http://www.obiektywni.pl/autorzy/aut...68-0-0-0-0.php
http://www.canon-board.info/galerie-...karaiby-84676/
Sprzęt: C650D+BG-E8, T17-50/2.8, C550EX dawniej: C20D, C300D, G3, S70-200/2.8, C50/1.4, T17-35/2.8-4.0, T90/2.8 macro...
Chyba dalej... Podobnie jak Porsche i BMW w Polsce.
Panie.kolego, jak tanie i dobre, to ze swej strony mógłbym coś ewentualnie polecić.
Dobrze, ze mój mechanik go nie przeklina. Zresztą sam jeździ Laguną. Na razie mam laguną II 50tys zrobione na gazie. Wymieniłem sprzęgło, tarcze i trochę pogrzebałem w zawieszeniu. Wczoraj poszła sprężyna. Kluczyk naprawiłem za 50 zł. Na razie mnie nie zawiodła a nie bałem się nią po europie jeździć. Na plus komfort jazdy i wyciszenie. Ktoś napisał twarde na płaskim i miękkie na zakrętach ale może chodziło o inny model laguny bo ja tego nie zauważyłem. Z karty jestem bardzo zadowolony, wkładam kartę, przyciskam i nie martwię się o nic. Na minus to ceny części, ale auto kupiłem za połowę tego co musiałbym wydać na niemca w tym wieku. Jestem ciekaw czy ktos miał tutaj Lagune czy tylko fora z opiniami czyta
I don't always shoot wide angle zooms, but when I do, I prefer the 16-35 f/4 IS.
Poleciałeś na skróty.Co najmniej 2 userów w tym :ja chwaliło Laguny,ale modele Laguna V6,24V.
btw
Bardzo dużo aut opiniowanych jest po zakupie z drugiej ręki.
Niechlujna eksploatacja pierwszego własciciela może odcisnąć niezłe piętno na aucie,
a póxniej awarie:sprzegła,zawieszenia czy ukladu zasilania .
"http://www.canon-board.info/galerie-uzytkownikow-15/zysk-auto-moto-speed-i-inne-95489/"]galeria na CB[/URL]
7D2/10-640/2,8-5,6+YN568EXII
Ciekawy temat na forum foto
Ja teraz Toyota Land Cruiser V8 i nie mam zamiaru zmienić...
Przynajmniej na razie...![]()
Canon EOS 1V, 1DSMKIII. 14/2.8 L, 35/1.4, 50/1.2, 85/1.2, EF 300mm f/2.8L IS II, 600/4
Leica M7, MP, M9, Monochrome, M240. Obiektywy: Summilux 35/1.4, Noctilux 50/0.95 , Summilux 1.4/50, Summicron 90/2
Fujichrome Provia 100F/400X, Kodak Tri-X, T-max 100/400 + Flextight X5
6D, C16-35L II, C50 1.8II, C85 1.8, S70-300 APO DG MACRO, 600D+kit, 2X YN568EXII, 3X YN622C, jupiter 21m (200mm f4), helios 44m-5(58mm f2)
Osobliwości nie mogę polecić od czasu kiedy żona dostała centralnie w bok od Forda Expedition przy 40 mph. Z Impali banan, w Fordzie pęknięty zderzak. Nikomu nic się nie stało, bo Impala to jednak też spore auto. Ale to mnie już całkiem wyleczyło z niedużych aut w Ameryce. I druga rzecz - zacząłem się przyglądać Fordom.
Na dzień dzisiejszy już od trzech lat leciwy Explorer i nie chcę nic innego. Przyśpiesza, hamuje, skręca w miejscu, blokada dyfra, reduktor, 7 osób. Świetne zawieszenie - jeździ jak osobówka.
Z początku podchodziłem do niego, jak pies do jeża, ale jednak nieprzypadkowo jest ich taka masa na ulicach. No a w trasie naprawi to każdy kowal.
Wcześniej miałem Freestara i w zasadzie też bez zastrzeżeń, gdyby nie przedni napęd i jednak prowadzenie, jak małego autobusiku, albo innego minivana.
Co do Passata, też to miałem - 2,8l, 30V z tiptronikiem. Totalna porażka. Może lepsze są te składane w Niemczech, bo mój był z Mexyku.
Wtedy nie malowali aut srebrnym metalikiem o nazwie:SREBRO PÓŁNOCY.
--- Kolejny post ---
No,no,no,pojazd marzeń
,
Musisz się jednak zmusić do realji/realiów Polskich a co najmniej europejskich.
Przełozenie z ameryki na europę nie ma sensu,sam wiesz.
-gabaryty
-paliwożernośc
-koszty zakupu
-serwis
i w ten prosty sposób to auto odpada.
Ale sa Alternatywy 4:
od BMW po Sorento
tylko ceny inne.
btw
okropnie podoba mi sie
DODGE NITRO
Od kilku lat nie ma sieci dilerskiej w europie.
Ostatnio edytowane przez zysk ; 20-01-2015 o 22:20
"http://www.canon-board.info/galerie-uzytkownikow-15/zysk-auto-moto-speed-i-inne-95489/"]galeria na CB[/URL]
7D2/10-640/2,8-5,6+YN568EXII