Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Canon 70D i 18-135 IS STM - coś jest nie tak

Mieszany widok

Domyślnie Canon 70D i 18-135 IS STM - coś jest nie tak

Witam państwa,

Od niedawna jestem w posiadaniu canona 70d wraz z jego kitowym obiektywem 18-135 is stm. Jestem początkującym fotografem i stwierdziłem, ze wezme ten obiektyw ktory daja w zestawie, zobacze czego mi brakuje i go zmienie. I wlasnie zastanawiam sie nad zmiana. Tylko powiedzcie mi czy moj obiektyw jest jakis wadliwy czy on po prostu tak ma? Wiadomo, ze w dzien, jak jest ladne sloneczko to zdjecia wychodza fajne, to nawet komorka idzie w takcih warunkach zrobic dobre zdjecie. Ale ostatnio przyszlo mi fotografowac w pomieszczenaich.. jakies swiateczne spiewania w sali centrum kultury itp. bzdury... i zauwazylem dwie rzeczy na zdjeciach ktore mnie nieco zaniepokoily, bo w koncu okolo 5 tys wydalem na aparat, a komaptek canonen wydaje mi sie robilem lepsze fotki. Wspomne jeszcze ze staram sie uzywac tylko trybu maunalnego, tak chyba jest najrozsadniej? O co mi chodzi...

1) aparat ma 19 punktow AF i fajnie pomyslalem, no i teraz wciskam przycisk migawki do polowy, i w tych pomieszczenaich mimo ze wydaje sie byc jasno, dwa duze zyrandole pod sufitem te punkty ledwo sie pokazuja.. nawjyzej gdzies jeden.. albo dwa. a ja bym chcial zeby ich bylo pelno, najlepiej wszystkie, zeby wszystko na najnizszej ogniskowej objac i bylo ostre. A nawet gdy pojawi sie w wizjerze odpowiednio duzo tych punktow i cykne zdjecie, to wcale potem nie jest ostre w miejscu ktore bylo zawalone punktami af