PDA

Zobacz pełną wersję : T 70

brodapp
05-02-2007, 21:49
Mam gorącą prośbę stałem się szczęśliwym posiadaczem T 70 , ale mam malutki problem nie mam do niego instrukcji w języku polskim , wydaje mi się ze opisy które znalazłem w sieci są bardzo skrótowe , jestem początkującym amatorem dlatego każda informacja będzie dla mnie kolejna wskazówką do rozszerzenia wiedzy o jego funkcjach .

z góry dzięki

gwozdzt
05-02-2007, 21:52
http://www.canonfd.com/pdf/t70.pdf

i nie mów proszę, że nie rozumiesz...

brodapp
05-02-2007, 23:37
dzięki za odp. ale instrukcja po ang . to już mam , prosił bym o trochę wyrozumiałości i praktyczne porady odnośnie aparatu
dzięki

MacGyver
05-02-2007, 23:47
Biorąc pod uwagę że T70 został wypuszczony przez Canona w 1984 r jest spore prawdopodobieństwo że coś takiego jak polska instrukcja do tego modelu najzwyczajniej nie istnieje.

Kolekcjoner
06-02-2007, 04:51
dzięki za odp. ale instrukcja po ang . to już mam , prosił bym o trochę wyrozumiałości i praktyczne porady odnośnie aparatu
dzięki

To może zadaj jakieś pytania. Czego nie wiesz? :)

oxeno
06-02-2007, 17:46
Ogólnie aparat jest bardzo przyjazny dla użytkownika :) prosty jak nie wiem
Jak coś nie wiesz to pisz , napewno Ci odpowiemy i doradzimy :)
Sam niedługo będę kupować T-70, zastępując nimi A-1 ..... wiem wiem , ale tak sie uparłem :)

Kolekcjoner
06-02-2007, 19:01
(...)
Sam niedługo będę kupować T-70, zastępując nimi A-1 ..... wiem wiem , ale tak sie uparłem :)

No cóż tak bywa czasem że jak się ktoś uprze... :mrgreen:. A co Cię tak pociąga :) w tym korpusie?

brodapp
06-02-2007, 19:29