C 5DSR
C 16-35mm F4.0 IS L (tak dla szerokości jeśli znudzą Ci się twarze i pójdziesz w niedziele zrobić landszafta)
S 50mm F1.4 Art
C 135mm L
I mamy piękny zestaw, osobiście stawiając system od podstaw wybrałbym D810![]()
C 5DSR
C 16-35mm F4.0 IS L (tak dla szerokości jeśli znudzą Ci się twarze i pójdziesz w niedziele zrobić landszafta)
S 50mm F1.4 Art
C 135mm L
I mamy piękny zestaw, osobiście stawiając system od podstaw wybrałbym D810![]()
Mając na uwadze, że mocno przymykasz na co dzień szkło, to do 1.2/50L nie warto dopłacać. A i obrazek na f1.2 jest taki sobie dyskusyjny. Jeden widzi magic bokeh warty 2kPLN więcej, a inny stwierdzi, że takie mydło nie jest warte dodatkowych 2kPLN. Jest to zarazem nieco zabytkowa już konstrukcja z loteryjnym AFem.
Ostatnio edytowane przez KrZyChUM ; 26-03-2015 o 22:34
Ok, 135 f2L muszę mieć bo to będzie odpowiednik 85mm pod cropa.
85mm 1,8 zostawiam
Dokupuję Sigmę 50mm 1,4 Art
Pozostaje tylko szeroki kąt, propozycje:
17-40L, stałka 35mm oraz o większym zakresie: 24-70 lub 24-105
5Ds to 8688 x 5792, dla drukarki 254ppi 90x60cm jest ok.
Jeśli zależy Ci na cyzelowaniu szczegółów to rób to już po dopasowaniu rozdzielczości do wymiaru wydruku oraz po wpisaniu profilu, ale to pewnie wiesz.
Mam C 24-70/2,8 II (przedtem 24-70) i jestem bardzo zadowolony.
To jest ten obiektyw : 5D3, 24mm, f/5,6 a wydruk ma rozmiar 85cm x 44cm (wymuszony rozmiarem wolnego miejsca na scianie)
jp
Ostatnio edytowane przez jan pawlak ; 27-03-2015 o 08:47
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
obawiam sie ze rad udzielaja Ci osoby , ktory mogly by sie od Ciebie uczyc.
oczywiscie jesli kupisz stalki jak wymieniles , to brakuje tylko szerokiego kata na stalce.
np nowa s24 1,4 art
wydaje sie ewentualnie alternatywa dla twoich celow - ale tylko wydaje , gdyz nie ma jeszcze za wiele doswiadczen - nowy tamron 15-30/2,8 .
potezna maszyna w sam raz do takich zastosowan a jakoscia odwzorowania bedzie podchodzic pod stalki.
ogolnie to wiedomo , ze stalki rysuja lepiej .
zawsze też możesz zajrzeć do wyników ocen/testów, szczególnie dla
Pozostaje tylko szeroki kąt, propozycje:
17-40L, stałka 35mm oraz o większym zakresie: 24-70 lub 24-105
Canon EOS (Full Format) Lens Tests / Reviews
Camera Lens Database - DxOMark
jp
Ostatnio edytowane przez jan pawlak ; 27-03-2015 o 09:23
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/
17-40 to wiekowa konstrukcja, lepiej Kupic 16-35 F4. Wydajac kase na dobra puszke dobrze byc uzbrojonym w dobre szkla. Inaczej z tych 50mpix zrobi sie 25.
Retuszowałem ostatnio RAWa z Hasselblada i na 80% powiększenia mogłem pory na skórze liczyć
Stałka szerokokątna nie wchodzi w grę, pojadę na wakacje i będę miał problem. C16-35 ma f 2,8 i raczej takie przysłony nie potrzebuje.
--- Kolejny post ---
Doczytałem, że jest też wersja f4 tego C16-35