Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Uwaga na sklep sirius.pl !!!!



doratto
05-08-2007, 21:37
Ostrzegam wszystkich przed kupnem w sklepie www.sirius.pl !!! zastanowcie sie !!!!

Kupilem w ich sklepie Canon Ixus 950is,wszystko bylo ok do czasu odebrania przesylki...byl ixus 950is ale...i tu zaczyna sie...
1-pogniecione pudelko nie z winy GLS tylko sklepu bo przesylka byla dobrze zapakowana
2-aparat nosi slady uzytkowania!!! sa rysy,brak folji na wyswietlaczu,odbite sa czyjes odciski palcow jest poplamiony
3-bateria nosi slady uzytkowania slady na stykach
4-instrukcje i plyty sa od aparatu ixus 850is !!! brak polskiej instrukcji obslugi,dodali plytke z polska instrukcja samodzielnie przez nich nagrana od ixusa 800 !! przeciez to 2 inne modele!!!!!
5-gwarancja jest tez od ixusa 850!!! i do tego nie wypisana

domagam sie od nich wymiany towaru lub zwrotu pieniedzy zobaczymy jak sie to skonczy ale napewno bede unich osobiscie...to co w tym sklepie sie dzieje to hanba!!!!

dj_zibi
05-08-2007, 21:43
doratto jeden przypadek i zaraz zapewne na połowe internetu piszesz.

Staraj się pisać takie coś po zakonczeniu "całej akcji".

thinredline
05-08-2007, 22:07
Kupowalem u nich rok temu w Katowicach karte CF i bylo OK.
Rozumiem Twoje zdenerwowanie. Takie cos nie powinno miec miejsca.
Zgadzam sie jednak z kolega. Najpierw porozmawiaj ze sprzedawca a potem opisz cala historie na forum.
Mam nadzieje ze to jednorazowy incydent (pomylka?).

schabu
05-08-2007, 22:42
odeślij - niech wymienią na nowy albo kasę niech zwracają. jeżeli oczywiście nie mineło jeszcze 10 dni od dostarczenia przesyłki. możesz też ich lekko opieprzyć przy okazji:)

doratto
06-08-2007, 21:45
miejmy nadzieje ze to pojedynczy przypadek,ale wole uswiadomic ludzi o takim problemie,a tak poza to jak mozna wyslac takie cos??...nie minelo jeszcze 10 dni,aparat odeslalem zobaczymy co i jak

marekb
06-08-2007, 22:04
ja fotobank, drukarkę, skaner i inne badziewie kupowałem. towar ok tylko że nic na stanie tylko trza czekac ale max 3dni. Kupowałem wielokrotnie (bo wygoda - mam do nich 500m) ale obsługa - jakby byli obrażeni na klienta...??A może na mnie...?? tylko czemu...?? A'propos w Krakowie: fotopanorama obsługa ok. długo czekasz na odpowiedz kiedy towar i potem jeszcze na towar, ale najprędzej możesz się dogadać, D-photo: gostek zamykał i jednemu z tego forum nie sprzedał karty bo dla 250zł nie będzie alarmu z powrotem blokował, foto-tip wpadłem 10min przed zamknieciem i chciałem 85/1.8 kilka fot walnąć a pan że już zamykają poprosiłem ładnie że ja tylko 2minuty i już... Komuna wraca czy co...?? Albo taka hossa,że wszyscy klienta w dpie mają...??

3SA
06-08-2007, 22:38
1. Ten "sklep" ma wiele oddziałów.
2. Kupowałem w Bielsku i Wadowicach laptopa i wszystko było ok. nawet uwzględnili rabat gdy ceny spadły z powodu obniżenia się kursu dolara/euro.
3. Fakt, że gdy zadzwoniłem do centrali w sprawie faktury bo coś się nie zgadzało to Pan coś zaczął mędzić ale go ochrzaniłem i zakończył rozmowę westchnięciem "klient nasz pan".
4. Sprawa się jeszcze nie zakończyła więc nie ma co siać paniki. Może zaszła jakaś głupia pomyłka albo jakiś krnąbrny pracownik, który był na wylocie postanowił się zemścić.

Wyjaśnij sprawę zanim zaczniesz krucjatę.

gutek
06-08-2007, 23:10
... towar ok tylko że nic na stanie tylko trza czekac ale max 3dni.

Ja dzwoniłem do oddziału w Bielsku i właśnie gościu stwierdził, że nie ma tego co ja potrzebuje i musi sprowadzić z innego punktu, a to potrwa

pazurek
07-08-2007, 10:19
Ostrzegam wszystkich przed kupnem w sklepie www.sirius.pl !!! zastanowcie sie !!!!

1. poczekaj az cala sprawa sie zakonczy, wtedy wylewaj swoje zale

2. opineo.pl

3. pinia.pl

doratto
07-08-2007, 21:45
oddzial krakow mnie obslugiwal,ale sami powiedzcie jak mozna komus wcisnac takie cos?? moze bedzie wszystko ok ale umnie maja duzego minusa... narazie po odeslaniu nikt jeszcze sie do mie nie odezwal choc juz tyle dzwonilem i mieli sie skontaktowac jak najszybciej

Kubaman
07-08-2007, 22:55
poczyściłem trochę, bo wątek główny zajmował mniej miejsca. Po co się kłócić?

3SA
08-08-2007, 07:46
Dzwoń i walcz o swoje, strasz złą opinią, prawami konsumenckimi i czym się da. W razie czego pojedź osobiście do ich biura (najlepiej ze świadkiem) i żądaj zwrotu kasy, wymiany i zadośćuczynienia w postaci dołożenia jakiegoś bonusu w postaci karty pamięci itp. Jeśli są normalni i zależy im na klientach to zadbają o to, a jeśli nie to im się chyba w d... poprzewracało i za dobrze im się wiedzie... a wtedy to faktycznie czas omijać sieć tych sklepów szerokim łukiem. Ale to dopiero wtedy powinieneś zrobić szum w necie i żalić się na forum.

pzdr