Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: Kupić canona czy fuji?

ananas
    Guest

Question Kupić canona czy fuji?

Witam! jestem nowym forumowiczem, wiec przepraszam jeżeli podobny temat pojawił sie już miliony razy, ale nie radze sobie z przeszukiwaniem tych wszystkich forumowych wiadomości- zatem do rzeczy- zastanawiam się nad kupnem canon s3 is i fuji 6500 i za skarby świata ani chiny ludowe nie mogę się zdecydować. Jestem początkującym amatorem (-ką dla ścisłości), więc zależy mi na aparacie z którym można już "coś zrobić". Moja wiedza opiera się na przeszukiwaniu for internetowych, czytaniu recenzji i oglądaniu przykładowych zdjęć- wybrane aparaty są wynikiem właśnie takich działań. za fuji przemawia również cena- od jutra w media 899zł.
    Dlatego BARDZO PROSZĘ o pomoc bardziej niż ja zorientowanych w temacie forumowiczów. Jeżeli macie jakieś inne propozycje do ok 1300zł to walcie, wcale się nie wstydźcie!!! Pozdrawiam

Bywalec Awatar M.I.K
    Miasto
    Jastrzębie Zdrój / Kraków

Domyślnie

Pomacaj przed zakupem.... to napewno. I poczytaj o S3... bo już było kilka ciekawych wątków o wadach właśnie stabilizacji

Ja bym osobiście brał Canona, macałem i leży mi w łapie, ze zdjęc też byłem zadowolony. A na początek napewno styknie
    Ostatnio edytowane przez M.I.K ; 23-08-2007 o 11:14
    Life is a box of chocolates, Forrest. You never know what you're gonna get.

ananas
    Guest

Domyślnie