Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: Podróże fotograficzne 2012/13 – Kenia, Chiny, Islandia, Londyn, Chorwacja

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2011
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    11

    Domyślnie Podróże fotograficzne 2012/13 – Kenia, Chiny, Islandia, Londyn, Chorwacja

    Witam wszystkich.

    Przez najbliższy rok (począwszy od października 2013) planuję podróże w piękne, odległe jak i bliższe miejsca które zawsze marzyłem zobaczyć, oczywiście nie rozstając się na krok z aparatem.
    Szukam towarzysza/towarzyszki/towarzyszów podróży. Oczywiście jak nikogo nie znajdę, będę jeździł sam, ale wiadomo w dwójkę albo w grupie raźniej i fajniej.

    W odległe miejsca – Kenia i Chiny wolałbym polegać na biurze podróży, np. EccoTravel organizuje ciekawe wyprawy.
    Jeśli chodzi o destynacje europejskie, planowanie i bookowanie przelotów/dojazdu na własną rękę.

    Kilka słów o mnie: jestem 23-letnim studentem z Gdańska, fotografią zajmuję się od ładnych 7 lat, natomiast 'zawodowo' fotografią stockową gdzie osiągnąłem całkiem dobrą pozycję i która właściwie jest moją pełnoetatową pracą, na tym również skupiałbym się podczas podróży.
    Myślę, że potrafię się z każdym dogadać i jestem elastyczny w kwestii dopracowywania szczegółów podróży.
    Moje powyższe plany, jak widać, opisałem w ogólnikach, dlatego powtarzam jeszcze raz – jestem otwarty na planowanie i bardzo elastyczny w terminach.

    Kontakt do mnie mnie:
    photocreo@gmail.com


    Pozdrawiam i z góry dzięki za zainteresowanie,

    Michał

  2. #2
    Uzależniony Awatar Zbyszko666
    Dołączył
    Jun 2008
    Miasto
    Śl.
    Posty
    970

    Domyślnie Odp: Podróże fotograficzne 2012/13 – Kenia, Chiny, Islandia, Londyn, Chorwacja

    ile przewidujesz kosztow na taka wyprawę??

  3. #3

    Dołączył
    Mar 2011
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    11

    Domyślnie Odp: Podróże fotograficzne 2012/13 – Kenia, Chiny, Islandia, Londyn, Chorwacja

    Chiny - 13tys zł