Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: [ami] z Canonem w niedoświadczonych łapskach

Domyślnie [ami] z Canonem w niedoświadczonych łapskach

No dobra powoli oganiam co i jak na tym forum. Zatem raz jeszcze witam (lepiej dwa razy za dużo niż raz za mało) wszystkich tym razem chyba w właściwym miejscu z którego admin mnie nie pogoni a inni nie będą musieli biegać za mną po różnych wątkach. Sorki za zamieszanie no ale jak się biega po różnych forach (lokalne, rowerowe, finansowe, fotograficzne i inne) gdzie panują rożne zwyczaje to tak niestety jest
    Z tego co widziałem zostałem już zauważony mam już pierwszą zrypkę, usunięcie postów i ciepłe słowa na koncie. Zacznę od wstawienia poprzedniego zdjęcia bo to najlepsze jakie udało mi się zrobić w mojej nieciekawej karierze

W poprzednim poście napisałem o sobie że jestem amatorem i raczej na pewno nim pozostanę ale nie oznacza to, że doszedłem do ostatecznego końca gdzie nie wykonam kolejnych kroków. W ostatnich miesiącach zacząłem trochę bawić się w studio (o ile to nie za duże słowo) Mam możliwość zapraszania modelek na sesję co też czynię. I tu niestety pojawia się problem gdyż są to niepełnoletnie dziewczyny zatem pojawia się problem z upublicznianiem wizerunku. No chyba że jakoś zakrywać część twarzy? sam nie wiem , czas pokaże co z tym fantem zrobić.

//Edit: na życzenie wątkotwórcy "Akt" wycięty.
    Ostatnio edytowane przez Merde ; 17-02-2016 o 08:52

Bywalec
    Miasto
    Jelenia Góra

Domyślnie Odp: [ami] z Canonem w niedoświadczonych łapskach

Znowu widzę postęp. Numeruj zdjęcia, a golasy to raczej nie bobasy tylko pełnoletnie

Bobasy Ci sie nie podobają ???? No weź jak taki słodziak może Ci się nie podobać ? !

3. wygrzebane z mojego archiwum

Bywalec
    Miasto
    Jelenia Góra

Cytat Zamieszczone przez ami Zobacz posta
    Bobasy Ci sie nie podobają
    Bobas super. Zdecydowanie jednak wolę takiego jak na 3.

Uzależniony Awatar italy