mam 3 stałki 40mm stm bo mały 50mm 1,8 bo tani 85mm 1,8 bo trzeba mieć wiec raczej nie iść w tego 28-70... po trochu mi przechodzi chęć go posiadania
mam 3 stałki 40mm stm bo mały 50mm 1,8 bo tani 85mm 1,8 bo trzeba mieć wiec raczej nie iść w tego 28-70... po trochu mi przechodzi chęć go posiadania
Zdecydowanie nie iść tą drogą. Wymienić starszą konstrukcję na nowszą to jest powszechnie stosowana droga do sukcesu. Cofając się w tył nic nie osiągniesz.
Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII
a raz cofnąłem się ostro wstecz ale z body bo życie mnie zmusiło 5d mk2 zastąpił 7d na chwile a potem 7d zastąpił 5d classic ale udało się wrócić do mk2 ale szczerze poza większą ilością pixli i kilkoma bajerami to w samych zdjęciach nie widzę różnicy miedzy 5d starszym i nowszym ale konkludując nie zawracam już sobie głowy tym 28-70
Nosić takiego klocka do kropa i ciagle nie mieć szerokiego kata, bo to jest odpowiednik 45-112 mm?
Majac naleśnika 40 mm za $150 ten obiektyw by tylko służył za balast i małojasny i niesuperostry stadard - krótke tele.
Do FF by się nadał, ale przy FF ten dodatkowy stop jest mniej ważny dla mnie czyli i tak wolę 24-105.
I don't always shoot wide angle zooms, but when I do, I prefer the 16-35 f/4 IS.
Nie supernieostry tylko niesuperostry, a to wielka różnica.![]()
I don't always shoot wide angle zooms, but when I do, I prefer the 16-35 f/4 IS.
a wasze opinie na temat sigma 24-70 f2,8 vs canon 24-105 f4