Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: FF problem w zestawie 50d + 50 1.4 - serwis Żytnia

Domyślnie FF problem w zestawie 50d + 50 1.4 - serwis Żytnia

Cześć koledzy,

Chciałem zadać pytanie o regulowanie szkla w serwisie na Żytniej. Przeczytałem na ten temat chyba wszystkie posty.

Najpierw opisze mój problemik. Jestem fotografem amatorem któremu niedawno urodziłą się śliczna córeczka. Więc na tą okazje kupiłem sobie nowe body 50d i stałkę 50 1.4 (to drugie to prezent od żony). Wcześniej też miałem canona 400d.
    Na początku robiłem zdjęcia przez klilka miesięcy. Super. Szybko, ładnie leży w ręku. Tylko zdjęcia jakieś takie nieostre przy niższych przesłonach.
    No i w tamten weekend zrobiłem testy . Okazało się, że mam FF. Tak, że z bliskiej odległości jest mały, a na dużej powiększa się. Działa microadjustment. Jak ustawie +15 to wygląda ok. Tylko dużo niedobrego o tym na forum czytałem, że niestabilne, pływa. Hmmm smutno mi sie zrobiło bo problemy z ostrością miałem w poprzednim aparacie i tylko dlatego go sprzedałem.
    Zadzwoniłem do serwisu. Opisałem problem, a oni, że to normalne. Niechętnie pan w serwisie powiedzial mi, że mogą to spróbować wyregulować ale nic nie może zagwarantować. Powiedział, że wyregulują body do wzorca, a później jesli bedzie trzeba szkło. Eeeech. :sad:

No i moje pytanie. Jak oni regulują body i obiektyw? Mechanicznie czy softwerowo?
    Czy taka kalibracja jest wpisywana do karty gwarancyjnej? Czy jest tak, że na gwarancji przysługuje JEDNA darmowa regulacja?

Pozdrawiam
    Artur

Pełne uzależnienie Awatar MariuszJ
    Miasto
    Łódź

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez castolin Zobacz posta
    Cześć koledzy,

Chciałem zadać pytanie o regulowanie szkla w serwisie na Żytniej. Przeczytałem na ten temat chyba wszystkie posty.