PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z A-75

Mianek1984
13-02-2005, 21:39
Witam od niedawna jestem posiadaczem Canona A-75, jestem amatorem więc moge strzelić zaraz gafe :mrgreen: Otóż irytuje mnie jedna rzecz. Mianowicie : gdy robie zdjęcia w trybie Auto, P, TV to wszystko jest dobrze. Na wyświetlaczu ( np gdy robie zdjęcie w pokoju przy zapalonym świetle ) widze wdedy po wciśnieciu smustu migawki do połowy ostry, jasny obraz. Natomiast gdy robie tak w trybie AV i M to na wyświetlaczu pojawia sie obraz ciemny i ziarnisty. Czasem jest jednak dobrze i obraz na wyświetlaczu jest narmalny. Od czego to zależy, czy jest to wada aparatu, czy też może jego awaria. Dodam jeszcze tylko, że podczas wciskania spustu mam włączoną lampe błyskową. Z góry dzięki za pomoc.

Wisozup
13-02-2005, 23:25
No profesionalista to ja nie jestem ale mi to wyglada na to ze trzeba by w instrukcji sprawdzic co sie dzieje...byc moze tam jest na to odpowiedz. A jezeli instrukcja nie pomaga no to nie mam pomyslu. Na wade aparatu mi to nie wyglada gdyz CANONy maja same zalety :wink: :wink: a awaria? hmmm...jezeli instrukcja nie pomaga to byc moze awaria...a jak ze zdjeciami na zewnatrz przy naturalnym swietle?

Kuba C.
13-02-2005, 23:36
Hm... ja profesjonalistą też nie jestem ale wygląda mi to na złe dobranie parametrów robionego zdjęcia. Np. zmieniając zakres przesłony na obraz na ekranie tez powinien sie zmieniać. Po prostu spróbuj pokombinować, powinno pomóc. :)

Pozdro, Kuba

Mianek1984
14-02-2005, 00:45
Hmmmm. Właśnie skończyłem z instrukcją i nic tekiego tam nie ma :| Teraz jest noc ale jutro wyjde na dwór i spróbuje porobić zdjęcia przy normalnym świetle. Bede kombinował, może do czegoś dojde i sprawa sie wyjaśni.

Vitez
14-02-2005, 03:35
Hmmmm. Właśnie skończyłem z instrukcją i nic tekiego tam nie ma :|