1% odpadów przy takich warunkach to faktycznie dobry wynik
Tylko pozazdrościć możliwości używania szkiełka, bo dla większości ok 6k zł to troszeńkę dużo
1% odpadów przy takich warunkach to faktycznie dobry wynik
Tylko pozazdrościć możliwości używania szkiełka, bo dla większości ok 6k zł to troszeńkę dużo
"korpus niezbyt profi w rękach profi daje rezultaty bardziej profi niż korpus profi w rękach amatora, ale już korpus profi w rękach profi daje rezultaty bardziej profi niż korpus niezbyt profi w rękach profi"
Dwa ustawienia stabilizatora, czy ktoś wie dlaczego, po co?
Panowie przymierzam się do kupna 70-200 is, i mam jedno dość ważne pytanie w związku z tym że to będzie mój pierwszy zoom, na czym powinienem się skupić testując/ wybierając używany egzemplarz?
Czy duże znaczenie ma fakt, że szkło było używane do video ?
Te szkła (wersja I i II) raczej nie stwarzają większym problemów z BF/FF (lecz warto to jednak sprawdzić, aby mieć pewność jak pracuje z Twoim body), praca pierścienia czy luzów brak, stan szkieł (parochy, rysy, itp), stan uszczelek (później wpływ kurzu, wody, pary), ogólny stan wizualny, pracę przełączników i stabilizację, AF czy działa szybko i płynnie (nie zacina się). Wg mnie praca video nie ma większego znaczenia na obiektyw (bardziej na puszkę). Pewnie coś zapomniałem, ale koledzy chyba pomogą .
https://www.youtube.com/watch?v=y6f2_ln8g1M
Ale trzeba wziąć poprawkę, bo koleś jest specyficzny.
... ale sprzęcior to ma dobry