesem.
ewa_olsztyn
09-09-2008, 14:09
będzie, już na dniach. Za dużo rumorsów czytam ;)
Co są "rumorsy"???
sniper88
09-09-2008, 15:20
http://www.canonrumors.com/ :)
talarczyk
16-09-2008, 18:12
Minęła połowa września a o zdjęciu sierpnia nic nie słychać... :(
Bo ważniejsze jest "5D i co dalej...?" :) . Takie życie. ;)
Coś mi się zdaje, że Kubaman przesunie głosowanie na październik jako głosowanie fotografii września, a w sierpniu była przecież przerwa urlopowa. Z postów wynika, że prawdopodonie nadeszły dwa zdjęcia więc nie opłaca się głosować, a do tego większość wypowiedzi sugeruje zapominalstwo. Czasami trzeba spokojnie poczekać i w międzyczasie zrobić małe <zakupy>.
malinowski
17-09-2008, 21:12
ja też wysłałem zdjęcie wieć jest już nas troje
ja tez wyslalem.
mysle ze "winne" sa premiery Canona :)
kurz po premierach opadnie, narzekania czego nie ma sie skoncza i wtedy sie zdjecia pojawia.
ewa_olsztyn
24-09-2008, 15:44
Kurczę, a ja się szykuję nie zapomnieć o zdjęciu września...
Kuba pewnie zrobi dwie sondy i załatwimy sprawę hurtem :)
to moze jeszcze chwile poczekamy i przy okazji zalatwimy zdjecie roku :)))
malinowski
24-09-2008, 16:47
albo stulecia....
michalab
24-09-2008, 22:07
Sierpniowy konkurs odpuścił sobie mod, wrześniowy pewnie odpuszczą uczestnicy ...
trothlik
27-09-2008, 17:43
Powiem tak tam jest prawdziwe forum o fotografii a tutaj jest zaprzeproszeniem pie..... o dupie maryni widzieliscie ile tam bylo fotek z barborki a ile tutaj ?? tam bylo 6 topicow z rajdu a u nas jedna strona i 6 stron pieprzenia o niczym ze za ciemne za jasen nie ostre itp i klotnie na ten temat wezcie sie do roboty a nie bo jak dla mnie za duzo czytacie testow i zamiast robic ftoki prawdziwe to robicie fotki scian, baterii, banknotow i doszukujecie sie jakis winet, glebi itp.... to tyle w tym topicy :)
spadaj jak ci nie pasuje. ot co. krytyk się odezwał...
spadaj jak ci nie pasuje. ot co. krytyk się odezwał...
I po co komentujesz post z grudnia 2007 roku? :shock:
Trothlik czy trollik? :evil:
Kurczę, a ja się szykuję nie zapomnieć o zdjęciu września...
Kuba pewnie zrobi dwie sondy i załatwimy sprawę hurtem :)
sprawę prowadzenia działu przejmie ktoś inny. Zdjęcia za wrzesień będą powieszone, nie przepadną, tylko pewnie nieco później. Pozdro.
MacGyver
05-10-2008, 00:16
Przejmuję prowadzenie "Fotografii miesiąca". Od października zdjęcia należy przesyłać do mnie, mail jest podpięty linkiem w regulaminie.
Sergiusz
07-10-2008, 14:56
Ja mam taką propozycję. W regulaminie konkursu jest napisane, że laureat zdjęcia miesiąca ma możliwość opublikowania zdjęcia miesiąca w czasopiśmie Lustrzanka. Ale jedno zdjęcie naprawdę trudno „rozciągnąć” tak aby publikacja miała jakiś sensowny wymiar a z drugiej strony nie chciałbym aby informacja na temat zdjęcia miesiąca znajdowała się gdzieś na marginesie. Czy istniałaby możliwość aby ustalić, ze do czasopisma idą na przykład cztery zdjęcia czyli zwycięzca i trzy kolejne? Wtedy można już zrobić coś bardziej konstruktywnego. Należy tylko pokonać jeden problem jakim jest większa rozdzielczość zdjęć do druku niż ta w, której są zamieszczone na Forum.
Pozdrawiam!
ewa_olsztyn
10-10-2008, 14:34
Sergiusz! To nie przejdzie, Lustrzanka się nie zgodzi. Trzecie...czwarte? Hmm... To już lepiej opublikować za jednym zamachem trzy na przykład, z kolejnych miesięcy...
Sergiusz! To nie przejdzie, Lustrzanka się nie zgodzi. Trzecie...czwarte? Hmm... To już lepiej opublikować za jednym zamachem trzy na przykład, z kolejnych miesięcy...Lustrzanka się zgodzi, bo jej redaktorem naczelnym i wydawcą jest Sergiusz.
W sumie tego czasopisma jeszcze nie miałem przyjemności widzieć na oczy dlatego jestem ciekaw jaką ma formę? Skupia się na zdjęciach i sprzęcie czy też głównie sprzęcie a fotografie to dodatek?
Sergiusz
10-10-2008, 20:31
W sumie tego czasopisma jeszcze nie miałem przyjemności widzieć na oczy dlatego jestem ciekaw jaką ma formę? Skupia się na zdjęciach i sprzęcie czy też głównie sprzęcie a fotografie to dodatek?
Możesz zerknąć:
http://www.canon-board.info/showpost.php?p=506026&postcount=657
Ja myślę, że to by było miłe wyróżnienie dla wygrywających i mogłoby to podnieść poziom obecnie zgłaszanych zdjęć. Jestem ciekawa co do tej rozdzielczości zdjęć...bo możliwe, że np ja niestety odpadnę w przedbiegach...to by mnie trochę zasmuciło, ze nie mogłabym pobawić się z wami no ale nieważne. Decyduje większosć będę musiała się jakoś próbować dostosować ;)
Możesz zerknąć:
http://www.canon-board.info/showpost.php?p=506026&postcount=657
Dzięki za link ;). A jak to jest z tą publikacją zwycięskiej fotografii? Pytam bo kilka miesięcy temu moje zdjęcie wygrało w fotografii miesiąca a nikt nie zaoferował mi publikacji ;o.
Sergiusz
13-10-2008, 20:52
Wypadałoby jak byś wysłał zdjęcie w większej rozdzielczości na adres redakcja@tmf.waw.pl
W temacie podaj imię nazwisko tytuł zdjęcia i miesiąc
Pozdrawiam!
Sergiusz! To nie przejdzie, Lustrzanka się nie zgodzi. Trzecie...czwarte? Hmm... To już lepiej opublikować za jednym zamachem trzy na przykład, z kolejnych miesięcy...
Widac, kolezanka nigdy w rekach nie miala tego czasopisma.
Polecam lekture, a potem mędrkowanie ;)
Ja po wygranym konkursie, juz publikacje mialem i bylo o wiele wiecej, niz jedno zdjecie.
hrhrhr no to jakby brac pod uwagę rowniez 3 miejsca to też się łapię w łapankę :D hrhrhrhrhhr
ewa_olsztyn
14-10-2008, 14:08
Lustrzanka się zgodzi, bo jej redaktorem naczelnym i wydawcą jest Sergiusz.
Sergiusz - wybacz proszę... Do tej pory znałam dwóch Sergiuszów z CB, teraz w końcu obaj złożyli się w Ciebie jednego :mrgreen:
Sergiusz - wybacz proszę... Do tej pory znałam dwóch Sergiuszów z CB, teraz w końcu obaj złożyli się w Ciebie jednego :mrgreen:To teraz jeszcze ja z Kamilem się złożymy w jedną i będzie już wszystko cud miód malina. Sry za OT.
Sergiusz
14-10-2008, 18:17
Sergiusz - wybacz proszę... Do tej pory znałam dwóch Sergiuszów z CB, teraz w końcu obaj złożyli się w Ciebie jednego :mrgreen:
Sam się czasem mylę i łapię się na tym, że już się gdzieś widziałem. Muszę baczyć uważnie aby sam sobie gdzieś nie udzielić odpowiedzi.:-D
Pozdrawiam!
ewa_olsztyn
14-10-2008, 19:02
Widac, kolezanka nigdy w rekach nie miala tego czasopisma.
Polecam lekture, a potem mędrkowanie ;)
Żebym nie miała, to bym nawet nie posypywała głowy popiołem. Ale miałam! I zachowałam sobie! I zaglądam! Ech ABJ - mędrkowanie to moja słaba strona, próbuję z tego wyrosnąć już od 48 lat, z kiepskim skutkiem jak widać. Ale... mam na koncie o wiele gorsze wpadki :mrgreen:
Sam się czasem mylę i łapię się na tym, że już się gdzieś widziałem. Muszę baczyć uważnie aby sam sobie gdzieś nie udzielić odpowiedzi.:-D
Pozdrawiam!
Sergiusz! Ponoć nierozpoznanie kogoś przynosi szczęście. Oby przyniosło! :)
A wcale , ze ie szczescie bo bogatwo :D
Czy do końca października należy przesłać zdjęcie z października na konkurs zdjęcie października?
Zdecydowanie za mało października.
Ty się pytasz o październik, a zniknął już wrzesień :D
Widać, że rezygnacja Kubamana działowi nie pomogła.
No właśnie tak mnie zastanawiało czy może być aż takie opóźnienie.
Ja po wygranym konkursie, juz publikacje mialem i bylo o wiele wiecej, niz jedno zdjecie.
ABJ, a w ktorym numerze? może znajde:grin:
MacGyver
24-10-2008, 23:33
Ty się pytasz o październik, a zniknął już wrzesień :D
Widać, że rezygnacja Kubamana działowi nie pomogła.
No właśnie tak mnie zastanawiało czy może być aż takie opóźnienie.
Niestety w chwili obecnej nie dysponuje jeszcze zdjęciami przesłanymi na konkurs we wrześniu, wystawię je jak tylko dostanę.
Przy okazji chętnym do wzięcia udziału w edycji październikowej przypominam
o drobnej zmianie w regulaminie czyli wysyłaniu maili z żądaniem potwierdzenia przeczytania. W ten sposób będzie łatwiej Wam i mnie.
ABJ, a w ktorym numerze? może znajde:grin:
hmm nie pamietam numeru :| byla taka piekna zielona zabka na okladce.
hmm nie pamietam numeru byla taka piekna zielona zabka na okladce.
Aaa... to nr 4/2008:grin: Toś Ty tam dawał cały wywiad (z P. Agą Biegluk) Naprawdę nalezy Ci się szacunek, zarówno za zdjęcia jak i dobry tekst:wink:
Nie zapomniałeś też o nas:
BJ: Portal Canon-Board to najwieksze w Polsce forum Canona. Po zmianie systemu z Pentaxa zalogowałem się na tym forum w celu poszukiwanie informacji o sprzęcie. Bardzo szybko odkryłem, iż nie jest to zwykly sprzętowy portal, ale kopalnia wiedzy fotograficznej i mnóstwo bardzo fachowych i pomocniczych porad dotyczących postprocessingu oraz, przede wszystkim, ludzie. Zawsze pomogą i zawsze służą fachową poradą. Pozdrowienia dla nich.
Dziękujemy za ciepłe słowa i również pozdrawiamy:wink:
ehehe to ja dziekuje :) moja pierwsza publikacja ever :)
Niestety w chwili obecnej nie dysponuje jeszcze zdjęciami przesłanymi na konkurs we wrześniu, wystawię je jak tylko dostanę.
To wrześniowe zdjęcia do ciebie słać Mac?
Teraz trzeba wysyłać tylko z października. Wrześniowe były wysyłane do końca września. Powinny być jeszcze u Kuby, który zrezygnował z prowadzenia konkursu i przekazał sprawę MacGyverovi. Stosować się do zasad konkursu i czekać cierpliwie - może kiedyś zdjęcia konkursowe będą zamieszczane w przyzwoitych terminach.
sniper88
25-10-2008, 11:16
O ile sie nie myle, to zdjecia z sierpnia tez sie maja pojawic;)
Mylisz się. Sierpniowe już wystawione i sonda dawno zamknięta. Wyniki znane :) . Dwa pierwsze miejsca.
Reszta tu: http://canon-board.info/showthread.php?t=38763
sniper88
25-10-2008, 12:56
O cho*era, przegapilem:shock:
A co, Sniper, chciałeś wystawić którąś fote z wakacji? Nie musiałes sie fatygować, wszyscy wiedzą, że by wygrała:wink:
sniper88
25-10-2008, 14:01
Dzieki:) Ale nie, nie chcialem wystawiac, juz mi sie udalo wygrac, wiec poczekam do przyszlego roku;) Tyle ze nawet glosu nie oddalem:( ;)
MacGyver
27-10-2008, 12:09
To wrześniowe zdjęcia do ciebie słać Mac?
Tu jest problem, bo nie wiem kto wysłał. Jeśli ogłosimy to w wątku ktoś może przeoczyć i konkurs nie będzie do końca sprawiedliwy. Pozostaje więc uzbroić się w cierpliwość, w najgorszym wypadku głosowanie na zdjęcie września zrobimy po październikowym.
Do edycji październikowej nadesłano mi jak dotąd dwie fotografie. Termin mija 31 października o północy, zachęcam do nadsyłania swoich zdjęć :-)
P.S. Sprawa się wyjaśniła, błąd poczty :twisted:
Sonda powinna być najdalej jutro wieczorem.
Sergiusz
27-10-2008, 19:58
Nie wiem czy mogę, wolę się wcześniej spytać ale mogę ożywić trochę ten wątek aby frekwencja była trochę większa oczywiście bez dokładania komukolwiek roboty.:-D Dlatego pytam?
DonBolano
27-10-2008, 23:43
A w jaki sposob chcesz to zrobic? ;) Bo cel zacny, lecz co z metodą?
Sergiusz
28-10-2008, 18:43
Podałbym bardzo trudny temat konkursu. Ale tak trudny, że aż bez mała banalny, ze trudno by znaleźć osobę, która by nie zmagała się z tym tematem. Temat pasowałby do wszystkich pór roku a co za tym idzie miesięcy czyli nie było by granicznych terminów od – do. Zdjęcie miesiąca stało by się terminem bardziej umownym. Podając temat podałbym na początku krótki poradnik będący kluczem do osiągnięcia „sukcesu” Zapewniłbym publikację zamieszczonych w wątku konkursu zdjęć ale pod warunkiem, ze obok zdjęcia będzie krótki komentarz jak zdjęcie zostało zrobione. Ponieważ nie jestem zwolennikiem wyścigów w sztuce a przez to i w robieniu zdjęć pominąłbym przyznawanie pierwszego i kolejnych miejsc. Wyróżnieniem byłaby publikacja w czasopiśmie. W publikacji byłoby wszystko jasno napisane aby było wiadomo skąd są zdjęcia i autorzy.
Tak mniej więcej bym to zrobił.
sniper88
28-10-2008, 18:51
Mam rozumiec, ze temat by sie zmienial? Bo przy 1 w ciagu calego roku nieuchronnie moglyby sie pojawiac bardzo podobne zdjecia.
Sergiusz
28-10-2008, 18:55
Ja bym zrobił tak aby nie zmieniał się temat a zmieniały się zdjęcia. :-D
Temat pasowałby do wszystkich pór roku a co za tym idzie miesięcy czyli nie było by granicznych terminów od – do. Zdjęcie miesiąca stało by się terminem bardziej umownym.
Hmm.. Czyli sugerujesz, by dac uczestnikom na przygotowanie (przypuśćmy) cały rok, a jak ktos będzie gotowy, to daje zdjęcie i będzie to zdjęcie miesiąca w ktorym np zostało wysłane? znając życie wszyscy wysla swoje 31 grudnia, minutę przed północą:wink: Z drugiej strony łatwiej byloby wygrac w innych miesiacach, bo bylaby mniejsza konkurencja.
Podając temat podałbym na początku krótki poradnik będący kluczem do osiągnięcia „sukcesu”
Takim poradnikiem mogloby byc usciślenie kryteriow wysylania zdjęć, bo jesli dalbyś w tej kwestii wolna rekę, to możliwe, że byloby tak, jak wyzej napisałem:grin:
Sergiusz
28-10-2008, 19:42
Dam sobie radę, gdzieś już to przerobiłem wcześniej,
Dam sobie radę, gdzieś już to przerobiłem wcześniej,
Jasne wodzu:wink: masz moje wsparcie:wink:
DonBolano
28-10-2008, 20:31
Czyli bylby permamentny temt przewodni zdjec, a my bysmy mogoli do woli probowac?
Sergiusz
28-10-2008, 21:43
Do woli jak do woli myślę, że przy tak trudnym temacie jaki bym zaproponował nie było by tak łatwo. Zawsze można ustalić, że skoro to zdjęcie miesiąca to jak w tytule wkładamy jedno na miesiąc.:-D
DonBolano
28-10-2008, 22:36
Mi sie to podoba.
Byloby to wyzwanie - no ale od tego sa Battle chyba, no nie?
heheh am pomysł "nic" :D hhrhr
Sergiusz
28-10-2008, 22:43
„nic” to co prawda trudny temat ale ja mam w zanadrzu znacznie trudniejszy. :-D
DonBolano- w bitwach są zwycięzcy i nie tylko, a ja napisałem, że głównym zwycięzcą będzie satysfakcja autora.
sniper88
28-10-2008, 22:48
Nic a nic?:D
Sergiusz: masz ciekawy pomysł, ale dlaczego nie mogła by się taka zabawo toczyć obok zabawy pt. "Zdjęcie miesiąca"? Przecież one sobie nie wadzą.
Sergiusz
28-10-2008, 22:54
Na „zdjęcie miesiąca” czytałem przyszły dwie prace może teraz jest więcej nie wiem. Po co robić coś nowego jak można robić pod dotychczasowym szyldem? Ja tylko złożyłem luźną propozycję. Nie ja decyduje o tym co i jak.
Problem z fotografią miesiąca polega na tym, że nikt z administracji na tym forum nie podchodzi do tej akcji na poważnie. Ciągłe opóźnienia czy inne zawirowania itp całkowicie zniechęcają użytkowników by wysyłali swoje zdjęcia do tej zabawy. Więc nie ma się co dziwić, aktualnej sytuacji.
(...) Więc nie ma się co dziwić, aktualnej sytuacji.
Dlatego ja narazie dalem sobie z tym spokoj :neutral:
Problem z fotografią miesiąca polega na tym, że nikt z administracji na tym forum nie podchodzi do tej akcji na poważnie. Ciągłe opóźnienia czy inne zawirowania itp całkowicie zniechęcają użytkowników by wysyłali swoje zdjęcia do tej zabawy. Więc nie ma się co dziwić, aktualnej sytuacji.
Tak w skrócie to najpierw opóźnienia były spowodowane sezonem wakacyjnym, następnie zmianą organizatora (Kubaman zrezygnował z moderowania i chyba z forum w ogóle).
Formuła Zdjęcia Miesiąca jest taka że musi tym się jedna osoba zajmować (adres email itp), stąd brak możliwości by na bieżąco ktoś znienacka zastąpił kogoś, kto się spóźnia.
Tak więc albo życzę cierpliwości albo... nic na siłę.
MacGyver
31-10-2008, 16:10
Sergiusz: masz ciekawy pomysł, ale dlaczego nie mogła by się taka zabawo toczyć obok zabawy pt. "Zdjęcie miesiąca"? Przecież one sobie nie wadzą.
Też byłbym za takim rozwiązaniem.
Na „zdjęcie miesiąca” czytałem przyszły dwie prace może teraz jest więcej nie wiem.
Pięć na dzień dzisiejszy, szóstą mam obiecaną :-)
Po co robić coś nowego jak można robić pod dotychczasowym szyldem? Ja tylko złożyłem luźną propozycję. Nie ja decyduje o tym co i jak.
"Fotografia miesiąca" jest konkursem dla użytkowników, jeśli Twój pomysł zyska w śród nich zainteresowanie to możemy zmienić zasady.
Problem z fotografią miesiąca polega na tym, że nikt z administracji na tym forum nie podchodzi do tej akcji na poważnie. Ciągłe opóźnienia czy inne zawirowania itp całkowicie zniechęcają użytkowników by wysyłali swoje zdjęcia do tej zabawy. Więc nie ma się co dziwić, aktualnej sytuacji.
No nie nikt z administracji tylko kolega który była personalnie i jednoosobowo za ten konkurs odpowiedzialny zrezygnował w dość burzliwych okolicznościach. Październik jest już organizowany na moich zasadach, zdjęcia są zaraz po nadesłaniu wrzucane na specjalnie do tego stworzone konto na imageshack.us (namiary są umieszczone na wewnętrznym forum moderatorskim) i nawet gdyby mnie trafił w drodze do domu piorun kulisty to dowolny moderator może wystawić ankietę,
Do zdjęć nadesłanych na konkurs wrześniowy nie mam wciąż dostępu jak również nie wiem kto i w jakiej liczbie je wysłał, więc nie mogę nawet poprosić autorów o ponowne ich dostarczenie.
DonBolano
31-10-2008, 17:16
No to widze, ze Ordnung wraca :) I bardzo dobrze :)
Sergiusz
31-10-2008, 17:18
Ja bym założył wątek pod tytułem Konkurs „Tamtaramta” ( nie chcę na razie podawać tytułu ) bez ankiet itd. Aby użytkownicy zamieszczali zdjęcia w wątku i byśmy zobaczyli czy jest zainteresowanie. A jak nie to zawsze można pozamiatać. :-D
MacGyver
31-10-2008, 17:22
No nie, jak się organizuje konkurs, choćby byłą to tylko zabawa, to zasdy powinny być znane na początku.
No bo jak tych zasad w ogóle nie będzie to co powiemy potencjalnym uczestnikom: wrzucajcie foty, może zrobimy jakiś konkurs, ewentualnie głosowanie albo nagrody, a jak stwierdzimy że jednak nie robimy tego konkursu to sobie o tych zajęciach tylko podyskutujemy ?
Sergiusz
31-10-2008, 17:34
Mogę przygotować „zasady” i wysłać na Twoje PW. Też nie chcę nic robić na „łapu capu”
MacGyver
01-11-2008, 00:21
Mogę przygotować „zasady” i wysłać na Twoje PW. Też nie chcę nic robić na „łapu capu”
Dzięki za maila, odwiedź wysłałem tą samą drogą.
Przy okazji: zapraszam do nadsyłania zdjęć, za 40 minut zamykamy październik.
Ale bieda z tą fotografią miesiąca. Praktycznie z tych 6 fotografii tylko jedna wyłamuje się od reszty. Pozostałe są po prostu słabe.
2 sie wylamują choć w inny sposób...analog rulez...hmmm emoty mi brak ;)
lamuszka
01-11-2008, 19:11
Ale bieda z tą fotografią miesiąca. Praktycznie z tych 6 fotografii tylko jedna wyłamuje się od reszty. Pozostałe są po prostu słabe.
Trzeba było posłać własną fotę :evil:
Żeby nie było wątpliwości - ja nie brałem udziału w tym konkursie, ale chciałbym przypomnić, że chodzi w nim wyłącznie o zabawę. Narzekać zawsze łatwo...
róbcie proszę jakieś dwa dni przed końcem terminu PRZYPOMINAJKĘ to będzie więcej. :)
Konkurs "Fotografia miesiąca" jako taki bardzo mi się podoba, ale... kilka zmian być może wyszłoby mu na dobre.
Nie wiem czy takie pomysły tutaj już padły, ale cóż, najwyżej się powtórzą:
1. Utajnić wyniki głosowania do momentu zakończenia ankiety - będzie znacznie ciekawiej ... i dla głosujących i dla autorów zdjęć :wink:
2. Podać autorów wszystkich wystawionych zdjęć (wyedytować post ze zdjęciami i dodać autorów ?) - ułatwi to przeglądanie poprzednich edycji bez, czasochłonnego i niekoniecznie skutecznego, przekopywania się przez wszystkie posty w poszukiwaniu autorów interesujących zdjęć...
Oczywiście podać autorów po, a nie przed zakończeniem głosowania :wink:
Takie są moje wnioski z przyglądania się temu konkursowi od jego początków...
MacGyver galeria zwycięzców - super !!!:D
Świetne podsumowanie tematu .
Teraz się nie dziwię, że nie udało mi się znaleźć informacji o autorach sierpniowych fotografii...;)
Powiem tak tam jest prawdziwe forum o fotografii a tutaj jest zaprzeproszeniem pie..... o dupie maryni widzieliscie ile tam bylo fotek z barborki a ile tutaj ?? tam bylo 6 topicow z rajdu a u nas jedna strona i 6 stron pieprzenia o niczym ze za ciemne za jasen nie ostre itp i klotnie na ten temat wezcie sie do roboty a nie bo jak dla mnie za duzo czytacie testow i zamiast robic ftoki prawdziwe to robicie fotki scian, baterii, banknotow i doszukujecie sie jakis winet, glebi itp.... to tyle w tym topicy :)
Ja dopiero zaczynam przygodę z fotografią i chętnie porozmawiał bym z ludźmi, na różne tematy (nikt nie jest taki mądry żeby nie mógł nauczyć się czegoś nowego), ale jak tu wchodzę i forum jest przepełnione opiniami pełnym żółci i nienawiści a mało jest merytorycznych dyskusji to mi się odechciewa.
MacGyver
14-04-2009, 19:56
Prosiłbym o niekontynuowanie tego OT.
Od takich dyskusji są "Hydepark" i "Sprawy administracyjne".
dział umarł z tego co widać ;/
dział umarł z tego co widać ;/
Faktycznie. Może na czas przeciągającej się już nieobecności MacGyvera trzeba poszukać zastępcy?
canis_lupus
04-08-2009, 07:43
powinno byc jedno konto mailowe do którego maja dostep moderatorzy (przynajmniej 2) i którys z nich wystawia ankietę.
MacGyver
06-08-2009, 11:02
Canis ma rację. Z moją dyspozycyjnością jest niestety wciąż słabo i wyszło to co jesienią zeszłego roku.
Założę osobnego maila na "Fotografię miesiąca" i w razie mojej nieobecności będzie ankiety będzie mógł wystawiać kto inny.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.