Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : [ami] z Canonem w niedoświadczonych łapskach

ami
15-02-2016, 13:12
No dobra powoli oganiam co i jak na tym forum. Zatem raz jeszcze witam (lepiej dwa razy za dużo niż raz za mało) wszystkich tym razem chyba w właściwym miejscu z którego admin mnie nie pogoni a inni nie będą musieli biegać za mną po różnych wątkach. Sorki za zamieszanie no ale jak się biega po różnych forach (lokalne, rowerowe, finansowe, fotograficzne i inne) gdzie panują rożne zwyczaje to tak niestety jest :)
Z tego co widziałem zostałem już zauważony :) mam już pierwszą zrypkę, usunięcie postów i ciepłe słowa na koncie. Zacznę od wstawienia poprzedniego zdjęcia bo to najlepsze jakie udało mi się zrobić w mojej nieciekawej karierze :):):)

https://canon-board.info/imgimported/2016/02/6258372200_1455533556-1.jpg
źródło (http://obrazki.elektroda.pl/6258372200_1455533556.jpg)

W poprzednim poście napisałem o sobie że jestem amatorem i raczej na pewno nim pozostanę ale nie oznacza to, że doszedłem do ostatecznego końca gdzie nie wykonam kolejnych kroków. W ostatnich miesiącach zacząłem trochę bawić się w studio (o ile to nie za duże słowo) Mam możliwość zapraszania modelek na sesję co też czynię. I tu niestety pojawia się problem gdyż są to niepełnoletnie dziewczyny zatem pojawia się problem z upublicznianiem wizerunku. No chyba że jakoś zakrywać część twarzy? sam nie wiem , czas pokaże co z tym fantem zrobić.

//Edit: na życzenie wątkotwórcy "Akt" wycięty.

Piotrus117
15-02-2016, 16:36
Znowu widzę postęp. Numeruj zdjęcia, a golasy to raczej nie bobasy tylko pełnoletnie;)

ami
15-02-2016, 19:47
Bobasy Ci sie nie podobają ???? No weź jak taki słodziak może Ci się nie podobać ? !

3. wygrzebane z mojego archiwum

https://canon-board.info/imgimported/2016/02/1274097300_1455558413-1.jpg
źródło (http://obrazki.elektroda.pl/1274097300_1455558413.jpg)

Piotrus117
15-02-2016, 20:11
Bobasy Ci sie nie podobają

Bobas super. Zdecydowanie jednak wolę takiego jak na 3.

italy