Tymczasem spekulacji o nowej a właściwie nowych, 5D ciąg dalszy. Że niby miały by być 2 korpusy: 5Dc 18MP do filmowania i 5DmkIV z 28MP, oba z 12fps i DualPixel III
Two More 5D Cameras Coming? [CR1]
Tymczasem spekulacji o nowej a właściwie nowych, 5D ciąg dalszy. Że niby miały by być 2 korpusy: 5Dc 18MP do filmowania i 5DmkIV z 28MP, oba z 12fps i DualPixel III
Two More 5D Cameras Coming? [CR1]
1Ds mkII, 50D + S35/1.4 | C10-22 /3.5-4.5 | C 28-105/3.5-4.5 USM | C24/2.8 | CZJ Pancolar 50/1.8 |Petri 50/2.0 | Metz 58 AF-2
interesujące, mz albo 28Mpix albo 12 kl/s - razem to się marketingowo nie domyka (za dużo grzybów w barszczu) z drugiej strony nie wierzę w zejście do 18Mpix - megapixele to jedyny parametr o którym można powiedzieć że użytkownikom wydaje się że go rozumieją, o innych nawet tego nie można powiedzieć tzn. nawet im się nie wydaje że rozumieją - zmniejszenie megapixeli to marketingowy strzał w stopę, dwa nowe korpusy - byłoby ciekawie - to ruch coś ala Sony (co chwilę nowy korpus) tylko nie wiem czy to nie zamiesza ludziom zupełnie w głowach. z tego wszystkiego to najbardziej prawdopodobne jest 28Mpix bo dobrze wygląda na papierze i każdy widzi progres a jak mawiają u mnie na wsi progres jest najważniejszy.
Jestem szumofobem
S50/1.4A. Mam ostrego kundla.
Używam Lee: BS, LS, Lee Landscape Polarizer 105mm, .6, .9 soft i hard, holder 2 sloty + pierścień
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
To chyba szerszy problem dla działu rozwoju.
Na początku "filmowanie" które wkładano do lustrzanek to był dodatek, odpowiedź na konkurencję.
Ale teraz :
- sami tworzą aparaty filmowe, pewno nie długo pojawią się bardzo "tanie" i będzie to już konkurencja wewnętrzna
-w miarę rozwoju tworzy się wyraźna różnica wymogów dla filmowania i fotografowania, wpychanie w jedno body to wzrost kosztów a więc ceny.
Mają chłopcy o czym myśleć .
jp
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/
ja bym w zasadzie zaczal dyskusje od uzytkownikow/klientow, nie od tylka strony, bo IMHO ficzery i ich koszty determinuje docelowy uzytkownik. a tu Canon wbrew pozorom ma bardzo klarowny obraz jesli chodzi o fotografow:
1) zawodowy reporter robiacy w ciezkich warunkach - od "zawsze" 1-ki
2) studyjny / zawodowy pocztowkowiec - 5Ds
3) kotletowy - 5D III
4) pocztowkowiec amator - 6D
5) wedliniarz - 7D II
6) pozostale do spolki razem: 70D / 760D / 750D / 700D / 100D / 1200D
w tym zestawieniu dla 2), 4) i 5) wideo jest bez znaczenia. mozliwosc krecenia w miare sensownego wideo jest wazna dla calego 6) pospolu, natomiast wypasione wideo jest kluczowa sprawa dla 1) i 3).
Linie 1D Canon niejako rozbil na foto/wideo, z 5D tez moze to zrobic. to jest duzy rynek zbytu i regularne pieniadze, tych uzytkownikow sie dopieszcza nadmiarem wyboru![]()
Też uważam, że będzie 5d4 i 5dc.
Pierwszy z nową matrycą, bez dual pixela i z przeciętnym video (Full HD czy jak tam to się zwie). Może i 28 Mpix.
Drugi z dual pixel i 4K. Ta puszka ze względów technologicznych nie może mieć za dużo MPix, właśnie 18, może 20 max. Oczywiście jak pisał Kolekcjoner, to będzie do pewnego stopnia wewnętrzna konkurencja dla innych produktów Canona.
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/