Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Wątek: Przesiadka z Cropa na FF i nowe szkła

  1. #11

    Domyślnie Odp: Przesiadka z Cropa na FF i nowe szkła

    C 5DSR
    C 16-35mm F4.0 IS L (tak dla szerokości jeśli znudzą Ci się twarze i pójdziesz w niedziele zrobić landszafta)
    S 50mm F1.4 Art
    C 135mm L

    I mamy piękny zestaw, osobiście stawiając system od podstaw wybrałbym D810

  2. #12

    Domyślnie Odp: Przesiadka z Cropa na FF i nowe szkła

    Mając na uwadze, że mocno przymykasz na co dzień szkło, to do 1.2/50L nie warto dopłacać. A i obrazek na f1.2 jest taki sobie dyskusyjny. Jeden widzi magic bokeh warty 2kPLN więcej, a inny stwierdzi, że takie mydło nie jest warte dodatkowych 2kPLN. Jest to zarazem nieco zabytkowa już konstrukcja z loteryjnym AFem.
    Ostatnio edytowane przez KrZyChUM ; 26-03-2015 o 22:34

  3. #13

    Domyślnie Odp: Przesiadka z Cropa na FF i nowe szkła

    Ok, 135 f2L muszę mieć bo to będzie odpowiednik 85mm pod cropa.
    85mm 1,8 zostawiam
    Dokupuję Sigmę 50mm 1,4 Art
    Pozostaje tylko szeroki kąt, propozycje:
    17-40L, stałka 35mm oraz o większym zakresie: 24-70 lub 24-105

  4. #14
    Pełne uzależnienie Awatar jan pawlak
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    4 292

    Domyślnie Odp: Przesiadka z Cropa na FF i nowe szkła

    Cytat Zamieszczone przez g88 Zobacz posta
    Ostatnio nawet 90x60 się trafiają, myślę że taka rozdzielczość ułatwi mi robotę głównie przy retuszu beauty - więcej szczegółów.
    5Ds to 8688 x 5792, dla drukarki 254ppi 90x60cm jest ok.
    Jeśli zależy Ci na cyzelowaniu szczegółów to rób to już po dopasowaniu rozdzielczości do wymiaru wydruku oraz po wpisaniu profilu, ale to pewnie wiesz.

    Mam C 24-70/2,8 II (przedtem 24-70) i jestem bardzo zadowolony.
    To jest ten obiektyw : 5D3, 24mm, f/5,6 a wydruk ma rozmiar 85cm x 44cm (wymuszony rozmiarem wolnego miejsca na scianie)


    jp
    Ostatnio edytowane przez jan pawlak ; 27-03-2015 o 08:47
    puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
    Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
    http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
    public.fotki.com/janusz-pawlak/

  5. #15

    Domyślnie Odp: Przesiadka z Cropa na FF i nowe szkła

    Cytat Zamieszczone przez g88 Zobacz posta
    Witajcie,

    Przesiadam się z mojego Canona 7D na Canona 5DSr i potrzebuję dobrać odpowiednie szkła. Głównie zajmuje się fotografią fashion i beauty, czasem też portret czy sensual.
    Najczęściej używałem C17-55 f2,8 i 85mm 1.8
    Jedyne szkło, którego jestem pewien to C135L, 85mm 1.8 zamierzam zostawić bo na f1,2 mnie nie stać (jeszcze).
    Czym zamienić C17-55mm ? Mam sporo czasu na robienie danego ujęcia bo pracuje z modelkami więc zastanawiam się czy nie zamienić go stałkami ?
    Większość moich zdjęć Fashion jest z ogniskowej 35mm, czym tą ogniskową zastąpić pod FF ? 50mm 1,4 czy może warto dopłacić do 1,2L ?

    Pozdrawiam
    Wypada tylko pogratulować takich zmartwień.
    MZ w Twoim przypadku im więcej stałek tym lepiej.
    Osobiście sprzedałbym 85mm i kupił w to miejsce 100mm.
    Pod FF podstawa, to porządny obiektyw standardowy - 50mm i tu warto zainwestować w Canona 50/1,2.
    C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
    www.cobalt.fr.pl

  6. #16
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2 512

    Domyślnie Odp: Przesiadka z Cropa na FF i nowe szkła

    Cytat Zamieszczone przez g88 Zobacz posta
    Aha, czyli jak ktoś kupuje puszkę za 15k to jest trolem....
    aby udowodnić swoją tożsamość: https://www.facebook.com/aielgrabowsky?ref=hl

    --- Kolejny post ---



    Oj wiem mistrzu jaki jest przelicznik

    --- Kolejny post ---




    Ostatnio nawet 90x60 się trafiają, myślę że taka rozdzielczość ułatwi mi robotę głównie przy retuszu beauty - więcej szczegółów.
    obawiam sie ze rad udzielaja Ci osoby , ktory mogly by sie od Ciebie uczyc.

    oczywiscie jesli kupisz stalki jak wymieniles , to brakuje tylko szerokiego kata na stalce.
    np nowa s24 1,4 art
    wydaje sie ewentualnie alternatywa dla twoich celow - ale tylko wydaje , gdyz nie ma jeszcze za wiele doswiadczen - nowy tamron 15-30/2,8 .
    potezna maszyna w sam raz do takich zastosowan a jakoscia odwzorowania bedzie podchodzic pod stalki.

    ogolnie to wiedomo , ze stalki rysuja lepiej .

  7. #17
    Pełne uzależnienie Awatar jan pawlak
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    4 292

    Domyślnie Odp: Przesiadka z Cropa na FF i nowe szkła

    zawsze też możesz zajrzeć do wyników ocen/testów, szczególnie dla

    Pozostaje tylko szeroki kąt, propozycje:
    17-40L, stałka 35mm oraz o większym zakresie: 24-70 lub 24-105


    Canon EOS (Full Format) Lens Tests / Reviews
    Camera Lens Database - DxOMark

    jp
    Ostatnio edytowane przez jan pawlak ; 27-03-2015 o 09:23
    puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
    Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
    http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
    public.fotki.com/janusz-pawlak/

  8. #18
    Pełne uzależnienie Awatar zdebik
    Dołączył
    Jun 2013
    Miasto
    Londyn
    Posty
    4 069

    Domyślnie Odp: Przesiadka z Cropa na FF i nowe szkła

    17-40 to wiekowa konstrukcja, lepiej Kupic 16-35 F4. Wydajac kase na dobra puszke dobrze byc uzbrojonym w dobre szkla. Inaczej z tych 50mpix zrobi sie 25 .

  9. #19
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2 512

    Domyślnie Odp: Przesiadka z Cropa na FF i nowe szkła

    Cytat Zamieszczone przez jan pawlak Zobacz posta
    zawsze też możesz zajrzeć do wyników ocen/testów, szczególnie dla

    Pozostaje tylko szeroki kąt, propozycje:
    17-40L, stałka 35mm oraz o większym zakresie: 24-70 lub 24-105


    Canon EOS (Full Format) Lens Tests / Reviews
    Camera Lens Database - DxOMark

    jp

    17-40 i 24-105 maja wystarczajacy rysunek dla krajobrazu - dla portetu raczej nie sa optymalne , jesli nie powiedziec nie sa dobrym wyborem.
    jesli szeroki kat to juz raczej z canonowskich nowa 16-35/4.0 L , choc jeszcze lepsza mozliwoscia wydaje sie T 15-30/2,8

  10. #20

    Domyślnie Odp: Przesiadka z Cropa na FF i nowe szkła

    Retuszowałem ostatnio RAWa z Hasselblada i na 80% powiększenia mogłem pory na skórze liczyć
    Stałka szerokokątna nie wchodzi w grę, pojadę na wakacje i będę miał problem. C16-35 ma f 2,8 i raczej takie przysłony nie potrzebuje.

    --- Kolejny post ---

    Doczytałem, że jest też wersja f4 tego C16-35

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •