Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 65

Wątek: [dorulka] ISLANDIA

  1. #1

    Domyślnie [dorulka] ISLANDIA

    Dzień dobry. Witam się z canonierskim forum przy pomocy mojego wątku :-)
    Jestem totalną amatorką fotograficzną, dopiero od niedawna zaczęłam przywozić pamiątki z podróży zapisane w RAWach, a co za tym idzie, mogłam próbować wydobyć więcej z moich udanych mniej lub bardziej zdjęć.
    Bardzo proszę o rady, co, gdzie robię źle, mam wrażenie, że po obróbce fotografii poruszam się po omacku i co jakoś czas wpadam na potężne miny.

    Zamieszczam zdjęcia z tegorocznych wakacji na Islandii, wyspy lodu i ognia (ognia nie widziałam, lód i owszem), a przede wszystkim wody w każdej postaci. Była to moja trzecia wizyta na tej wyspie, bo wiecie, kto tam przyjedzie, to się w niej zakocha i wraca...

    1.

    2.


    3.


    4.


    5.


    6.


    7.


    8.


    9.


    10.

  2. #2
    Początki nałogu
    Dołączył
    Oct 2011
    Miasto
    022
    Wiek
    44
    Posty
    367

    Domyślnie Odp: [dorulka] ISLANDIA

    a. większość niedoświetlona
    b. skąd ta fioletowa poświata na kilku zdjęciach?
    c. mało detali na tych fotach - co to za kompresja?

  3. #3
    Uzależniony Awatar kaindox
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    598

    Domyślnie Odp: [dorulka] ISLANDIA

    Dla mnie bardzo przyjemne zdjęcia, choć rzeczywiście, mogłoby być ciut jaśniej
    1. mało ciekawy kadr, dla mnie chyba za ciasny, brakuje przestrzeni i spokoju jakie mają zwykle zdjęica z krótkimi czasami
    3. najsłabszy kadr, ślady w błocie, ludziki z aparatem w tle
    10. gdyby nie ludzie bołoby fajnie, gdyby było szerzej byłoby jeszcze lepiej.

    Reszta bardzo fajna zwłaszcza sposób kadrowania, albo kokietujesz z doświadczeniem albo masz talent. Podrzuć jakiegoś RAWa, na takich zdjęciach fajnie byłoby poćwiczyć obróbkę i być może zaproponować coś innego.