Pokaż wyniki od 1 do 10 z 308

Wątek: Sigma Art 24/1.4

Mieszany widok

  1. #1
    Uzależniony
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    716

    Domyślnie Odp: Sigma Art 24/1.4

    Cytat Zamieszczone przez PioterD Zobacz posta
    No właśnie, ja nie wiem czy dock rozwiązuje problemy w 100%.
    Nie rozwiązuje! Pisałem już o tym w kilku wątkach, ale nikt nie chce słuchać. Sigma Dock, to jedna wielka ściema. Oczywiście mozna sobie ustawić idealnie na kilku, kilkunastu centymetrach, ale w odległości kilku metrów już jest pozamiatane.
    5D, 2x6D, 16-35/4ISL, 20/1.4A, 24-70/2.8LII, 24-85/3.5-4.5, 50/1.4, 50/1.8STM, 55/1.8, 85/1.8, 135/2L, 200/2.8LII, 70-300 4-5.6II, 100-300/5.6L, 400/5.6L
    600EX-RT, 430EXII, 568EXII
    CX241, i1DisplayPro, L850, SC-P600

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2 512

    Domyślnie Odp: Sigma Art 24/1.4

    Cytat Zamieszczone przez robson999 Zobacz posta
    Nie rozwiązuje! Pisałem już o tym w kilku wątkach, ale nikt nie chce słuchać. Sigma Dock, to jedna wielka ściema. Oczywiście mozna sobie ustawić idealnie na kilku, kilkunastu centymetrach, ale w odległości kilku metrów już jest pozamiatane.

    z tej wypowiedzi wynika, ze sie zle poslugujesz doc iem.

    oczywiscie , nie mozna wykluczyc ze masz rzeczywiscie jakis felerny egzemplarz. normalnie to doc pozwala na dokladniejsza kalibracje af niz umozoiwia to funkcja kalibracji w puszcze .
    w puszkach starszych pozwala tylko dla jedenej ogniskowej , w puszkach nowszych dla dwoch skrajnych ogniskowych.
    doc pozwala na pare ogniskowych i pare odleglosci.

    dla stalki na ogol wystrcza ustawienie dla jednej odleglosci , czasami rzeczywiscie dla dwoch.

    jesli ustawiasz np dla 30 cm jednego metra , dwoch metrow " na oko" to zakazdym razem dla niewielkich roznic odleglosci wprowadzasz tym samym bledy .

    to trzeba zrobic dokladnie , wystarcza 2 odleglosci - ok 30 F i moze ok 100f.

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez kochinur Zobacz posta
    Bechamot możesz pisać co chcesz, a właściciele szkieł systemowych i tak wymyślą jakiś argument, że warto dać więcej za słabsze szkło, bo przecież to zrobili i jak inaczej teraz z tym żyć
    I na razie nie pisze o s24 1.4 bo to się dopiero okaże.
    inna rzecz i troche ot.

    przed laty kupowalem rozne mikrofony , cena powiedzy do max ok 4000pln

    po paru latach sprzedaje i daja mi nawet 5000 zl , - oczywicie nie z ta mysla kupowalem zeby zarobic przy sprzedazy..
    kupuje instrument za 20000 pln dzisiaja mi daja dwa razy tyle.


    za obiektyw , ktory kiedys dalem ok 500 - 600 euro czyli ok 3000 pln przeliczajac na dzisiejsze , dostane ok 400 pln - jesli ktos kupi.

    wyszly nowe modele , to sa produkty masowe.
    sprzet fotograficzny nie jest lokata pieniadza.

    fakt , drogie L ki traca % mniej ale 30% z np 8000 to wiecej niz 50% z 4000.

    w sumie to sie nie da przewidziec co zadecyduje , moze akurat trafi sie jakis napaleniec.

    moje doswiadczenia z L sa takie ze nie zawsze gra warta swieczki , a do aps -c to juz w ogole nie.

    do dzisiaj nie moge sobie wytlumaczyc ze starszy 28-105 3,5 /4 , ktory prawie nieuzywany sprzedalem cos za 280 zl rysowal mi na aps duzo lepiej niz 24-70 L.

    na FF bylo juz prawidlowo czyli na odwrot.

    jesli traktowac fotografie jak hobby to jest to nieproporcjonalnie droga zabawa.
    dobry sprzet , wysokiej klasy to ok 20 - 30 tys zl - puszka + 2 zoomy.


    Zmarl Siemaszko fotoreporter , pozostaiwil ok 15 milionow negatywow . Jesli przyjac ze jeden negatyw ( klatka ) kosztowal tylko 1 zl to lezy tam 15 000 000 zlotych . A jeden negatyw to kilka , kilkanascie zlotych.
    droga zabawa.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •