Cytat Zamieszczone przez cauchy Zobacz posta
To rozwiązanie składa się z dużej liczby elementów i jest dość ciężkie, nie ukrywam że najlepiej bym po prostu przykręcił coś stabilizującego do tej dziury w głowicy, tylko że ona jest jedna i z jednej strony. Raz że byłoby prościej, dwa lżej, a trzy że niżej, niepotrzebnie to wszystko idzie do góry.
To jest do zrobienia, lekko modyfikując fabryczny pierścień, ten bez arki.
Zobacz jak to wygląda u mnie, w Sigmie Sport

Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	sigma_ring1s.jpg
Wyświetleń:	128
Rozmiar:	137,3 KB
ID:	15911

Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	sigma_ring2s.jpg
Wyświetleń:	128
Rozmiar:	112,6 KB
ID:	15912

Pierścień ma dłuższą nóżkę, a w niej 3 otwory do mocowania. Wykorzystałem to, przykręcając długą płytkę ARCA. W Twoim pierścieniu musiałbyś zrobić dodatkowy otwór, najlepiej gwintowany M6, możliwie daleko od fabrycznego. Potrzebna Ci długa płytka ARCA - są nawet 200 mm i więcej, którą przykręcisz, wykorzystując otwór fabryczny i dorobiony. Jeśli nie możesz zrobić otworu gwintowanego, to zwykły gładki też da radę, ale będziesz musiał użyć śruby z nakrętką. No a dalej podpórka, o której pisałeś.

Jak z Twoim podejściem do pilnika i wiertarki?