PDA

Zobacz pełną wersję : Lustrzanka do fotografowania i filmowania makijażu.

PoisonBlues
14-07-2015, 11:32
Witam,

poszukuję sprzętu do fotografowania i filmowania makijażu z naciskiem na filmowanie, oczywiście z opcją FullHD który będzie odzwierciedlał faktyczne kolory. Limit pieniężny lustrzanki i obiektywu to +/- 3,5 tysiąca.

Zaciekawiły mnie takie modele:
Canon 600D (2000zl)
Canon 70D (3600zl) - Ceny sprawdziłam na ceneo.

Teraz moje pytanie. Jak bardzo te lustrzanki różnią się ode siebie? (Nie znam się dokładnie na specyfikacjach) oraz co by było lepszym rozwiązaniem

a) Canon 600D + obiektyw za jakieś 1000-1500zl
B) Canon 70D z obiektywem kitowym

Najbardziej mi zależy na jak najbardziej realnym odtworzeniu barw na zdjęciu i filmie. To bardzo ważne w wizażu.

Pozdrawiam,
Paulina

GalaktycznyMuczaczo
14-07-2015, 11:42
weź 600d jezeli stawiasz na filmowanie gdyż oba aparaty będą dawać ci możliwość filmowania w rozdzielczości FullHD . tak 70d ma lepszy wbudowany mikrofon , ale podpinajac jakikolwiek zewnętrzny uzyskasz tą samą jakość dzwięku, no chyba ze chcesz robić klipy z muzyka wtedy to kompletnie olej. 600D bedzie tanszy i kupisz fajne szkło z fajna GO gdzie bedziesz mógł sobie ładnie rozmywać tło i skakać między planami ostrząc tu i tam. 70D to puszka znacznie bardziej zaawansowana pod względem foto i jezeli nastawiasz się główniena filmowanie to nie stracisz na tyle znacząco zeby potem żałować. Bierz 600d+fajne szkło

zdebik
14-07-2015, 11:43
Aparat to nie wszystko, sprawdz cene ColorChecker Passport - X-Rite i jakiegos dobrego monitora skoro zalezy Ci na kolorach.

Przyda sie tez kalibrator.

Do filmow lepszy 70D, przynajmnuej dla amatora (lepszy AF ze szklami STM np nowa 50 1.8 STM).

Reprodukcja kolorow to nie tania sprawa, nie znam cen ale sam kalibrator i passport to okolo 2000.

PoisonBlues
14-07-2015, 11:54