Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Jaki ustawić 5dm2 do piłki nożnej?

Mieszany widok

Domyślnie Jaki ustawić 5dm2 do piłki nożnej?

Koledzy i koleżanki, sprowadza mnie problem.

Mam problem z dobraniem właściwych ustawień do robienia zdjęć na meczach piłki nożnej. I jest to spory problem. Wiele zdjęć jest nieostrych i często pocieniowanych. Jestem amatorką, która zaczyna robić zdjęcia wyłącznie w jednej kategorii.

Zazwyczaj robię na ustawieniach Av (czas auto) z przysłoną 6,3; ISO 200; ekspozycja i lampa 0; af automatyczny; styl standard; awb auto; pomiar skupiony bądź punktowy. Często jednak na automacie wychodzi lepiej...

Mowa o Canonie 5dm2. Do tego podpięta Sigma 150-600 ze stabilizacją trzymana ze względu na ciężar na Camrocku 2d.

Ma ktoś jakieś "złote porady" jak w pełni wykorzystać możliwości sprzętu, aby przestały tylko zabawką w moich rękach?

Pełne uzależnienie Awatar salas
    Miasto
    KIELCE

Domyślnie Odp: Jaki ustawić 5dm2 do piłki nożnej?

Zlota porada to jakas ksiazka albo poradnik w necie z podstawami foto. Trzeba odpowiedni czas naswietlania dobrac a Ty nawet o nim nie wspominasz %(
    SONY

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Gdańsk

Cytat Zamieszczone przez IwonaC Zobacz posta
    Koledzy i koleżanki, sprowadza mnie problem.

Mam problem z dobraniem właściwych ustawień do robienia zdjęć na meczach piłki nożnej. I jest to spory problem. Wiele zdjęć jest nieostrych i często pocieniowanych. Jestem amatorką, która zaczyna robić zdjęcia wyłącznie w jednej kategorii.

Zazwyczaj robię na ustawieniach Av (czas auto) z przysłoną 6,3; ISO 200; ekspozycja i lampa 0; af automatyczny; styl standard; awb auto; pomiar skupiony bądź punktowy. Często jednak na automacie wychodzi lepiej...

Mowa o Canonie 5dm2. Do tego podpięta Sigma 150-600 ze stabilizacją trzymana ze względu na ciężar na Camrocku 2d.

Ma ktoś jakieś "złote porady" jak w pełni wykorzystać możliwości sprzętu, aby przestały tylko zabawką w moich rękach?