Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Canon do 1000zł z najelspzymi zdjęciami w trybach standartowych

  1. #1

    Domyślnie Canon do 1000zł z najelspzymi zdjęciami w trybach standartowych

    Witam poszukuje zwykłego aparatu cyfrowego nie dużego kompakta który robił by najlepsze zdjęcia w trybach które posiada tzn tryb auto . twarz . sport itp będą to zdjęcia domowych imprez wypadów na rowery na plac zabaw z dzieckiem do lasu , wakacje nad morzem piękny zachód słońca itp . Jestem amatorem i dla tego nie znam się na ustawieniach aparatu i przeważnie żeby wykonąc najlepsze zdjęcia nie ma czasu na ustawianie aparatu dla tego chciałbym jak najlepszy efekt zdjęc przy małym manewrowaniu opcjami ps nie zależy mi na super zumie . Na aparat jestem w stanie wydac max 1000zł chyba że jest jakaś dużo lepsza opcja za dopłatą np max 100 150 zł czyli 1150

  2. #2

    Domyślnie Odp: Canon do 1000zł z najelspzymi zdjęciami w trybach standartowych

    Canon IXUS 170 , cena około 600PLN, w tej cenie masz 12x zoom optyczny, 20 Megapikseli i co najważniejsze jest to łatwy w obsłudze aparat kompaktowy
    reklama tv - www.simpleframe.pl

  3. #3

    Domyślnie Odp: Canon do 1000zł z najelspzymi zdjęciami w trybach standartowych

    A w cenie do 1500 zł da radę kupić niezłą lustrzankę?

  4. #4
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jul 2015
    Posty
    17

    Domyślnie Odp: Canon do 1000zł z najelspzymi zdjęciami w trybach standartowych

    Jakąś lustrzankę kupić na pewno radę da, ale nie dodawałbym tu słowa "niezłą", bo to już są trochę większe pieniądze, aczkolwiek ja bym wolał kupić tanią, bardzo przeciętną lustrzankę, niż dobrego kompakta. Zawsze lustrzanka to lustrzanka, czy RAWy, czy obiektyw inny dokupić - zawsze to jest coś.

  5. #5
    Awatar Scorpius
    Dołączył
    Mar 2015
    Miasto
    Krosno
    Posty
    13

    Domyślnie Odp: Canon do 1000zł z najelspzymi zdjęciami w trybach standartowych

    Nawet tania lustrzanka da lepszy obrazek niż kompakt...