PDA

Zobacz pełną wersję : Lampa studyjna do 700 zł

Wołek
07-08-2016, 22:47
Witam serdecznie. Chciałbym dowiedzieć się jakie lampy studyjne brać pod uwagę przy zakupie. Chodzi mi o fotografie dzicięcą na tłach w małych pomieszczeniach. Kompletnie nie znam się na tego typu sprzęcie. Proszę o wasze opinie, żebym nie płakał po zakupach :D. Budżet około 700 zł, jak trochę przekrocze to nic się nie stanie :D

biodar
08-08-2016, 09:43
700 zł to budżet na dwie lampy czy na jedną ?,
no i czy coś jest już do tych lamp np softboxy - z jakim mocowaniem?
Czy to będzie mobilne w sensie "trzeba zatargać wszystko do klienta do domu"czy na stałe we własnym studio/pokoju
Zasilanie z gniazdka oczywiście.

r_m
08-08-2016, 10:55
Chciałbym dowiedzieć się jakie lampy studyjne brać pod uwagę przy zakupie. Chodzi mi o fotografie dzicięcą na tłach w małych pomieszczeniach.

1. Ciężki statyw. Będzie trudno nosić, ale będzie solidniej stał.
1a. "Skarpeta" lub torba z piaskiem do obciążenia statywu. Będzie ciężko nosić...
2. Małe pomieszczenie, jesteś pewien, że statyw z lampą i statyw z tłem się zmieści? Jeśli tak, to softbox oka, np. 120cm.
3. Wyzwalanie radiowe. Im mniej wiszących kabelków przy dzieciach tym lepiej.
4. Lampa studyjna 200-300Ws z regulacją co najmniej do 1/32. Sprawdź na jaką Ci wystarczy.

Wariant drugi:
1. Lekki, wysoki statyw.
2. Torba lub "skarpeta" z pisakiem jako obciążenie.
3. "Parasolkosoftbox" takiego rodzaju jak Phottix Easy-up.
4. Uchwyt do zamocowania na statywie lampy "reporterskiej" i takiego softboxu.
5. Lampa YN560III albo IV, plus nadajnik RF-603c II na aparat.

Wołek
08-08-2016, 11:18
700 zł na jedną lampę. Statyw już posiadam solidny, wyzwalacze radiowe również. Jako modyfikator myślałem żeby zakupic beauty disha z gridem, tylko nie mam pojecia jakiej firmy lampy będą znośne w tym przedziale cenowym.

r_m
Zdecydowanie bardziej odpowiada mi wariant pierwszy.

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

biodar
08-08-2016, 12:48