Cytat Zamieszczone przez grek Zobacz posta
Posiadam już C50 1.8 ale na cropie często brakuje mi szerokości, tym bardziej, że póki co większość zdjęć wykonuję w pomieszczeniach.
Cytat Zamieszczone przez grek Zobacz posta
Obiektywy EF-S odpadają. Czasu na zabawy analogiem ostatnio trochę brak, ale chciałbym mieć możliwość podpięcia nowego szkła również pod pełną klatkę.
A jakiej wielkości są te pomieszczenia? Ja w takich o wymiarach 5x4m, 5x3m przy wszelakich imprezach okolicznościowych używam na swoim 6D (pełna klatka) ogniskowej maksymalnie 35mm.

błyskawicznie i niemal bezszelestnie ogniskuje, przy pełnym otworze względnym daje bardzo piękne rozmycie tła. Na zdjęciach robionych pod słońce pojawia się bardzo mało odblasków, a ostrość zdjęć jest bardzo dobra.
Używam go "na cropie", więc nie wiem, jak zachowywałby się przy pełnej klatce, czy nie pojawiałoby się winetowanie. Z matrycą APS-C daje bardzo przyjemną dla oka, naturalną perspektywę.
Podoba się opis? To Canon 24mm f/2.8 EF IS USM (odpowiednik formatu 38mm w matrycach światłoczułych APS-C), DxOMark Score 16 dla 50D Tests and reviews for the lens Canon EF 24mm f/2.8 IS USM mounted on Canon EOS 50D - DxOMark

Masz większe pomieszczenia do dyspozycji?

Kit i 50mm 1.4 leżą w szufladzie. 35 podpięta i już tak zostało. Świetne szkło pod cropa. I do tego stabilizacja. Nic mi więcej nie potrzeba (na razie).
To Canon 35 mm f/2.0 EF IS USM (odpowiednik formatu 56mm w matrycach światłoczułych APS-C). DxOMark Score 19 dla 50D Tests and reviews for the lens Canon EF 35mm f/2 IS USM mounted on Canon EOS 50D - DxOMark

Cytaty pochodzą z Cyfrowe.pl