Nic w tym dziwnego skoro dopiero dual pixel zaczął to umożliwiać w pełni komfortowo.
Tapnięte z iPada mini2
Nic w tym dziwnego skoro dopiero dual pixel zaczął to umożliwiać w pełni komfortowo.
Tapnięte z iPada mini2
W wielu kamerach jest bardzo sprawnie działający AF i był na długo przed tym zanim w Canonie zaczęli przebąkiwać o dualpiksel.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Które kamery z przetwornikami większymi od APSC masz na myśli ?
Nie mówię o kamerach z dużymi przetwornikami. Miałem na myśli np. Sony EX. Bardzo sprawny AF ale i tak wyłączamy, bo ostrość jest zbyt ważnym elementem obrazu żeby to powierzać automatowi. A im mniejsza GO w kamerze (większy przetwornik) tym jest to bardziej konieczne.
Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 07-04-2015 o 13:04
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Z tym się zgodzę, bo EX i podobne lubiły uciekać z ostrością w dal
Jednak są specyficzne warunki jak np przy filmowaniu ze steadicama, gdzie lustro z wreszcie poprawnie działającym AF jest sprzętem ogromnie ułatwiającym pracę w których dodatkowo nie są wymagane jasne w całych zakresach szkła bo i tak się je przymyka.
Jak ktoś ma takie podejście do ostrości to zapewne wie, że mała głębia ustawionego na stałe obiektywy, przy pracy na steadi jest jedynie bardziej rozciągniętą (mniej lub bardziej) nieostrością![]()