Cena za wysoka na starą wersje.
Cena za niska na nową wersje.
Tytuł to stara wersja.
Opis aukcji nowa wersja.
Zdjęcia nowej wersji.
KATASTROFA!
Cena za wysoka na starą wersje.
Cena za niska na nową wersje.
Tytuł to stara wersja.
Opis aukcji nowa wersja.
Zdjęcia nowej wersji.
KATASTROFA!
Chciałbym zauważyć, że porównywanie fotek z wersji I i II na lotnictwie.net.pl, gdzie zdjęcia są i tak w max rozmiarze 1920 (na dłuższym boku) - czyli są przeskalowane, jest trochę bez sensu, niemniej wierzę tym co piszą o plusach wersji II, bo po prostu pozytywnych opinii jest cała masa, co się rzadko zdarza, szczególnie przy nowościach Canona
Niemniej dla mnie osobiście, posiadacza wersji I, przesiadka na wersję II nie wchodzi w grę (przynajmniej do czasu jak mi się rozleci szkło), bo uważam, że do celów focenia samolotów i publikacji w galeriach nie ma to po prostu sensu - ale podkreślam, że to tylko i wyłączanie moje zdanie.
Twoja opinia ma sens w kontekście fotografowania samolotów.Większość sytuacji jest dynamicznych.
Pannig to mały procent ,gdzie ta lepsza stabilizacja wygrywa.
Na porzeby internetu to Tamron 150-600 też jest dobry i znalazłem wiele opinii ,że jakość fotki T jst taka sama jak starego 100-400L IS(na FF a nie crop)
jak 100-400L a zasięg większy.
Ale nie wszyscy fotografują wyłącznie statki powietrzne.
Powyższe na podstawie naczytanych informacji
Pozostaje dylemat:
czy wystarczy T 150-600
czy raczej wybór:C100-400L II vs Sigma 150-600S ?
"http://www.canon-board.info/galerie-uzytkownikow-15/zysk-auto-moto-speed-i-inne-95489/"]galeria na CB[/URL]
7D2/10-640/2,8-5,6+YN568EXII
Jeżeli chodzi o samoloty cywilne na lotniskach, to rzeczywiście może szkoda zachodu - choć w moim wypadku pewnie otworzy to kilka nowych możliwości.
Natomiast FF + dotychczasowe 100-400 to jest pomyłka jeżeli chodzi o jakiekolwiek pokazy, palniki itp - przynajmniej dla mnie osiągnięcie zadowalającej mnie jakości jest niemożliwe.
Pokładam wielkie nadzieje z nowym 100-400 w tym kontekście - szczególnie, że pierwsze testy z konwerterm 1.4x (kenko) wypadły nadzwyczaj pomyślnie.
p,paw
Większość najlepszych, w mojej opinii oczywiście, zdjęć z palników widziałem z zestawu Canonon 500 mm/f4 + ewentualnie TC 1,4, ale cena tego zestawu...![]()
"http://www.canon-board.info/galerie-uzytkownikow-15/zysk-auto-moto-speed-i-inne-95489/"]galeria na CB[/URL]
7D2/10-640/2,8-5,6+YN568EXII
A ja mam nadzieję że Canon zapanował przy drugiej wersji nad.... powtarzalnością produkcji. Miałem do czynienia z czterema obiektywami starej wersji i tak naprawdę każdy z nich był inny. I nie były to małe różnice.
podeślij na
jan.pawlak@onet.pl
to je tutaj zamieszczę
Info do bebesky w mailu z plikami,
te dwa zdjęcia to konwersja z rawów bez żadnej obróbki.
1072 - 100/400
1135 - 300/4
1072
http://imageshack.com/a/img661/3313/HY7mEY.jpg
1135
http://imageshack.com/a/img901/21/Dlynhv.jpg
jp
Ostatnio edytowane przez Merde ; 17-02-2015 o 15:19 Powód: Rozmiar zdjęć
puste opakowania po EF 24-70/2,8 I, 580EX, GP-E2 oraz 2 statywy i pilot RMT-DSLR2
Sony A7R Mark III,[B] FE 1.8/20G, FE 1.4/35GM, 85mm 1:1.4 DG DN, FE 1.8/135GM,
http://www.dpreview.com/galleries/51.../photos#page=1
public.fotki.com/janusz-pawlak/
Te konkretne w centralnej części PL.
@ pawel.guraj - mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale wydaje mi się, że lepiej patrzeć na fotki tam przez Ciebie umieszczane z uwagi na większy rozmiar, niż na lotnictwo.net
Spotting z mocnym zakończeniem | e-paweł