Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33

Wątek: Lustrzanka do fotografowania i filmowania makijażu.

Dopiero zaczyna

Domyślnie Lustrzanka do fotografowania i filmowania makijażu.

Witam,

poszukuję sprzętu do fotografowania i filmowania makijażu z naciskiem na filmowanie, oczywiście z opcją FullHD który będzie odzwierciedlał faktyczne kolory. Limit pieniężny lustrzanki i obiektywu to +/- 3,5 tysiąca.

Zaciekawiły mnie takie modele:
    Canon 600D (2000zl)
    Canon 70D (3600zl) - Ceny sprawdziłam na ceneo.

Teraz moje pytanie. Jak bardzo te lustrzanki różnią się ode siebie? (Nie znam się dokładnie na specyfikacjach) oraz co by było lepszym rozwiązaniem

a) Canon 600D + obiektyw za jakieś 1000-1500zl
    B) Canon 70D z obiektywem kitowym

Najbardziej mi zależy na jak najbardziej realnym odtworzeniu barw na zdjęciu i filmie. To bardzo ważne w wizażu.

Pozdrawiam,
    Paulina

Pełne uzależnienie Awatar GalaktycznyMuczaczo
    Miasto
    London

Domyślnie Odp: Lustrzanka do fotografowania i filmowania makijażu.

weź 600d jezeli stawiasz na filmowanie gdyż oba aparaty będą dawać ci możliwość filmowania w rozdzielczości FullHD . tak 70d ma lepszy wbudowany mikrofon , ale podpinajac jakikolwiek zewnętrzny uzyskasz tą samą jakość dzwięku, no chyba ze chcesz robić klipy z muzyka wtedy to kompletnie olej. 600D bedzie tanszy i kupisz fajne szkło z fajna GO gdzie bedziesz mógł sobie ładnie rozmywać tło i skakać między planami ostrząc tu i tam. 70D to puszka znacznie bardziej zaawansowana pod względem foto i jezeli nastawiasz się główniena filmowanie to nie stracisz na tyle znacząco zeby potem żałować. Bierz 600d+fajne szkło
    Masz pytania, nie chcesz zaśmiecać forum, pisz na priv chętnie ci pomogę.

Pełne uzależnienie Awatar zdebik
    Miasto
    Londyn

Aparat to nie wszystko, sprawdz cene ColorChecker Passport - X-Rite i jakiegos dobrego monitora skoro zalezy Ci na kolorach.

Przyda sie tez kalibrator.