Zobacz pełną wersję : Serwisy z Warszawy
tygryssssss
11-02-2005, 11:23
Witam
Chciałbym sie podzielić moimi pierwszymi wrażeniami co do serwisów z ul. Żytniej i ul. Nowogrodzkiej
do http://www.fvs.pl/ puściłem maila z zapytaniem co do orjentacyjnej ceny naprawy (chodzi konkretnie o wbudowaną lampę) po kilku dniach dostałem odpowiedż:
moja usterka nie jest typowa i nie mogą określić orjentacyjnych kosztów ale stawiają na GENERATOR BŁYSKU i proponują wysłanie aparatu do ekspertyzy ...
po tym mailu łapię za słuchawkę i dzwonię na http://www.e-csi.pl/ z zapytaniem ile kosztuje wymiana GANERATORA BŁYSKU !
Szczena mi opadła jak Pan z serwisu poinformował mnie że nie wie o co chodzi ??? bo nazwa GENERATOR BŁYSKU to nie jest fachowa NAZWĄ :shock:
Qurde zgupiałem !
Nie wiem czy SERWISY CANONA operują innymi nazwami ? Co oni mają za szkolenia ? :evil:
I jeszcze jedna uwaga: cena ekspertyzy na Żytniej jest gratis bez względu na decyzję o naprawie (TYLKO KOSZT ODESŁANIA 22,00 zł) ! Na Nowogrodzkiej jeśli nie zdeklarujemy chęci naprawy po wycenie, koszt ekspertyzy wynosi 97,00 zł !
pozdrawiam
P.S. Jeszcze nie wysłałem sprzętu do naprawy ... ale może się wreście zdecyduję !
:mrgreen:
do http://www.fvs.pl/
(...)Już od 30 lat specjalizujemy sie w najbardziej nowoczesnych i zaawansowanych technologiach w dziedzinie mikromechaniki, elektroniki i optyki. (...)
ciekawy jestem co to za specjalizacja ze od 30 lat jej nie wkuli to nawet studia sa krotsze :-)
http://www.fvs.pl/
najbardziej się uśmiałem z cennika naprawy EOSa 10D expres 1351.23 zł :shock: :lol: :lol: :lol:
A ja dzis zadzwonilem na Zytnia i przyznam, szczeka mi lekko opadla. Pytalem jak dlugo potrwa czyszczenie matowki. Odpowiedz brzmiala - na poczekaniu. Zachecony spytalem "co jesli trzeba ja wymienic i dmuchnac tez i matryce"? Odpowiedz - a, to troche potrwa. Pytam - jak dlugo. Odp. - godzine, dwie. No i koszt - 80 zl za wymiane matowki. Samo czyszczenie za darmo. Markenting, czy dzien dobroci dla klienta? Jutro sie tam udaje.
Krecio... przeciez spytales o naprawde drobnostki i banalne naprawy ktore mozna bez problemu od reki zrobic... wg mnie nie ma co sie dziwic odpowiedziom serwisu.
wg mnie nie ma co sie dziwic odpowiedziom serwisu.
jesli....
Samo czyszczenie za darmo
.....
to jest normalne to ja sie temu dziwie.... powinno byc w ramach gwarancji taki przeglad powiedzmy po 6 i 11 mies. ale tak 'z ulicy' kazdemu to dziwne
Bylem dzis na Zytniej. Z "ulicy". Z drobnostka w postaci zasyfionej matowki i matrycy. Od reki i za darmo wyczyscili mi to. Ja jestem z kontaktu (pierwszego) zadowolony. Nie odczylem, ze jestem jakims natretem czy im glowe zawracam. I NIE ROBIE ZADNEJ REKLAMY. Takie sa po prostu moje wrazenia z wizyty w serwisie.
pozdr.
DoMiNiQuE
24-02-2005, 13:12
Z drobnostka w postaci zasyfionej matowki i matrycy. Od reki i za darmo wyczyscili mi to.
widziales moze czym to czyscili?
czym to robili? tego nie widzialem bo aparat powedrowal na zaplecze. Natomiast chlopak, ktory przyjmowal to ode mnie, juz po czyszczeniu dal mi do zabawy kilka szkielek typu L zebym porobil sobie probki. No i jestem pod wrazeniem, zwlaszcza tych "stalek". Ale pewnie to zadna nowina :oops:
pozdr.
[ Dodano: 24-02-2005 ]
Aha, musze dodac, ze w domu oczywiscie wzialem do reki lupe i potwierdzam - jest czyste.
Bylem dzis na Zytniej. Z "ulicy". Z drobnostka w postaci zasyfionej matowki i matrycy. Od reki i za darmo wyczyscili mi to. Ja jestem z kontaktu (pierwszego) zadowolony. Nie odczylem, ze jestem jakims natretem czy im glowe zawracam. I NIE ROBIE ZADNEJ REKLAMY. Takie sa po prostu moje wrazenia z wizyty w serwisie.
pozdr.
podzielam Twoje zdanie - dzisiaj przerabialem to samo i nie mam zadnych zastrzezen - za totalna darmoche wyczyscili wszystko jak trzeba - a jakie bylo ich zdziwienie gdy zobaczyli polish menu :) heheheheh
podzielam Twoje zdanie - dzisiaj przerabialem to samo i nie mam zadnych zastrzezen - za totalna darmoche wyczyscili wszystko jak trzeba - a jakie bylo ich zdziwienie gdy zobaczyli polish menu :) heheheheh
Hej, moment, Panowie, czy wy na pewno mówicie o tym samym serwisie? ;-) Bo czy to na forum, czy to na prf(c) to można znaleźć głównie inwektywy pod ich adresem :)
tak cichutko pod nosem: a może stał się cud? ;- )
muflon, na 100% o tym samym - Warszawa ul. Zytnia
malo tego w srode zamawialem stopke do 550EX - zlamala sie w wyniku "testu" wytrzymalosci wykonanego przez moja zonke w zestawieniu 10D+70-200/f4L+550EX i przewrocenie statywu :) - i dzisiaj odebralem zgodnie z obietnica :), gdyby ktos szukal stopke do 550EX jest do nabycia w serwisie cena 120 pln
Muflon, byc moze trendy jest szczekac na serwis, ale ja nie mam powodu. Potraktowany zostalem jak klient i jestem zadowolony. A, to, ze komus cos sie nie podobalo kiedys?
No, ja mysle, ze na podstawie kilku uogolnionych wypowiedzi nie mozna dokonywac stwierdzen, ze serwis jest "be". W koncu oni jakby nie bylo dziennie wykonuja jak mysle kilkanascie (moze wiecej) uslug i fakt niezadowolenia paru osob nie moze decydowac o etykietce.
pozdr.
Muflon, byc moze trendy jest szczekac na serwis, ale ja nie mam powodu. Potraktowany zostalem jak klient i jestem zadowolony. A, to, ze komus cos sie nie podobalo kiedys?
No, ja mysle, ze na podstawie kilku uogolnionych wypowiedzi nie mozna dokonywac stwierdzen, ze serwis jest "be". W koncu oni jakby nie bylo dziennie wykonuja jak mysle kilkanascie (moze wiecej) uslug i fakt niezadowolenia paru osob nie moze decydowac o etykietce.
pozdr.
dobra, dobra ale tez nie mozna oceniac serwisu po takiej usludze .... to tak jakby oceniac serwis samochodowy po tym , ze umieja zmieniac kolo w samochodzie :mrgreen: ...i nawet zrobili to za DARMO !!!! :lol:
Powiem tak - gdyby w serwisie samochodowym podczas zmiany kola niedokrecono by mi sruby albo zerwano gwint albo.... to moja noga wiecej by w takim kowalskim warsztacie nie postala. Ja opisalem swoje doswiadczenia z obcowaniem z ta placowka i uwazam, ze mimo pozornie drobnej sprawy - nie mam powodu na nich szczekac. Nie uwazam tez, ze o serwisach czy o punktach uslugowych wogole nalezy mowic tylko zle. W koncu sa one po to aby swiadczyc uslugi nam - uzytkownikom. Jesli mozna ich ganic (co, jak zauwazylem stalo sie tu norma) to mozna tez chwalic. Dla zwyklej przyzwoitosci.
Chris, ale mozna zmienic zdanie o niemilej obsludze klientow w tamtejszym serwisie :) - z tego co widac zarowno krecio, jak i ja obsluzeni zostalismy w przyzwoity sposob - a powiem wiecej - na pytanie czy mozna przeczyscic matryce i matowke ? - odpowiedz brzmiala : jasne, nie ma sprawy - na kolejne ile place ? - nie placi pan, nie ma sprawy. Przede mna byly w serwisie dwie osoby - obsluzone zostaly w rownie mily sposob. nie wiem jak serwis radzi sobie z powaznymi naprawami - ale pierwsze wrazenie jest bardzo pozytywne.
a moze cos poprostu drgnelo na zytniej, ktos sie wziol za serwisantow i teraz sa mili z urzedu :-)
a moze cos poprostu drgnelo na zytniej, ktos sie wziol za serwisantow i teraz sa mili z urzedu :-)
heheheh pewnie ktorys z nich czyta nasze forum i chce lekko przytuszowac "grubsze wpadki" :mrgreen:
osobiscie nigdy nie korzystalem z tego serwisu - i obym nigdy nie musial - ale to co sie czyta w necie o zytniej nie napawa optymizmem
..... choc moze to zmowa nikoniarzy :?: kto wie .... 8)
Chris, poczytaj sobie na forum "nikosia" ich opinie o swoim warsztacie. Takie samo biadolenie. To chyba jest nasza cecha narodowa, ze musimy od rana do wieczora jeczec i stekac i wskazywac, ze inni to maja lepiej a u nas to.... :(
Tomasz Golinski
06-03-2005, 16:50
krecio, a może cecha narodowa, ze ci w serwisie to lenie i obiboki?
Mysle, ze jednak narzekanie, biadolenie i negowanie jakosci tego co nasze jest raczej przynalezne nam. Nie moge sie zgodzic z wysuwaniem jednoznacznie brzmiacej tezy na podstawie kilku opinii niezadowolonych klientow. Cudow nie ma.... nie jest mozliwym aby w prowadzeniu takiej dzialalnosci jak uslugi wszyscy byli zadowoleni. Ja mysle, ze kazdy z nas ma prawo do posiadania wlasnego zdania na temat jakosci obslugi w serwisie, ale nie moge sie zgodzic z powszechnym narzekaniem i stawianiem a priori tezy o tym, ze nasz serwis to bubel. Zreszta, uwazam, ze akurat my, canonowcy na swoim forum powinnismy nawet w jakis sposob wspomagac i wplywac na prace serwisu :mrgreen: Tyle, ze nie poprzez agresywna i totalna negacje, a raczej perswazje i lagodniejsze srodki.
A zeby juz postawic kropke nad "i" to powiem, iz "nikosie" tez narzekaja na swoj warsztat kowalski. To co? Mamy sie do nich upodobnic? W koncu to u nas jest "L"-klase czyli jakosc wykonania :lol: :lol: :lol:
pozdr.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.