Zobacz pełną wersję : Kupić canona czy fuji?
Witam! jestem nowym forumowiczem, wiec przepraszam jeżeli podobny temat pojawił sie już miliony razy, ale nie radze sobie z przeszukiwaniem tych wszystkich forumowych wiadomości- zatem do rzeczy- zastanawiam się nad kupnem canon s3 is i fuji 6500 i za skarby świata ani chiny ludowe nie mogę się zdecydować. Jestem początkującym amatorem (-ką dla ścisłości), więc zależy mi na aparacie z którym można już "coś zrobić". Moja wiedza opiera się na przeszukiwaniu for internetowych, czytaniu recenzji i oglądaniu przykładowych zdjęć- wybrane aparaty są wynikiem właśnie takich działań. za fuji przemawia również cena- od jutra w media 899zł.
Dlatego BARDZO PROSZĘ o pomoc bardziej niż ja zorientowanych w temacie forumowiczów. Jeżeli macie jakieś inne propozycje do ok 1300zł to walcie, wcale się nie wstydźcie!!! ;) Pozdrawiam
Pomacaj przed zakupem.... to napewno. I poczytaj o S3... bo już było kilka ciekawych wątków o wadach właśnie stabilizacji
Ja bym osobiście brał Canona, macałem i leży mi w łapie, ze zdjęc też byłem zadowolony. A na początek napewno styknie
dziękuję. dziękuje! czytałam wiele o canonie i początkowo to był właśnie mój typ, ale dziś jakoś przyszedł mi do głowy ten 6500 (wcześniej myślałam o 9600 ale z opinii wynika, że nie ma on dużej przewagi nad 6500)- co mnie skłania ku fuji, to wysokie iso, które jednocześnie podobno się sprawdza. jeśli chodzi o canon'a , to plusem jest obrotowy monitor- reszta funkcji obu aparatów nie będzie na razie decydująca dla takiego amatora jak ja (chyba że taki amator jak ja jeszcze nie wiem, ze będą ). no i canon jest mniejszy.... ale fuji tańszy. help! ;)
Tak jak przedmówcy - pomacaj przed zakupem, poczytaj opinie innych userów. Z tego co wiem, to na www.cyberfoto.pl dużo informacji można znaleźć na temat kompaktów, hybryd, luster, jest tam poza tym dużo sampli... no z tym, że z cyberfoto cos sie stało, nie mogę od kilku dni wejść na ich stronę.