PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki ustawić 5dm2 do piłki nożnej?

IwonaC
15-05-2017, 19:45
Koledzy i koleżanki, sprowadza mnie problem.

Mam problem z dobraniem właściwych ustawień do robienia zdjęć na meczach piłki nożnej. I jest to spory problem. Wiele zdjęć jest nieostrych i często pocieniowanych. Jestem amatorką, która zaczyna robić zdjęcia wyłącznie w jednej kategorii.

Zazwyczaj robię na ustawieniach Av (czas auto) z przysłoną 6,3; ISO 200; ekspozycja i lampa 0; af automatyczny; styl standard; awb auto; pomiar skupiony bądź punktowy. Często jednak na automacie wychodzi lepiej...

Mowa o Canonie 5dm2. Do tego podpięta Sigma 150-600 ze stabilizacją trzymana ze względu na ciężar na Camrocku 2d.

Ma ktoś jakieś "złote porady" jak w pełni wykorzystać możliwości sprzętu, aby przestały tylko zabawką w moich rękach?

salas
15-05-2017, 19:51
Zlota porada to jakas ksiazka albo poradnik w necie z podstawami foto. Trzeba odpowiedni czas naswietlania dobrac a Ty nawet o nim nie wspominasz %(

Tom77
15-05-2017, 19:55
Koledzy i koleżanki, sprowadza mnie problem.

Mam problem z dobraniem właściwych ustawień do robienia zdjęć na meczach piłki nożnej. I jest to spory problem. Wiele zdjęć jest nieostrych i często pocieniowanych. Jestem amatorką, która zaczyna robić zdjęcia wyłącznie w jednej kategorii.

Zazwyczaj robię na ustawieniach Av (czas auto) z przysłoną 6,3; ISO 200; ekspozycja i lampa 0; af automatyczny; styl standard; awb auto; pomiar skupiony bądź punktowy. Często jednak na automacie wychodzi lepiej...

Mowa o Canonie 5dm2. Do tego podpięta Sigma 150-600 ze stabilizacją trzymana ze względu na ciężar na Camrocku 2d.

Ma ktoś jakieś "złote porady" jak w pełni wykorzystać możliwości sprzętu, aby przestały tylko zabawką w moich rękach?

Podaj parametry nieostrego zdjęcia. Złota rada - książka

YaneC
15-05-2017, 20:02
Złota rada - książka bo forum jest raczej od bicia piany jak już od dawna zaobserwowałem...

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

biodar