Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Lampa studyjna do 700 zł

Coś już napisał Awatar Wołek
    Miasto
    Szczecin

Domyślnie Lampa studyjna do 700 zł

Witam serdecznie. Chciałbym dowiedzieć się jakie lampy studyjne brać pod uwagę przy zakupie. Chodzi mi o fotografie dzicięcą na tłach w małych pomieszczeniach. Kompletnie nie znam się na tego typu sprzęcie. Proszę o wasze opinie, żebym nie płakał po zakupach . Budżet około 700 zł, jak trochę przekrocze to nic się nie stanie

Początki nałogu Awatar biodar

Domyślnie Odp: Lampa studyjna do 700 zł

700 zł to budżet na dwie lampy czy na jedną ?,
    no i czy coś jest już do tych lamp np softboxy - z jakim mocowaniem?
    Czy to będzie mobilne w sensie "trzeba zatargać wszystko do klienta do domu"czy na stałe we własnym studio/pokoju
    Zasilanie z gniazdka oczywiście.

Pełne uzależnienie
    Miasto
    śląskie (górnośląskie)

Cytat Zamieszczone przez Wołek Zobacz posta
    Chciałbym dowiedzieć się jakie lampy studyjne brać pod uwagę przy zakupie. Chodzi mi o fotografie dzicięcą na tłach w małych pomieszczeniach.
    1. Ciężki statyw. Będzie trudno nosić, ale będzie solidniej stał.
    1a. "Skarpeta" lub torba z piaskiem do obciążenia statywu. Będzie ciężko nosić...
    2. Małe pomieszczenie, jesteś pewien, że statyw z lampą i statyw z tłem się zmieści? Jeśli tak, to softbox oka, np. 120cm.
    3. Wyzwalanie radiowe. Im mniej wiszących kabelków przy dzieciach tym lepiej.
    4. Lampa studyjna 200-300Ws z regulacją co najmniej do 1/32. Sprawdź na jaką Ci wystarczy.

Wariant drugi:
    1. Lekki, wysoki statyw.
    2. Torba lub "skarpeta" z pisakiem jako obciążenie.
    3. "Parasolkosoftbox" takiego rodzaju jak Phottix Easy-up.
    4. Uchwyt do zamocowania na statywie lampy "reporterskiej" i takiego softboxu.
    5. Lampa YN560III albo IV, plus nadajnik RF-603c II na aparat.

Miasto
    Szczecin