z tym jest problem. 50-tka w cenie powyzej 300USD, a taki pulap musialaby osiagnac wersja stabilizowana, nie ma za bardzo sensu jako szklo amatorskie. a wiekszosc pro od zdjec (nie filmow) kupuje stalki pod katem swiata i zamrozenia ruchu badz papierowej GO - a stabilizacja w tym wypadku nie jest priorytetem (na pewno nad jakoscia obrazka). nawet ktorys z Gyoza-san albo Chuck Westfal w wywiadach mowil, ze w przypadku stalek do foto (a nie filmowania) nie beda poswiecac jakosci optycznej za wygode IS-a.
stabilizowany amatorski standard musialby pewnie miec swiatlo f/2 (moze 1.8 jak dobrze pojdzie, ale nie upieralbym sie) i to cenowo musialoby byc na granicy budzetu amatora na taka stalke, tzn. pewnie co najmniej tyle co obecne 50/1.4. ja to nie do konca widze, zeby sie sprzedawalo. no chyba ze zrobia EF-S 35/1.8 IS, wtedy to by moglo miec sens, pytanie tylko o cene...
czekam na ich 35/2. bardziej moja ogniskowa, zeby od czasu do czasu zrobic jakies foto "nieostroscia" w naturze. canonowskie 35/2 albo morduja cena i rozmiarem, albo masakryczna 5-listna przyslona...![]()