Lubię dłuższe czasy "na wodzie", ładnie Ci to wyszło.
Lubię dłuższe czasy "na wodzie", ładnie Ci to wyszło.
5D, 2x6D, 16-35/4ISL, 20/1.4A, 24-70/2.8LII, 24-85/3.5-4.5, 50/1.4, 50/1.8STM, 55/1.8, 85/1.8, 135/2L, 200/2.8LII, 70-300 4-5.6II, 100-300/5.6L, 400/5.6L
600EX-RT, 430EXII, 568EXII
CX241, i1DisplayPro, L850, SC-P600
Masz bardzo malownicze okolice
Fajna godzina i miejsce: przed świtem nad brzegiem rzeki, na płaskim brzegu względem wody. Czekasz na pierwsze oznaki dnia, zazwyczaj jest dobrze.
Amatorsko-portretowo
12
5D, 2x6D, 16-35/4ISL, 20/1.4A, 24-70/2.8LII, 24-85/3.5-4.5, 50/1.4, 50/1.8STM, 55/1.8, 85/1.8, 135/2L, 200/2.8LII, 70-300 4-5.6II, 100-300/5.6L, 400/5.6L
600EX-RT, 430EXII, 568EXII
CX241, i1DisplayPro, L850, SC-P600
Podoba mi się nr 8. Dość ostre światło, ale OK. Czy używasz jakiegoś dyfuzora?
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
9,10,11 ładne zdjęcia, tam musi być ciekawie w lato jak jest bardziej zielono
Dzięki panowie!
Tereny mam bardzo malownicze, dlatego już nie mogę sie doczekać do ładniejszych kolorów
Zdjęcie nr 8, wykonałem z dwoma lampami błyskowymi. Jedną postawiłem na statywie z parasolką transparentną, z przodu, lekko z prawej strony dziewczyny, a drugą (bez modyfikatora) na aparacie skierowaną w lewo, lekko w górę.
--- Kolejny post ---
To teraz może z EF200 2.8L
13
--- Kolejny post ---
14
5D, 2x6D, 16-35/4ISL, 20/1.4A, 24-70/2.8LII, 24-85/3.5-4.5, 50/1.4, 50/1.8STM, 55/1.8, 85/1.8, 135/2L, 200/2.8LII, 70-300 4-5.6II, 100-300/5.6L, 400/5.6L
600EX-RT, 430EXII, 568EXII
CX241, i1DisplayPro, L850, SC-P600
Trzy ostatnie ujęcia: jestem na bardzo tak
13 mnie się podoba, nawet przy tych uciętych palcach
ebe ebe
5D, 2x6D, 16-35/4ISL, 20/1.4A, 24-70/2.8LII, 24-85/3.5-4.5, 50/1.4, 50/1.8STM, 55/1.8, 85/1.8, 135/2L, 200/2.8LII, 70-300 4-5.6II, 100-300/5.6L, 400/5.6L
600EX-RT, 430EXII, 568EXII
CX241, i1DisplayPro, L850, SC-P600