Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: T 70

brodapp
    Guest

Domyślnie T 70

Mam gorącą prośbę stałem się szczęśliwym posiadaczem T 70 , ale mam malutki problem nie mam do niego instrukcji w języku polskim , wydaje mi się ze opisy które znalazłem w sieci są bardzo skrótowe , jestem początkującym amatorem dlatego każda informacja będzie dla mnie kolejna wskazówką do rozszerzenia wiedzy o jego funkcjach .

z góry dzięki

Pełne uzależnienie Awatar gwozdzt

Domyślnie

http://www.canonfd.com/pdf/t70.pdf

i nie mów proszę, że nie rozumiesz...
    Pozdrowienia, Tomek
    Kilka moich zdjęć... i sprzęt

brodapp
    Guest

Domyślnie

dzięki za odp. ale instrukcja po ang . to już mam , prosił bym o trochę wyrozumiałości i praktyczne porady odnośnie aparatu
    dzięki

Cenzor Awatar MacGyver
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie

Biorąc pod uwagę że T70 został wypuszczony przez Canona w 1984 r jest spore prawdopodobieństwo że coś takiego jak polska instrukcja do tego modelu najzwyczajniej nie istnieje.
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Miasto
    Pod Tatrami

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez brodapp Zobacz posta
    dzięki za odp. ale instrukcja po ang . to już mam , prosił bym o trochę wyrozumiałości i praktyczne porady odnośnie aparatu
    dzięki
    To może zadaj jakieś pytania. Czego nie wiesz?
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

Początki nałogu
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Ogólnie aparat jest bardzo przyjazny dla użytkownika prosty jak nie wiem
    Jak coś nie wiesz to pisz , napewno Ci odpowiemy i doradzimy
    Sam niedługo będę kupować T-70, zastępując nimi A-1 ..... wiem wiem , ale tak sie uparłem
    T-90, T-70, FTb i trochę FD szkieł oraz Canonetka

Obertroll Awatar Kolekcjoner