Zobacz pełną wersję : solidnosc obiektywow canona
pytalski
14-08-2006, 19:44
Czesc. Jestem poczatkujacy, zielony totalnie. Pierwszy raz mam lustrzanke wiec pewnie pytanie wyda sie smieszne, ale dla mnie nie jest, jakby cos to prosze bez nerwow;)
Kupilem ostatnio obiektyw canon 70-200 L f.4
Jak to jest z solidnoscia tych elek (poza tym ze nie zasysaja zadnych badziew do srodka)?
Przedtem uzywalem tylko tokine 12-24 ktora jest jak dla mnie bardzo solidna, nic w niej nie lata itd.
teraz uzywam canona, ale czuje jakies lekkie luzy na pierscieniach (tych pokretlach od manuala i zmiany ostrosci) podkreslam ze nie sa bardzo duze ale nie wiem czy tak powinno byc.
w srodku tez cos lata , wydaje dziwny dzwiek (''jakby'' szkielko bylo poluzowane). Co to tam wogole lata i czy powinno latac, bo z pewnoscia nie sa to soczewki (tak mysle)?
prosze o opinie bo nie mialem nigdy stycznosci z innymi obiektywami a jak cos to zawsze moge wymienic obiektyw (choc to dla mnie problem).
Czy te obiektywy tak maja??
hmm
ja mam inna białą elżbiete ale nic tam nie lata
napewno szkła są szklane a opakowanie metalowe :)
latać nic tam niepowinno, a szkło nowe ?
oprócz uszczelnień, których to szkło niema to jednak jest ono IMO dobrze zbudowane
cytat z fotozone:
"The Canon EF 70-200mm f/4 USM L is a very harmonic package combining exceptional build quality with an excellent and very even optical performance throughout the range."
pozdrawiam
Te 'dźwięki' to zakładam, że praca IS jest. Jak to słychać? Takie: śśśświiist? :-D
Te 'dźwięki' to zakładam, że praca IS jest. Jak to słychać? Takie: śśśświiist? :-D
Taaak, IS w 70-200/f4...
Taaak, IS w 70-200/f4...
W końcu ktoś zajarzył :lol: