Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: 400d, monitor

  1. #1

    Domyślnie 400d, monitor

    witam. kupiłem ostatnio 400d (taki kaprys). ale po przestudiowaniu instrukcji, dodam że z grubsza, za ch**ere nie mogę ogarnąć jak obserwować aktualnie fotografowany obiekt na monitorze( bo już zaczynam myśleć że nie ma takiej obcji). dodam że jestem fotolaikiem . dzięki z góry. narka

  2. #2
    Coś już napisał Awatar blade-mrn
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    84

    Domyślnie Odp: 400d, monitor

    Zdradź więcej szczegółów. Aparat podłączony kablem do komputera, aparat w trybie Live, oprogramowanie od canona zainstalowane i uruchomione?

  3. #3

    Domyślnie Odp: 400d, monitor

    więc tak, kupiłem używanego a sprzedawca pisał że jest gotowy do pracy więc zakładam że oprogramowanie jest zainstalowane. nie podłączałem go do kompa a jeśli chodzi o live to rozumie sens tego słowa ale jak pisałem jestem laikiem i nie wiem jak to zrobić a nie mogę znaleźć w instrukcji. kupiłem go przede wszystkim żeby sprzężyć go z moim teleskopem ale czasami przydało by się zrobić "tradycyjne" zdjęce, mogę to robić przez okular ale to dość wkurzające

  4. #4
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2008
    Miasto
    Nowy Sącz
    Posty
    1 304

    Domyślnie Odp: 400d, monitor

    400D nie ma LV.
    Ostatnio edytowane przez tlustyx ; 06-02-2015 o 23:37
    6D; 5DII; C 24-70 2.8L; C 24-105L; C 70-200 2.8L; C 35 2.0 IS; C 50 1.4; C 85 1.8; S 17-35 2.8-4
    Moje fotki Moje fotki II

  5. #5

    Domyślnie Odp: 400d, monitor

    tak przypuszczałem, na pewno bym gdzieś znalazł w opisie. to są skutki zakupów bez przygotowania. cierpliwość nie jest moją mocną stroną. pozdrawiam

  6. #6

    Domyślnie Odp: 400d, monitor

    nie wiem bo nie miałem tej puszki w łapskach i do końca nie wiem czy bez Live da sie tak odpalić ten program :P
    podłącz body za pomocą kabla do laptopa (pc) i odpal program EOS Utility zakładka Camera settings/remote shooting

  7. #7