Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Witam Najlepsze ustawienia aparatu Canon SX20is

  1. #1

    Domyślnie Witam Najlepsze ustawienia aparatu Canon SX20is

    Witam z góry proszę o wyrozumiałośc jestem nowy na forum + amator w robieniu zdjęc . Posiadam aparat canon sx20is i chciałbym sobie go ustawic do robienia jak najlepszych zdjęc swojej curce podczas zabaw w domu jak i również na polu czy placu zabaw . Dlatego kieruje tutaj pytanie do ludzi którzy znają się na tym najlepiej bo zaznaczam że ustawienia domyślne są trochę słabe i zdjęcia wychodzą kiepskie . Z góry za pomoc dziękuję

  2. #2
    Uzależniony
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    592

    Domyślnie Odp: Witam Najlepsze ustawienia aparatu Canon SX20is

    SX20IS w zasadzie bardzo dobrze to sie spisuje jedynie przy filmowaniu - mialem go kiedys i odnosilem wrazenie, ze fotki wychodza wiecznie poruszone, mydlane , jakies takie nijakie , nawet przy probach ze statywem. Ostatnio trafil mi sie inny egzemplarz i po przetestowaniu ponownie odnioslem takie wrazenie. Musisz sam znalezc swoje ustawienia, mysle, ze stabilizator w tym aparacie nie jest jakos specjalnie skuteczny przy fotkach - zacznij od prob na krotkich czasach - ok 1/200 sek - ale co z tego wyjdzie, nie wiem. I wazne, zeby dac mu spokojnie zlapac ostrosc i poczekac na jej potwierdzenie.

  3. #3

    Domyślnie Odp: Witam Najlepsze ustawienia aparatu Canon SX20is

    A to czy jest taka możliwośc nakręcic film aparatem a potem jakieś ładne fotki wyciąc z filmu programem na komputerze żeby były w dobrej jakości ???

  4. #4
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2008
    Miasto
    Nowy Sącz
    Posty
    1 304

    Domyślnie Odp: Witam Najlepsze ustawienia aparatu Canon SX20is

    Cytat Zamieszczone przez tomala0707 Zobacz posta
    Witam z góry proszę o wyrozumiałośc jestem nowy na forum + amator w robieniu zdjęc . ...