Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: Serwis aparatow ul Grabowskiego 8 Krakow UWAGA!

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar zysk
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    1 120

    Domyślnie Odp: Serwis aparatow ul Grabowskiego 8 Krakow UWAGA!

    Cytat Zamieszczone przez trothlik Zobacz posta
    Żenua czy nie...
    W mojej pracy mam podobnie. Nie było konkretnego polecenia naprawy, nie dotykam chociaż się sypie.
    To do klienta należy ostatnie słowo.
    Chce mieć naprawione? Naprawiam
    Nie? To się grzecznie żegnamy.
    I o to tu chodzi a nie o wymuszanie zapłaty za jakąś tam naprawę.
    Zwykła przyzwoitość czego ze strony, o zgrozo fachowca, zabrakło.
    Zwykła przyzwoitość czego ze strony, o zgrozo fachowca, zabrakło

    Zgadzam się z Tobą,
    ale
    nie z tym co Boldem napisałem.
    Skąd wiesz ,ze opisana sytuacja jest zgodna z prawdą ?
    Ja bardzo watpię .Wątpię czy klientka dobrze opisała problem i zrozumiała za co ma ewentualnie zapłacić.
    A watpię , bo mam styk z klientami usług.
    W 90 % kliencj ,nawet informowani o cenie usługi ,
    bezmyślnie przytakują ,a później stwierdzają ,że to nie powinno tyle kosztować i nie rozumieli co się do nich mówi..
    Kłamią,konfablują.
    Żenua
    "http://www.canon-board.info/galerie-uzytkownikow-15/zysk-auto-moto-speed-i-inne-95489/"]galeria na CB[/URL]
    7D2/10-640/2,8-5,6+YN568EXII

  2. #2
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie Odp: Serwis aparatow ul Grabowskiego 8 Krakow UWAGA!

    Cytat Zamieszczone przez zysk Zobacz posta
    A watpię , bo mam styk z klientami usług.
    W 90 % kliencj ,nawet informowani o cenie usługi ,
    bezmyślnie przytakują ,a później stwierdzają ,że to nie powinno tyle kosztować i nie rozumieli co się do nich mówi..
    Kłamią,konfablują.
    Niestety, to prawda.
    A już katastrofą jest wycena naprawy na "mniej-więcej" przez telefon, zanim się zdiagnozuje usterkę.
    Jak się już dasz podejść i podasz przedział cenowy xx-yy zł, to po diagnozie i doprecyzowaniu kosztów klientowi w pamięci zostaje wyłącznie cena xx zł.
    Usługi, a szczególnie serwis, to ciężki kawałek chleba.
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar pan.kolega
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    2 817

    Domyślnie Odp: Serwis aparatow ul Grabowskiego 8 Krakow UWAGA!

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Niestety, to prawda.
    A już katastrofą jest wycena naprawy na "mniej-więcej" przez telefon, zanim się zdiagnozuje usterkę.
    Jak się już dasz podejść i podasz przedział cenowy xx-yy zł, to po diagnozie i doprecyzowaniu kosztów klientowi w pamięci zostaje wyłącznie cena xx zł.
    Usługi, a szczególnie serwis, to ciężki kawałek chleba.
    Ale ten kij ma (jak każdy kij ) dwa końce. A co sie dzieje kiedy się okaże, że naprawa kosztuje znacznie mniej niż początkowa wycena, na którą klient się już zgodził? (Bo np. tylko wtyczka wypadła albo drucik trzeba przylutować).

    Tylko święty naprawca sie wtedy przyzna (czego dowodzą sztuczki złośliwych "dziennikarzy śledczych" z ukrytymi kamerami, pokazywane w TV ). I dlatego powinien sie cieszyć naprawca jeśi kiedyś przedtem coś stracił, albo mniej zyskał na naprawie co sie okazała poważniejsza, bo ma przynajmniej alibi przed sądem ostatecznym, że tylko chciał wyjść na zero z tymi wycenami .

    Ale owszem są tacy. Wezwałem kiedyś mechanika klimatologa, bo klimatyzacja w ogóle nie działała. Znalazł jakegoś robala co się zakocił w stykach, naprawa w 5 minut. I sie przyznał.
    Niestety inny klimatolog już był po prostu oszustem.
    I don't always shoot wide angle zooms, but when I do, I prefer the 16-35 f/4 IS.

  4. #4
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie Odp: Serwis aparatow ul Grabowskiego 8 Krakow UWAGA!

    Cytat Zamieszczone przez pan.kolega Zobacz posta
    Ale ten kij ma (jak każdy kij ) dwa końce. A co sie dzieje kiedy się okaże, że naprawa kosztuje znacznie mniej niż początkowa wycena, na którą klient się już zgodził? (Bo np. tylko wtyczka wypadła albo drucik trzeba przylutować).
    Oczywiście, naciągacze się zdarzają, wypowiem się więc za siebie:
    Nie było żadnej wyceny, bo takiej być nie może bez diagnozy. Podano przypuszczalny zakres cenowy wyłącznie w celach informacyjnych, na wyraźne życzenie klienta.
    Wycenę (wiążącą obie strony) można zrobić wyłącznie po dostarczeniu sprzętu do serwisu i przeprowadzeniu diagnozy.
    Diagnozy dokonywane samodzielnie przez klientów najczęściej sobie można w buty wsadzić.

    Oczywiście są wyjątki, w branży foto np. można wycenić "na telefon" czyszczenie matrycy, ale nigdy naprawę.
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •