Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Coś nowszego jako następce A710is?

  1. #1

    Domyślnie Coś nowszego jako następce A710is?


    Tak jak wyżej, posiadam Canon'a A710IS (kooooope lat).
    W międzyczasie miałem inne nowsze aparaty, jak Nikon S9100, Fuji , itp.
    Moje spostrzeżenia są takie, że żaden z nowszych aparatów które miałem nie zachwycił mnie tak jak zdjęcia wiekowego Canona....
    Jestem amatorem fotografii więc nie chodzi tu o konkretny sprzęt do profesjonalnej fotografii, bardziej domowe warunki takie jak:
    zdjęcia przedmiotów wystawianych na aukcje, okazyjne wyjazdy (wakacje itp), normalne zdjęcia "portretowe" , z dziewczyną czy też selfie (z tego wyrosłem, może raz na rok się przytrafi, ale jak wyżyj wspomniałem z żadnych zdjęć (choćby robionych do lustra) nie byłem tak zadowolony jak właśnie tych Canona).

    No i tutaj nasuwa się pytanie, wiem że wiek nie oznacza wcale że teraz wszystko jest lepsze, ale czy znajdę coś od Canona (niekoniecznie najnowsze - ale nowszego) coś co może być godnym następcą dla mojego A710is? Coś co da mi porównywalne (ewentualnie lepsze [technika też idzie do przodu]) zdjęcia w dobrej cenie?
    Proszę o propozycje konkretnych modeli.

    Z góry dzięki za pomoc - pozdrawiam!

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar GalaktycznyMuczaczo
    Dołączył
    Aug 2011
    Miasto
    London
    Posty
    1 329

    Domyślnie Odp: Coś nowszego jako następce A710is?

    Hej, jasne EOS-M
    Masz pytania, nie chcesz zaśmiecać forum, pisz na priv chętnie ci pomogę.

  3. #3

    Domyślnie Odp: Coś nowszego jako następce A710is?

    Canon G1 X Mark II i masz spokój na najbliższe 10÷15 lat. Zakres ogniskowych (dla 35mm) - 24-120/f2,0÷3,9. Za jedyne 2 800zł.
    C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
    www.cobalt.fr.pl

  4. #4
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jul 2013
    Miasto
    Sulechów
    Posty
    489

    Domyślnie Odp: Coś nowszego jako następce A710is?