Cytat Zamieszczone przez Cichy
Witam ! Pokusiłem się o wrzucenie paru fotek, jakie spłodziłem wczoraj nowym EOSem D20.

Obok dla porównania te same motywy z 300D :

przy ISO 1600 (EFS 18-55)

300 D
http://www.mediadom.pl/~j.cichocki/f...t/1600300d.jpg
D20
http://www.mediadom.pl/~j.cichocki/f...st/160020d.jpg

I foto kwiatka przy podobnych ustawieniach (70-200 L 4.0)

300 D
http://www.mediadom.pl/~j.cichocki/foto/test/300d.jpg
D20
http://www.mediadom.pl/~j.cichocki/foto/test/20d.jpg

Pierwsze wrażenie ... No faaajny Zdjęć może nie robi lepszych (no ani nie gorszych) niż 300 d , ale to zgrabna maszyna, szybka (nie to co 300 d ) , ma fajne punkty AF (po ukosie) , troszkę brakuje ISO w wizjerze (trzeba szukać na górnym wyświetlaczu... Tyle na gorąco ...

Ach - cena EOS 20D u mnie - 6350,- body - na dzień dzisiejszy
WIEM WIEM

czepiam się

ale te zdjęcia są wyrażnie (20D) przepalone ciut, ale jednak

to już 300D lepiej je naświetlił, oczywiście to kwestia milimetrów by światłomierz złapał odpowiednie ustawienia, ale mi mo wszystko widzę, że nic się nie zmieniło w tym zakresie u Canona,
dzięki za zdjęcia, dają dużo do myślenia, jeżeli nie będziesz robil artystycznych zdjęć gdzie potrzeba tej wszechstronności manualnej 20D to nie ma w ogóle po co go kupować, lepszego zdjęcia nie zrobi...uffff

[ Dodano: 19 Wrzesień 2004 ]
Cytat Zamieszczone przez Kubaman
Cytat Zamieszczone przez dzi
takze nie zauważyłem żadnych problemów, FF/BF sprawdzałem.
a kupowałeś w USA? No i czy znasz temat tej usterki? W forum na dpreview jest kilka wątków - zawieszanie aparatu przy zmianie obiektywu, brak wyjścia ze stand by, zawieszanie się lusterka. Na wszystko pomaga wyjęcie baterii, ale to trochę mało profesjonalne :wink:
powiniem być guzik reset, pomaga w bardziej gównianych kopmuterach

[ Dodano: 19 Wrzesień 2004 ]
Cytat Zamieszczone przez Kubaman
Vitez,
sorry ale nie mogę się zgodzić w najmniejszym stopniu. Takie firmy obowiązuje coś takiego jak zapewnienie jakości, gwarantowane certyfikatami ISO. Utrata takiej certyfikacji kosztuje setki tysięcy dolarów i przynosi dużo większe straty marketingowe. Żadna normalna firma nie może mieć takiej strategii. Po prostu mogą mieć wpadki...ale nie sądzę, żeby to było coś poważnego
Vitez, niestety, ma rację
tak to się robi w biznesie