Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : kupno używanego canona 300d ?

kauki
07-09-2006, 08:37
Witam,
jestem laikiem jezeli chodzi o fotografie i sprzet. Mam wielki dylemat, nie
mam za duzo kaski ale ciagle myslalem o cyfrowej lustrzance. Teraz znalazlem
uzywanego canona 300d na allegro za cene 1350 zl. Sprzedajacy twierdzi ze
uzywal go amatorsko i ma na nim zrobionych ok.9000 zdjec, ma do niego paragon
zakupu i gwarancje(ktora juz jest nie wazna), przed sprzedaza zapraszam go do
salonu foto aby sprawdzic stan apartu. Ciagle dreczy mnie mysli co bedzie
jezeli mi cos w nim nawali ? czy warto wchodzic w uzywana elektronike ?

z gory bardzo dziekuje za rady i opinie
pozdrawiam
kauki

gwozdzt
07-09-2006, 08:44
Witam,
jestem laikiem jezeli chodzi o fotografie i sprzet. Mam wielki dylemat, nie
mam za duzo kaski ale ciagle myslalem o cyfrowej lustrzance.
Na tym się nie kończą, lecz zaczynają wydatki!
Myślałeś tez o obiektywie/ach, lampie błyskowej,...

Teraz znalazlem uzywanego canona 300d na allegro za cene 1350 zl. Sprzedajacy twierdzi ze uzywal go amatorsko i ma na nim zrobionych ok.9000 zdjec, ma do niego paragon zakupu i gwarancje(ktora juz jest nie wazna), przed sprzedaza zapraszam go do salonu foto aby sprawdzic stan apartu.
W taki sposób to może bym się nawet zdecydował.

Ciagle dreczy mnie mysli co bedzie jezeli mi cos w nim nawali ?
koniec świata! ;-)

A serio - oddasz/wyślesz do serwisu.

czy warto wchodzic w uzywana elektronike ?
Jak ze wszystkim, można trafić dobrze i źle, loteria.

lukep
07-09-2006, 08:44
W!

Przy 9tysiacach klapniec i dobrym stanie aparatu - warto! Szczegolnie w dobrej cenie, a ta wydaje sie dobra.
Najlepiej zrobic kilka jakis kontrolnych fotek, pomacac aparat, zobaczyc jak dziala menu, odkrecic obiektyw i zerknac do srodka, takze na srubki.

Tyle

Powodzenia

kauki
07-09-2006, 08:50
Widze ze to forum to POTĘGA, chyba tu zostane :)
pozdrawiam i oczekuje kolejnych opinie i rad :)

senturion
07-09-2006, 08:58