Cytat Zamieszczone przez pan.kolega Zobacz posta
tydzień temu zaniosłem laptoka do lokalnego biznesu i kiedy zadzwonili po dwóch dniach po "ekspertyzie" zrezygnowałem z naprawy, bo była nieopłacalna. Zapłaciłem 0$.
To już polityka"firmy" ,uważam ,że każda "operacja" na sprzęcie od otwarcia po test powinna być płatna.
Nie wiem jak to wyglada za granicą ,
ale w Polandzie popularne jest wszelkiej masci cwaniactwo.
Np: klient pyta mechanika o koszt naprawy:
mechanik rzeźbi 15-20 minut o określa cenę ok 800PLN.
Klient mówi ,nie dziekuję - nic nie płaci,jedzie do nastepnego warsztau i bez ogródek mówi :
w A chcieli 800 ,jak zrobicie za 600 to zostawie do naprawy.
Samo się nic nie robi.A za : nie dziękuję ,żadna firma ,nawet mikro się nie utrzyma.