I aparat zapłonowy i gaźnik. Liczyli też na suwakach itd.
Tak można wymieniać bez końca. Czasy się zmieniają i nie ma co się licytować, bo jest wiele dziedzin gdzie bez gruntownej wiedzy ani rusz. Nic się nie zmieniło pod tym względem. Jedynie narzędzia są inne. Teraz z kolei bez kompa to nie ma co maski w aucie podnosić.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
To jest prawda ale tylko częściowa.
Przykład:
-nie można uruchomić silnika diesel z powszechnym common rail.
-warsztat po pierwsze podłącza przyrząd diagnostyczny lub laptopa z właściwym oprogramowaniem,
pomimo ,że objawy wskazują na niesprawność wtryskiwacza lub wtryskiwaczy.
-później na rachunku występują :sprawdzenie pompy wtr. ,montaż ,demontaz wtryskiwaczy,sprawdzenie wtryskiwaczy.
A w większości przypadków taką diagnostykę ,tzn ,stwierdzenie,który z wtryskiwaczy jest wadliwy
można zrobić samemu (samemu zrobionym testerem za 20 pln).
Nie teoretyzuję ,bo sam to skutecznie robiłem.Metoda: na strzykawki..
"http://www.canon-board.info/galerie-uzytkownikow-15/zysk-auto-moto-speed-i-inne-95489/"]galeria na CB[/URL]
7D2/10-640/2,8-5,6+YN568EXII
A znajomy co wiele lat temu studiowal fotografie stwierdzil, ze polowa wiedzy ze studiow jest obecnie kompletnie nieprzydatna (ta dotyczaca blon, papierow, chemii). A z kolei inny znajomy wspominal czasy mlodosci gdzie u niego na wsi zniwa zaczynala matka scinajac pierwszy lan zboza sierpem przekazywanym z pokolenia na pokolenie, ktory wisial w chacie na honorowym miejscu a dopiero po niej wchodzili kosiarze z kosami a wieczorem byla biesiada do nocy. Piekne czasy ale bylo minelo. Kto z was chcialby uczyc sie przy lampie naftowej, radia sluchac z glosnikow na slupach, nie miec internetu a do najblizszego telefonu miec kilka kilometrow?
Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 01-05-2015 o 16:16
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Przecież to niemożliwe.
Upadłby cały handel częściami zamiennymi.
Może chodzi o naprawy : np powypadkowe ?.
Tu jestem za.Widzę często na podwórkach 3-4 kultowe niemiecke auta z których powstaje jedna pokraka na kołach,
sklecona przez nieuków bez podstawowego doświadczenia warsztatowego.
A po wypadku:
pojazd z niewiadomych przyczyn zjechał na przeciwległy pas ....
"http://www.canon-board.info/galerie-uzytkownikow-15/zysk-auto-moto-speed-i-inne-95489/"]galeria na CB[/URL]
7D2/10-640/2,8-5,6+YN568EXII
I don't always shoot wide angle zooms, but when I do, I prefer the 16-35 f/4 IS.
Producenci chcą zakazać własnoręcznych napraw samochodów - Moto
Panowie, niedoceniacie naszych włodarzy. Niedługo każą złomować każde auto starsze niż 5 lat bo przecież firmy muszą z czegoś żyć.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Znacznie więcej wypadków powstaje z powodu elementu zlokalizowanego pomiędzy kołem kierownicy, a przednim fotelem.
Elementy "techniczne" w samochodach jako takie, nie są częstymi przyczynami wypadków.
--- Kolejny post ---
Lobby "ubezpieczeniowe" ma spory wpływ na powstanie uregulowań prawnych, tak jak to było w Dyrektywami GVO i częściami "alternatywnymi".
Ostatnio edytowane przez RobertON ; 02-05-2015 o 20:00