Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Fotografia Miesiąca - REAKTYWACJA



Strony : 1 [2]

azgar
07-08-2009, 11:12
doskonały pomysł.
czekamy na realizację.

apmich
08-09-2009, 23:33
Jest tu ktoś jeszcze? A szczególnie MacGyver :???:

marek_zielona
08-09-2009, 23:45
MacGyver... a kto to taki ;) Bo dawno go nikt tutaj nie widział...

vit
09-09-2009, 10:15
trochu na wyrost => spojrz w statystyki
Ostatnio Aktywny: Dzisiaj 03:24

Nemeo
11-09-2009, 23:25
Arcyciekawy wątek.:lol:

sylwester Samluk
03-10-2009, 19:59
Witam

Mam pytanie kiedy zaczyna się nowy konkurs na foto miesiąca? Ostatnio coś tu cicho jest i nikt nie prowdzi tego konkursu?

djaras
08-10-2009, 11:24
Hmm... swego czasu McGyver prosił o pomoc innych moderatorów... ale jak widac chyba nikomu sie chce... Pozostaje nam tylko czekać aż komus się zachce...

Swoją drogą trzeba by było nadrobić zaległości od maja..?

Merde
08-10-2009, 18:24
IMHO za dużo roboty z moderowaniem TYLKO tego działu nie ma. Mógłbym się podjąć, ale spróbuj nawiązać kontakt z Hazanem... ;-)

vit
10-11-2009, 13:47
4 sierpnia:

powinno byc jedno konto mailowe do którego maja dostep moderatorzy (przynajmniej 2) i którys z nich wystawia ankietę.

6 sierpnia:

Canis ma rację. Z moją dyspozycyjnością jest niestety wciąż słabo i wyszło to co jesienią zeszłego roku.
Założę osobnego maila na "Fotografię miesiąca" i w razie mojej nieobecności będzie ankiety będzie mógł wystawiać kto inny.

minely 3 miesiace - wyrok sie uprawomocnil ;-)
no chyba, ze sa inne przyczyny pozostawienia tego dzialu bez opieki - wystarczy napisac i pytan nie bedzie

MacGyver
10-11-2009, 14:08
minely 3 miesiace - wyrok sie uprawomocnil ;-)
no chyba, ze sa inne przyczyny pozostawienia tego dzialu bez opieki - wystarczy napisac i pytan nie bedzie
Brak chętnych do prowadzania. Fotografia miesiąca jest niestety dość czasochłonna, samo wystawienie jednej ankiety, licząc z powrzucaniem zdjęć na krzaka to około 1,5 - 2,5 godziny. Do tego dochodzi korespondowanie z użytkownikami, każdego miesiąca co najmniej 25% fot zawierało jakieś błędy, niektórzy nawet po 3 razy potrafili przysłać nie tak jak się należy.

A poza tym, nie oszukujmy się, poziom nie był najwyższy. Nie więcej jak 1/3 zdjęć wystawianych w konkursie coś sobą reprezentowała.

Parteq
10-11-2009, 15:17
Brak chetnych do prowadzenia?
A nie mozna dac takich uprawnien zwyklemu uzytkownikowi? Nie moderatorowi? Sa chetni jak widac wyzej.

2.5h to nie tragedia.
Korespondowanie z userami? Po co?
Jest regulamin - przeslesz zla fotke - dyskwalifikacja.

Poziom prac dyskusyjny?
A czy to World Press Photo..?

Vitez
10-11-2009, 15:55
Brak chetnych do prowadzenia?
A nie mozna dac takich uprawnien zwyklemu uzytkownikowi? Nie moderatorowi?

Ankietę wystawić każdy może. Tylko że jak coś tam pójdzie nie tak to moderatorom jest najłatwiej to edytować. Jakby miał to użytkownik prowadzić to w razie jakichkolwiek późniejszych edycji byłby zdany na łąskę moderatorów - kiedy się pojawią i poprawią. A i moderatorzy niezbyt z dodatkowej, kolejnej roboty byliby zadowoleni.


Sa chetni jak widac wyzej.

2.5h to nie tragedia.

3 osoby przed Tobą też tak myślały. Nie uczy Cię to niczego?


Korespondowanie z userami? Po co?
Jest regulamin - przeslesz zla fotke - dyskwalifikacja.


Dlatego że użytkownicy podchodzą do tego forum roszczeniowo. Bo wielką łaskę zrobili że raczyli forum odwiedzić, zarejestrować się i nawet swoje cudeńka na jakiś tam konkurs wysłać. A spróbuj nie opublikować jakiegoś zdjęcia to zaraz Ci tyłek na forum, na IRCu, na żywo ze swoim TWA obrobią.
3 osoby przed Toba przez to przechodziły. Ja na szczęście o "prowadzeniu" tego działu wiem tylko z pobieżnych relacji... i dlatego się nie podejmuję - szkoda mi na kolejne użeranie się z użytkownikami kolejnych godzin mojego wolnego czasu, którego i tak mnóstwo na to forum przeznaczam.

Parteq
10-11-2009, 16:10
Hm.. nie wiem czego to mialoby mnie uczyc? Ze sie komus nie chcialo? Ze olal?

Jezeli robilby to ktos kto zajmowalby sie TYLKO tym to byloby zdecydowanie latwiej.

Zakladajac nawet najgorsze - ze cos by bylo w ankiecie do poprawki - mogloby byc lepiej poprawic cos Moderatorowi niz budowac od podstaw. Chyba ze bylaby totalna kaszana to moderator poprosilby o ponowne zalozenie ankiety a skasowalby te z bledem.

Roszczeniowe podchodzenie? Jesli bedpodstawne - olalbym. Jest regulamin i koniec.

Na koniec - Vitez, wybacz, ale to ze poswiecasz na to forum za duzo Twojego wolnego czasu to zaden argument. Po drugiej stronie jest masa userow ze mna wlacznie ktorzy rowniez poswiecaja sporo wolnego czasu na to forum.

Ktory czas cenniejszy? ;)
Nikt tu nikogo do siedzenia na forum nie zmusza. Nie podoba sie? Do wi dze nia :D

MacGyver
10-11-2009, 16:30
Korespondowanie z userami? Po co?
Jest regulamin - przeslesz zla fotke - dyskwalifikacja.

Tak, oczywiście, z Twojej perspektywy tak to może wygląda, ale jak raz komuś nie napisałem dlaczego jego zdjęcie nie znalazło się w ankiecie to zaraz założył wątek że moderator kanalia olał jego arcydzieło.

Parteq
10-11-2009, 16:48
Rozumiem i zgadzam sie ze takie przypadki sa frustrujace.

Moze prosty zapis na poczatku regulaminu, (zeby user od tego zaczal) ze wysylajac zdjecie na konkurs automatycznie potwierdzam przeczytanie ze zrozumieniem regulaminu tegoz konkursu, a w sytuacji gdy zdjecie nie spelni warunkow - nie zostanie ono przyjete bez zadnego ostrzezenia.

W koncu to nad userem ma spoczywac dbalosc o szczegoly. Moze tylko po podaniu wynikow podalbym liste powodow dla ktorych dane zdjecie nie zostalo zakwalifikowane - ale jeszcze raz - tylko do wiadomosci, a nie do dyskusji nad slusznoscia lub nie. Przepisy sa dosc jasne dla tego konkursu. Jezeli ktos dostanie raz czy drugi blaszke na czolo za exifa lub rozmiar pliku - za trzecim razem pomysli dwa razy zanim wysle zdjecie. Wiedzac ze nie moderatora obowiazek tego dopilnowac tylko moj.

To ze ktos sie pieni i robi szum z takiego powodu na forum/irc itp - nie pierwszy i nie ostatni raz. Jak to mawial jeden ahtysta piosenkarz; "Wiecie co z nim zrobic nie? Wiecie.." :D

vit
10-11-2009, 18:30
. A i moderatorzy niezbyt z dodatkowej, kolejnej roboty byliby zadowoleni....

... i dlatego się nie podejmuję - szkoda mi na kolejne użeranie się z użytkownikami kolejnych godzin mojego wolnego czasu, którego i tak mnóstwo na to forum przeznaczam.

zawsze mozna ustanowic dodatkowego moderatora tylko na jeden dzial forum
chetni sie pewnie znajda


Moze prosty zapis na poczatku regulaminu, (zeby user od tego zaczal) ze wysylajac zdjecie na konkurs automatycznie potwierdzam przeczytanie ze zrozumieniem regulaminu tegoz konkursu, a w sytuacji gdy zdjecie nie spelni warunkow - nie zostanie ono przyjete bez zadnego ostrzezenia.

W koncu to nad userem ma spoczywac dbalosc o szczegoly. Moze tylko po podaniu wynikow podalbym liste powodow dla ktorych dane zdjecie nie zostalo zakwalifikowane - ale jeszcze raz - tylko do wiadomosci, a nie do dyskusji nad slusznoscia lub nie. Przepisy sa dosc jasne dla tego konkursu. Jezeli ktos dostanie raz czy drugi blaszke na czolo za exifa lub rozmiar pliku - za trzecim razem pomysli dwa razy zanim wysle zdjecie. Wiedzac ze nie moderatora obowiazek tego dopilnowac tylko moj.

dopisalbym jeszcze jeden warunek :arrow: jak ktos regularnie lamie regulamin konkursu miesiaca (w ktorymkolwiek punkcie) dostaje czasowy zakaz brania w nim udzialu i masz pyskaczy z glowy...

a my fajne fotki do ogladania ;)

djaras
11-11-2009, 01:35
Hmmm... nie wiem po co ta cała dyskusja... Doskonale rozumiem, że może komuś zbrzydnąć użeranie sie z debilkami co nie potrafią czytać lub zrozumieć tego co czytają, lub po prostu ktoś może nie mieć czasu na "pierdoły"..."Nikt tu nikogo pod pistoletem nie trzyma..." głowę daję, że na tym forum znajdzie się niejeden któremu bedzie się chcialo korespondowac, moderowac, wstawiac, usuwac i poswiecac na to nawet 8h na dobę, tylko dajcie szanse... Może zróbmy ankiete kto jest za utrzymaniem tego działu? a kto nie? W drugim etapie wyłonimy nowego szalonego zapalenica do jego prowadzenia...? Co Wy na to?

Parteq
11-11-2009, 01:42
[...]Może zróbmy ankiete kto jest za utrzymaniem tego działu? a kto nie? W drugim etapie wyłonimy nowego szalonego zapalenica do jego prowadzenia...? Co Wy na to?

Dobrze gada :D
Dac mu ankiete,

A chetni do prowadzenia (tylko i wylacznie) dzialu "zdjecie miesiaca" niech sie zglaszaja - niech nie bedzie ze czekam na innych - rowniez moge to robic :D

Sergiusz
11-11-2009, 04:49
Takie konkursy są na innych forach. To jest wybitnie forum sprzętowe i użytkownicy niezbyt chętnie biorą udział w konkursach. Aby zorganizować konkurs nie są potrzebne uprawnienia moderatora. Robię konkursy na forum ze zmiennym szczęściem a kilka zdjęć to już bez mała sukces. Jak by co to wiem jak to sprawnie zrobić bez powyższych uprawnień i dodatkowego zamieszania.

MacGyver
11-11-2009, 11:23
Gwoli wyjaśnienia:
1. Tomasz1972 prowadził "Battle Cage" przez jakiś czas, zanim został modem, więc się da.
2. Jeśli znajdzie się chętny mogę zaoferować swoją pomoc, w razie potrzeby ingerencji moderatorskich.
3. Ustanawianie modów do jednego działu się jakoś nie sprawdza, były wcześniej takie próby i koniec końców i tak każdy mod był od wszystkiego :-)
4. Dla potrzeb konkursu proponuje założyć maila, do którego ja też będę miał dostęp
5. "Fotografia Miesiąca" ma swoje konto na krzaku, wszystko z okresu kiedy ja wystawiałem konkursy jest posegregowane i uporządkowane, mogę udostępnić.

Tyle ode mnie, znikam na kilka dni, jak by co to będę on-line w niedzielę wieczorem.

Parteq
11-11-2009, 11:36
[...]
5. "Fotografia Miesiąca" ma swoje konto na krzaku, [...]

Ja to tylko nie kumam o co chodzi z tym "krzakiem"? :)
Prosze o wyjasnienie.

MacGyver
11-11-2009, 12:03
krzak = http://imageshack.us/ :-)

Parteq
11-11-2009, 12:07
krzak = http://imageshack.us/ :-)

Ok, nie mialem pojecia ze tak sie potocznie nazywa :)

Merde
27-11-2009, 18:27
Coś mi się zdaje, że to będzie kolejny (po wyszukiwarce) głos wołającego na puszczy... :roll:

Parteq
27-11-2009, 19:09
Spoko, spoko, bedzie dobrze :D

Ci co chca wziac udzial w konkursie "Zdjecie Miesiaca Listopada" niech szukaja juz odpowiedniej klatki. MG pewnie wszystko wytlumaczy za chwil kilka :)

Merde
27-11-2009, 21:32
Ci co chca wziac udzial w konkursie "Zdjecie Miesiaca Listopada"

Ale tego, czy przyszłego roku? :mrgreen:

Parteq
27-11-2009, 21:35
Ale tego, czy przyszłego roku? :mrgreen:

Wszystko wskazuje na to ze jednak tego :D

MacGyver
27-11-2009, 22:25
Od dziś "Fotografię Miesiąca" prowadzi Parteq

Zmodyfikowałem lekko regulamin, zmiany będą, do końca roku, wyróżnione kolorem zielonym.
http://www.canon-board.info/announcement.php?a=16

Mellan
03-12-2009, 03:15
Od dziś "Fotografię Miesiąca" prowadzi Parteq
...


Spoko, spoko, bedzie dobrze :D
...

Gratulacje Parteq!:!:
Grunt to chcieć. Mam nadzieję, że zainteresowanie będzie spore i konkurs odżyje. Pozostaje tylko słać foty i kibicować :smile:

Sergiusz
03-12-2009, 03:36
Nie sądzę. Świat się zmienia i ludzie oczekują czegoś całkiem innego. I nie chodzi tu o nagrody. Trzeba by zmienić formułę konkursu. Inaczej, nadać odpowiednią rangę.

Parteq
03-12-2009, 09:02
Zaproponuj cos.

MacGyver
03-12-2009, 13:24
Sergiusz, jeśli masz jakieś ciekawe pomysły to dawaj. Formuła "Fotografii Miesiąca" to nie Konstytucja RP i nie trzeba nie wiadomo jakich działań żeby ją zmienić. Jest nowy prowadzący, można kombinować z rozwijaniem konkursu.

Sergiusz
03-12-2009, 15:00
Po pierwsze wydaje ni się, że cykl miesięczny to za krótko zarówno dla organizatora konkursu, moderatora jak i samych uczestników. Raczej bym wydłużył na początek termin zmieniając tytuł zdjęcie miesiąca na cztery pory roku czyli mniej więcej co kwartał. Zrezygnowałbym z głosowania na najlepsze zdjęcie przy pomocy ankiety i powołał w celu wyłonienia laureatów jury, w skład którego weszły by osoby z Forum a może jacyś goście lub gość z zewnątrz. Tak na marginesie to na dzień dzisiejszy konkurs nie różni się zbytnio od umieszczenia zdjęcia w galerii tematycznej gdzie użytkownik otrzymuje za pięć minut od umieszczenia zdjęcia poklask lub lanie. Do tego wybieranie zdjęć przy pomocy ankiety jest w zasadzie wszędzie. To tak w skrócie.

iREM
03-12-2009, 16:42
Po pierwsze wydaje ni się, że cykl miesięczny to za krótko zarówno dla organizatora konkursu, moderatora jak i samych uczestników. Raczej bym wydłużył na początek termin zmieniając tytuł zdjęcie miesiąca na cztery pory roku czyli mniej więcej co kwartał. Zrezygnowałbym z głosowania na najlepsze zdjęcie przy pomocy ankiety i powołał w celu wyłonienia laureatów jury, w skład którego weszły by osoby z Forum a może jacyś goście lub gość z zewnątrz. Tak na marginesie to na dzień dzisiejszy konkurs nie różni się zbytnio od umieszczenia zdjęcia w galerii tematycznej gdzie użytkownik otrzymuje za pięć minut od umieszczenia zdjęcia poklask lub lanie. Do tego wybieranie zdjęć przy pomocy ankiety jest w zasadzie wszędzie. To tak w skrócie.

Jak dla mnie to bardzo interesujący pomysł, byle nie popaść w takie ramy jak te, które wyznaczyło to ostatnio powołane towarzystwo ślubne... ;-)

comatus
03-12-2009, 17:17
Wg mnie jury to zły pomysł. Raz, że pewnie z czasem członkowie będą mieli problemy z czasem - tak jak to było z moderatorami działu. Dwa, werdykty mogą być tendencyjne przy stałym składzie jury. Trzy, skoro użytkownicy wysyłają zdjęcia to niech i oni oceniają.

Mellan
03-12-2009, 18:01
... werdykty mogą być tendencyjne przy stałym składzie jury. Trzy, skoro użytkownicy wysyłają zdjęcia to niech i oni oceniają.

Można zrobić mixa: użytkownicy wybierają fotografię miesiąca, a z tak wybranego setu za cały rok - jury wybiera fotografię roku.
Można pomyśleć o wydrukowaniu dyplomu czy nagrodach.
Tylko jak wybrać jury? :roll:

micles
03-12-2009, 18:28
Po liczbie postów :D

Vitez
03-12-2009, 18:32
Po liczbie postów :D

Niieeeee :roll:

Sergiusz
03-12-2009, 18:38
Ja też byłbym za ilością postów w połączeniu z datą zarejestrowania się na Forum. Im mniej tym lepiej.:lol: A tak na poważnie to w konkursach, które do tej pory organizowałem na Forum z organizacją jury nie było problemów.

Mellan
03-12-2009, 21:48
W sumie, autorzy fotografii miesiąca mogliby zaproponować po 1 osobie, którą widzą w takim jury. Potem krótka ankieta i będzie demokracja.
:)

arturs
03-12-2009, 22:28
W sumie, autorzy fotografii miesiąca mogliby zaproponować po 1 osobie, którą widzą w takim jury. Potem krótka ankieta i będzie demokracja.
:)

tak się nie da.. każdy zaproponuje kolegę i jak zwykle awantura gotowa ;)

micles
03-12-2009, 22:54
Dopiero dzisiaj się skapnąłem, że jestem top18 w liczbie postów na CB!

arturs
03-12-2009, 23:02
Dopiero dzisiaj się skapnąłem, że jestem top18 w liczbie postów na CB!

muszę więcej pisać bo tylko kilkanaście postów nas dzieli :mrgreen:

micles
03-12-2009, 23:03
Spoko - ostatnio jakoś przestałem nałogowo komentować foty w galeriach...

Parteq
03-12-2009, 23:06
Po liczbie postów :D

Byle nie w gieldzie :D

micles
04-12-2009, 00:02
Biedny Himi :D

Vitez
04-12-2009, 09:36
Dopiero dzisiaj się skapnąłem, że jestem top18 w liczbie postów na CB!

Jak będziesz w top3 to dopiero będzie się czym chwalić :p .