PDA

Zobacz pełną wersję : solidnosc obiektywow canona

pytalski
14-08-2006, 19:44
Czesc. Jestem poczatkujacy, zielony totalnie. Pierwszy raz mam lustrzanke wiec pewnie pytanie wyda sie smieszne, ale dla mnie nie jest, jakby cos to prosze bez nerwow;)

Kupilem ostatnio obiektyw canon 70-200 L f.4
Jak to jest z solidnoscia tych elek (poza tym ze nie zasysaja zadnych badziew do srodka)?
Przedtem uzywalem tylko tokine 12-24 ktora jest jak dla mnie bardzo solidna, nic w niej nie lata itd.

teraz uzywam canona, ale czuje jakies lekkie luzy na pierscieniach (tych pokretlach od manuala i zmiany ostrosci) podkreslam ze nie sa bardzo duze ale nie wiem czy tak powinno byc.

w srodku tez cos lata , wydaje dziwny dzwiek (''jakby'' szkielko bylo poluzowane). Co to tam wogole lata i czy powinno latac, bo z pewnoscia nie sa to soczewki (tak mysle)?

prosze o opinie bo nie mialem nigdy stycznosci z innymi obiektywami a jak cos to zawsze moge wymienic obiektyw (choc to dla mnie problem).

Czy te obiektywy tak maja??

jadeit
14-08-2006, 22:22
hmm
ja mam inna białą elżbiete ale nic tam nie lata

napewno szkła są szklane a opakowanie metalowe :)

latać nic tam niepowinno, a szkło nowe ?

oprócz uszczelnień, których to szkło niema to jednak jest ono IMO dobrze zbudowane

cytat z fotozone:
"The Canon EF 70-200mm f/4 USM L is a very harmonic package combining exceptional build quality with an excellent and very even optical performance throughout the range."

pozdrawiam

Zielony
14-08-2006, 22:36
Te 'dźwięki' to zakładam, że praca IS jest. Jak to słychać? Takie: śśśświiist? :-D

Krzychu
14-08-2006, 22:43
Te 'dźwięki' to zakładam, że praca IS jest. Jak to słychać? Takie: śśśświiist? :-D

Taaak, IS w 70-200/f4...

Zielony
14-08-2006, 23:23
Taaak, IS w 70-200/f4...

W końcu ktoś zajarzył :lol:

filip71
14-08-2006, 23:51