Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Aparat dla amatora jednak nie całkowicie początkującego

  1. #1

    Domyślnie Aparat dla amatora jednak nie całkowicie początkującego

    Jest to mój pierwszy post na forum więc na wstępie chciałbym wszystkich serdecznie powitać :-)

    Przechodząc do sedna. Zastanawiam sie nad aparatem dla Amatora. Tak jak napisałem w temacie nie jestem całkowicie początkujący gdyz od jakiegoś czasu użytkuje Sony Alpha A58. Po wielu przeczytanych artykułach oraz swoich własnych przemyśleniach zdecydowałem sie zmienic system na Canona. Powod - wieksze mozliwosci sprzetowe rozbudowy itd.

    I tutaj moje pytanie. Co wybrać? Wiem ze jest to najgorsze z mozliwych pytan poniewaz trzeba określic cene cel fotografii itd.
    Jednak z tym szczerze mowiac jest problem gdyz cena nie jest do konca okreslona.
    Co do rodzaju fotografii interesuje mnie krajobraz portret architektura.

    Co do sprzetu zastanawialem sie nad nowym 760D. Jednak przegladajac tematy tutaj na forum oraz ogolnie zaczalem dosc mocno nad tym wyborem sie zastanawiac. Nie ze wzgledu na jakosc i klase aparatu ale na cene.
    I tutaj pytanie. Czy w tej cenie nie lepiej wziac 1200D a za pozostałosc kupic szkiel a z czasem za rok kupic 760D jak juz stanieje i bedzie mozna cos wiecej o nim powiedziec?

    Mam dylemat tez z tego powodu ze czytalem wiele opinii na temat przejscia z A58 na 1200D i glosy sa takie ze bedzie to cofniecie sie zamiast pojscia do przodu.

    Co sadzicie na ten temat? Jakie sa Wasze spostrzezenia?

    Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc :-)

  2. #2
    Uzależniony
    Dołączył
    Nov 2010
    Miasto
    TWOJA STARA
    Posty
    697

    Domyślnie Odp: Aparat dla amatora jednak nie całkowicie początkującego

    :O a nie lepiej zostać przy sony i dokupić szkła? jest ogromny wybór szkieł niesystemowych w każdej kategorii.
    ebe ebe

  3. #3
    Uzależniony Awatar słowiczek
    Dołączył
    Feb 2014
    Miasto
    T.M.