PDA

Zobacz pełną wersję : Jak szybko działa serwis Canona?



mkochano
21-08-2007, 11:59
Hej

Od lipca jestem użytkownikiem sprzętu konkurencji (N) a od sierpnia również klientem ich serwisu. I tym ostatnim jestem tak rozczarowany że mam ochotę pożegnać się ze sprzętem tej firmy, pomimo tego że byłem z niego mocno zadowolony.

Znalazłem trochę niepochlebnych wątków o serwisie na Żytniej, ale moje doświadczenia z nim były OK (wymiana LCD w kompakcie). A jak jest z serwisem DSLR? Ile czasu trwa np. zdiagnozowanie usterki? W serwisie Nikona po dwóch tygodniach nikt nawet nie dotknął sprzętu żeby sprawdzić co mu jest. A na forum można znaleźć opowieści o wielomiesięcznym oczekiwaniu. Dla mnie to horror, bo sprzętu od biedy mógłbym używać (padł AF w jednym obiektywie ale serwis zatrzymał też korpus żeby upewnić się że jest OK).

A jak się sprawuje serwis Canona w przypadku DSLR?

Michał

fICHU
21-08-2007, 12:02
Ja pare razy mialem okazje zdalnego korzystania z serwisu zarowno gwarancyjnie jak i nie i wszystko bylo zalatwiane na zasadzie poniedzialek - piatek - ale moze dlatego ,ze wczesniej umawialem terminy w razie braku czesci itp...
Co jest wkurzajace to to, ze zeby w ogole cos zaczeli gadac to trzeba wysylac do obejrzenia przez ichniego technika. Co w skrajnym przypadku powoduje niepotrzebna strate kasy na przesylke.
Trzeba umiejetnie gadac.

f.

PS. Swoja droga jest pare dyskusji na temat dzialania serwisu...

FOTOGRAF
21-08-2007, 12:06
a mi musieli wymienic cala migawke i trwalo to 1 dzien ( slownie, jeden dzien!! ), i paro krotnie wydzwaniano informujac o swoich dokonaniach... ech ale to nie w PL

( chodzi os erwis Nikona )

MacGyver
21-08-2007, 12:21
http://canon-board.info/announcement.php?f=27&a=3
http://canon-board.info/search.php

http://canon-board.info/showthread.php?t=17120&highlight=e-csi
http://canon-board.info/showthread.php?t=6713&highlight=Serwis
http://canon-board.info/showthread.php?t=15626&highlight=Serwis
:evil:

mkochano
21-08-2007, 12:29
http://canon-board.info/announcement.php?f=27&a=3
http://canon-board.info/search.php

Szukałem. Z podlinkowanych przez ciebie wątków wynika że popełniłem błąd ograniczając szukanie do forum "Canon dSLR".

W każdym razie dzięki za te linki.

Michał

dark4blade
21-08-2007, 12:30
2mkochano, no to jest nas już 2 :lol: ja tez zmieniłem system z N na Canona częściowo przez serwis tego pierwszego, a raczej jego brak :twisted:... Na Zytnią to chociaż można sie dodzwonić
Nie wiem ile ty masz sprzętu ale ja akurat w porę zrobiłem to przejście, i nie było uciążliwe dla portfela :D :twisted:
PS. zauważyłem ze na forum często nie piszą słowa "Nikon" tylko literkę "N"... trochę mi to z Harry Potterem sie kojarzy :lol: (SamiWiecieOkimZecz).

M_Kuron
21-08-2007, 12:31
Wymiana migawki trwała u mnie tydzień, łącznie z transportem DHL z Częstochowy do Warszawy i z Warszawy do Częstochowy.
Miałem jedynie problem z kontaktem z serwisem. Dodzwonić długo się nie mogłem i nie poinformowano mnie o tym co i jak było nie tak. Do naprawionego aparatu dołączono tylko kartkę napisaną ręcznie "wymiana migawki 14tyś" (po takim przebiegu padła)
Słyszałem jednak też inne opinie.
Ogólnie chyba zależy od tego jak się trafi.

bebesky
21-08-2007, 12:54
Kolega zaniósł mój obiektyw na justowanie optyki
następnego dnia (tak jak pani powiedziała) miałem wycenę. Po tygodniu (tak jak pani powiedziała) można było odebrać sprzęt :) tyle że razem z tym kolegą który miał go odebrać byliśmy jeszcze na słowacji i obiektyw odebrał dopiero po kilku dniach.
Wszystko zgodnie z tym co się ustali.
gwarancyjnie wyglądało wszystko podobnie po utopieniu aparatu wysłałem go na żytnią żeby mi sprawdzili elektronikę czy czasem nie ma śladów po wodzie itp. - aparat działał, w umówionym terminie dali mi wycenę, i w terminie który podali wrócił do mnie :)